Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet
12 timer siden, MortenHaa skrev:

Skal se om jeg får prøvd en Focus RS iløpet av uken, da det er denne jeg har sett meg mest ut, da dette er nok den av de som desidert er mest førerorientert. Civicen utestår for min del da denne kun er fwd, men ser at vi ellers ser egentlig etter det samme :P Blir å se på både A45 AMG og M140i etterhvert også.

Focus RS er den jeg også er mest interessert i til nå, men likte veldig godt AMGen idag. Har desidert det fineste interiøret med godt lydanlegg også. Det beste eksosanlegget fra fabrikken også med masse crackles og pops :D Eneste bilen jeg har måttet kjørt med selger til nå da, så fikk ikke strukket bena på den noe særlig eller gitt på noe særlig i svingene, så vanskelig og kunne si noe på kjøreegenskapene og kraften. Men føltes mer komfortabel å kjøre enn RSen samt den er automat om det er noe du foretrekker. Mye mindre bagasjerom i AMGen da, nesten så det ikke slår MX-5en min engang :P 

- Nissan 200SX S14a 2.0T (Solgt)

Mazda MX-5 NB 1.8 (Solgt)

Ford Puma Coupé 1.7 (Solgt)

MortenHaa
Skrevet
1 minutt siden, Håkon L skrev:

Focus RS er den jeg også er mest interessert i til nå, men likte veldig godt AMGen idag. Har desidert det fineste interiøret med godt lydanlegg også. Det beste eksosanlegget fra fabrikken også med masse crackles og pops :D Eneste bilen jeg har måttet kjørt med selger til nå da, så fikk ikke strukket bena på den noe særlig eller gitt på noe særlig i svingene, så vanskelig og kunne si noe på kjøreegenskapene og kraften. Men føltes mer komfortabel å kjøre enn RSen samt den er automat om det er noe du foretrekker. Mye mindre bagasjerom i AMGen da, nesten så det ikke slår MX-5en min engang :P 

Skal prøvekjøre en RS imorgen nå så får vi se hva tankene om den er. Sånnsett var jeg også veldig fornøyd med Golfen, meget komfortabel til vanlig by kjøring, og en skikkelig racer når man satt den i race modus, så det blir nok ikke noe enkelt valg :P 

• Liker 1
Skrevet
20.2.2018 - 0.03, MortenHaa skrev:

Skal se om jeg får prøvd en Focus RS iløpet av uken, da det er denne jeg har sett meg mest ut, da dette er nok den av de som desidert er mest førerorientert. Civicen utestår for min del da denne kun er fwd, men ser at vi ellers ser egentlig etter det samme :P Blir å se på både A45 AMG og M140i etterhvert også.

M140i tror jeg er en svært leken bil, spesielt med en fører som tørr å teste litt grenser. Forstår godt du utelukker fwd og misunner deg som er på utkikk etter biler i denne klassen! Blir Nürburgring ferie i år da skjønner jeg? :D  

Min bilpleielogg

- Bmw F11 520d M-sport

-(X)Bmw e92 325d Hartge 2009. 

MortenHaa
Skrevet
21 timer siden, Johans skrev:

M140i tror jeg er en svært leken bil, spesielt med en fører som tørr å teste litt grenser. Forstår godt du utelukker fwd og misunner deg som er på utkikk etter biler i denne klassen! Blir Nürburgring ferie i år da skjønner jeg? :D  

Har aldri hatt så stor mulighet til å få tak i noe sånt som nå så da er det dumt å la den sjangsen gå ifra en :rolleyes:
Var forøvrig å prøvde Focus RS idag, og jeg kan allerede se at det kommer til å bli et jævelig vanskelig valg å velge hva man vil ha, et ekte luksusproblem kan man vel kalle det :lol:

• Liker 1
  • Haha 1
  • 3 weeks later...
Kontorpult (Øystein)
Skrevet

Skikkelig nyvasket bil for første gang i mitt eie! Har måttet klare seg med skum og avspyling en gang i blant hittil :) 

Gleder meg til vår og polering av kjærra, samt litt lakkflikking :)

5lLry6I.jpg

Mvh. Øystein

Bilene mine:   Citroen ZX 98'   Saab 9-3 98'   Saab 900 88'
                     Mercedes-Benz E-Klasse 91'   Saab 99 77'

Peugeot 406 SW 03'   Peugeot 406 SW 00'

Citroen Xantia 99'   VW Transporter 04'

Citroen Xsara 00'   Citroen C5 04'

Ford Transit 02'   Mazda B2500 4x4 97'

Saab 900 87'   Ford Transit 19' 

Ford Transit 10'   Citroen Jumper 20'

S&S:  #1: Citroen ZX   #2: Ford Focus   #3: Saab 9-3   #4: Pontiac Trans Am   #5: Mercedes-Benz E-Klasse   #6: Cadillac De Ville   #7: Toyota Avensis

Skrevet

Viktig å ha fotobevis på ren bil da den er møkkete igjen før du er hjemme :blink:

IMG_0159.jpg

• Liker 2
Riccird1
Skrevet

Et kjapt bilde tatt i forbifarten i gleden over å se solen igjen skinne på (nesten) nyvasket bil (føles som jeg ikke har sett solen siden august, slik er det å bo i Bergen)

IMG_1160.JPG

• 2 weeks later...
Skrevet (endret)

Trodde våren var kommet for fullt i Bergen. Tro om igjen.. 10cm nysnø over natta, var grønt gress og sol i går!

(Kjempefantastisk snapchat-zoom)

Snapchat-315702116.jpg

Endret av Froggzy

Audi S4 B5 Santorin Blue Facelift

Audi 80 B4 2.0E quattro

Skrevet (endret)

Ble nye lisser i dag, litt småfrekk dimensjon på de dekkene. 

Falken FK 453 235/30 R20, så det er kort vei til helvete og blir nye dekk på sikt. Skal sies at dekkene er digge å kjøre på. 

Dimensjonen på felgene ble; 9x20 ET 45. Det er Rotor (RS5 utgaven), de er litt konkave, noe jeg også ville ha. 

3723C157-642E-451F-9523-19328F29E28F.jpeg

67E4D2EA-2E18-4BBB-A7BA-54C5CA0D3785.jpeg

Endret av Ineditus
  • Liker 4
Skrevet
28 minutter siden, Ineditus skrev:

Ble nye lisser i dag, litt småfrekk dimensjon på de dekkene. 

Falken FK 453 235/30 R20, så det er kort vei til helvete og blir nye dekk på sikt. Skal sies at dekkene er digge å kjøre på. 

Dimensjonen på felgene ble; 9x20 ET 45. Det er Rotor (RS5 utgaven), de er litt konkave, noe jeg også ville ha. 

Jeg synes det er pent med store felger, men det der så proporsjonalt feil ut etter min mening.. :P
Minnet meg på noe som dette her: 

hummer_h2_asanti_afc401_lg.jpg

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Madas skrev:

Jeg synes det er pent med store felger, men det der så proporsjonalt feil ut etter min mening.. :P
Minnet meg på noe som dette her: 

hummer_h2_asanti_afc401_lg.jpg

Det er helt greit, alle har rett til sin mening. 

heinejs
Skrevet

Tatt en vask av volvoen til fatter. Testa ut koch chemie PW :)

20180408_172436.jpg

-Max Protect Certified instructor.

-Max Protect Certified Detailer.

-Blankbil ambassadør.

-Bilxtra ambassadør.

Instagram: heinepeine.

Heine Jessen Sørensen.

Skrevet

Image1523267313.211413.jpg
Å i dag regner det selvfølgelig[emoji28] men Fussoen gjør jobben[emoji41]

Skrevet

Vasket, lett polering med Lusso revitalazing crème, og vokset med Obsession wax evolution. 

DSC_0057.JPG

• Liker 1
Skrevet

Årets første håndjobb og aller første håndjobb med hun her 🤗

2018 BMW i3 94Ah Melbourne Red.jpg

• Liker 3

2022 Fiat 500e La Prima | ocean green og monogram stofftak med hvitt økologisk skinninteriør
2025 BMW i4 M50 | portimao blå med sort skinninteriør

Tidligere biler omtalt på DCN: 2018 BMW i3 94Ah | melbourne rød med lodge ullinteriør // 2017 Peugeot 3008 GT Line | grå platinum med sort nappaskinn // 2015 Peugeot 108 | hvit med sort stoffinteriør // 2013 Ford Focus | candy red med sort nappa skinninteriør

sjekk kartet selvvask i Norge på Google Maps for oversikt over vaskehallene som er registrert på DCN (sist oppdatert januar 2024)

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår