Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Full teknisk.. De liker ikke bilene mine. Andre gangen jeg har fått et sånt brev i posten

Skrevet

Denne de ikke likte denne gangen... Annet en at den står på vinterhjul nå da. Men godkjent senket og alt. så fatter ikke hvorfor de vil ha den inn til teknisk...

DSC_9779.jpg

maeland87
Skrevet (endret)

Sitter uforstyret på do og gjør mitt når dama hyler og skriker at det brenner..............

Joda eg komme opp å hun har satt fyr på telys i en lampe/lykt av glass og metall + trebunn, denne begynte og brenne og det samme gjorde parketten.......

å nei, jeg har ikke tisset på gulvet :) er bare smeltet talg

Fin start på helgen

IMG_2768.JPG

IMG_2767.JPG

Endret av maeland87
  • Forhandlere
polishduden
Skrevet
Sitter uforstyret på do og gjør mitt når dama hyler og skriker at det brenner..............

Joda eg komme opp å hun har satt fyr på telys i en lampe/lykt av glass og metall + trebunn, denne begynte og brenne og det samme gjorde parketten.......

å nei, jeg har ikke tisset på gulvet [emoji4] er bare smeltet talg

Fin start på helgen

IMG_2768.thumb.JPG.c80a9d61b945c5ebdd22eaa8c1170db7.JPG

IMG_2767.thumb.JPG.af29274e484efd8675dd990973fd47c1.JPG

Kom hjem på tirsdag til vannlekkasje på kjøkkenet. Føler med deg!

• DCN Poeng 1

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Skrevet
Wed Dec 02 2015 23:45:09 GMT+0100, AleksJensen skrev:

Når passasjeren din smeller med bildøra og du sitter der:

fine.jpg

Eller enda verre: når de bare slipper setebeltet når de tar det av, slik at det slår inn i B-stolpen... 

Skrevet
1 minute ago, CFM said:

Eller enda verre: når de bare slipper setebeltet når de tar det av, slik at det slår inn i B-stolpen... 

også ender det opp med å bare henge der i en gedigen krøll som ikke lar seg rulle inn....

06' Mini Cooper                     -Mine Bilpleie Produkter                            -Loggen

X: 89' Volvo 760GLE, 98' BMW 520i 

AleksJensen
Skrevet
Akkurat nå, CFM skrev:

Off, ja. :( Bare å slutte å ta på passasjerer.

BMW E92 2010

Bilpleielogg

Showcase

• Forhandlere
polishduden
Skrevet
1 minute ago, CFM said:  

også ender det opp med å bare henge der i en gedigen krøll som ikke lar seg rulle inn....

Før de smeller døra i beltelåsen

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70

Skrevet
1 minute ago, polishduden said:

Før de smeller døra i beltelåsen

Og ikke forstår første gangen hva det er som hindrer de i å lukke døren, så de smeller noen ganger til, før de innser det og slenger det inn så det treffer noe i interiøret. 

gleder meg til å se hvordan man kan fortsette på den.

06' Mini Cooper                     -Mine Bilpleie Produkter                            -Loggen

X: 89' Volvo 760GLE, 98' BMW 520i 

• Forhandlere
polishduden
Skrevet
1 minute ago, polishduden said: Før de smeller døra i beltelåsen

Og ikke forstår første gangen hva det er som hindrer de i å lukke døren, så de smeller noen ganger til, før de innser det og slenger det inn så det treffer noe i interiøret. 

"Døh jeg tror det er noe galt med beltet ditt. Det ruller ikke inn".

" Døh hvorfor er det så bulkete i dørkarmen din? Er ikke du sånn polish mann?"

• DCN Poeng 12

2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70

AleksJensen
Skrevet
5 minutter siden, polishduden skrev:

"Døh jeg tror det er noe galt med beltet ditt. Det ruller ikke inn".

" Døh hvorfor er det så bulkete i dørkarmen din? Er ikke du sånn polish mann?"

polish mann :rofl1:

BMW E92 2010

Bilpleielogg

Showcase

Skrevet
41 minutter siden, Hvkk skrev:

Uff, skjedde faktisk på en bil vi hadde hvor det slo hull på skinninteriøret i døra :(

Skrevet
Er ikke du sånn polish mann?"

"Er ikke du sånn BONE mann"?

Min Produktlogg   Bilpleielogg                                                                                              [twitter]samfunnspsyk[/twitter]

2013 BMW 525d XDrive

2013 Ford S-Max 2.0 Titanium S
2012 Ford Fiesta 1.25
2011 Mazda 6
2006 Mervedes E 320 CDI Avantgarde
1999 Volvo V70 2.0LT

Skrevet
2. desember 2015 kl. 23.45.09, AleksJensen skrev:

Når passasjeren din smeller med bildøra og du sitter der:

skjedde meg engang med en tidligere bil, smalt igjen sånn at døra låste seg men fortsatt var langt igjen til å være stengt. Det skapte sånn spenn på døra at jeg ikke fikk den opp igjen, og måtte spenne den opp fra innsiden! :blink:

Min bilpleielogg

- Bmw F11 520d M-sport

-(X)Bmw e92 325d Hartge 2009. 

alexanderst
Skrevet (endret)

Får hjerteblødning hver gang noen smeller igjen døra ja... :rofl1:

Endret av alexanderst

Skrevet

Nå har jeg hatt Golfen trygt plassert i garasjen her hjemme i ei ukes tid, ren og pen. Men selvfølgelig så måtte jeg ut på butikken en tur igår, og hva møter jeg da? Jo, en helvetes saltbil som strør ut 100 kilo med salt per meter... :mad:

RalphDarwin
Skrevet

Folk som ikke overholder vikeplikt.

Rundkjøringen midt på Alfaset, kommende fra Kalbakken mot Alnabru.

To felt hvor begge kan kjøre rett frem.

Jeg lå på høyreside og tullingen fra venstre skulle absolutt bytte over til høyre felt når han svingte inn. Så ikke i blindsonen og jeg måtte bråbremse OG tute før han skjønte noe som helst.

Dette var på kvelden i går med svært få biler.

Skrevet

Det har lenge vært bittelitt radiell slakk i stikkakslingen ut fra girkassa foran på høyre side. Det er lageret som må byttes pluss sannsynligvis ny stikkaksel. Men nå er det blitt såpass slakk at jeg må se å gjøre noe med det. Huff, slikt er gjerne ikke billig... 

Kontorpult (Øystein)
Skrevet (endret)

Herlig følelse når man ligger i 80km/t på svingete landeveier og det kommer et høyt smell og bakhjula låser seg. Broren min som kjører, får sleng, og det smeller igjen og løsner opp. Kjører videre i hastverk og parkerer. Kommer tilbake til bilen, og der står den bom. Bakhjula har låst seg, han kjører noen meter for å se om det løsner, det gjør det, så satser på å komme hjem. Akkurat kommet seg ut på hovedveien, og det smeller, bakhjula låser seg, igjen. Vrengte bilen rundt og kommer meg tilbake igjen den ene kilometern, de står bom fast uansett, så må sette igjen bilen. Jeg selv stakk ned seinere på kvelden med verktøy og jekk, jekker opp og skrur av hjulet. Finner ikke noe spesielt, fjærer, dempere, ok. Titter nærmere på brekket i tromla, og her henger bare strammeren og slenger, så konkluderer med at alt er helt grøt inni der, da det har hengt på bittelitt før. Ringer NAF og de henter bilen, så reiser jeg hjem. Føltes bokstavelig talt ut som bilen skulle dette i 1000 deler, for med et skranglende og knirkende fjørbeinslager som så godt som er utkjørt i tillegg, så var det ille. Stakkar forrige go' Saab'n min :( 

Endret av KontorPult (Øystein)

Mvh. Øystein

Bilene mine:   Citroen ZX 98'   Saab 9-3 98'   Saab 900 88'
                     Mercedes-Benz E-Klasse 91'   Saab 99 77'

Peugeot 406 SW 03'   Peugeot 406 SW 00'

Citroen Xantia 99'   VW Transporter 04'

Citroen Xsara 00'   Citroen C5 04'

Ford Transit 02'   Mazda B2500 4x4 97'

Saab 900 87'   Ford Transit 19' 

Ford Transit 10'   Citroen Jumper 20'

S&S:  #1: Citroen ZX   #2: Ford Focus   #3: Saab 9-3   #4: Pontiac Trans Am   #5: Mercedes-Benz E-Klasse   #6: Cadillac De Ville   #7: Toyota Avensis

Skrevet

Jeg bare må få ut litt frustrasjon! :wacko: Jeg savner sånn å eie noe jeg kan gnikke på og bruke fritiden min på!

Er for tiden student og det er trange tider. Halveis på min bachelor og jeg spyr allerede av å leve på lånekassen. Å gå fra normal inntekt til stipend og lån ble en hardere overgang enn jeg hadde sett for meg. Salg av bil og støv på bilpleieproduktene setter spor i sjela ^_^ Er heldigvis halvveis i utdanningen, så det er bare å bite tenna sammen og stå i det! Gleder meg vilt til den dagen jeg kjøper meg et lite barn igjen (bil) og igjen kan gnikke felger til jeg blir blå!

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår