Gå til innhold

DCN's frustrasjonstråd!


Mats

Recommended Posts

6 minutter siden, roddis skrev:

Full frustrasjon igjen. Tok Eu kontroll idag. Der har de ødelagt rattet...Nekter selvfølgelig, så blir vel sak igjen

FB_IMG_1491588301343.jpg

I alle dager har de gjort der da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, roddis skrev:

Godt spørsmål...Kundemottaker skjønte det heller ikke, og konkluderte med at dette hadde ikke de skyld i. 

Det var liksom ikke måte på hvor oppskrapt det var. Måtte ha hatt noe i hånden teknikeren når han har gått ut og inn fra bil kanskje? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glidelåser kan jo kjapt forårsake slike skraper. Men har ikke sett så grove merker av det.

Max Protect Certified Detailer.

 

Tidligere: Opel Astra H GTC 1.7CDTI, Suzuki GSX-R600 K8

Nå: BMW F20 116i Estoril blå II

Biltråd

Instagram: rune_w_h

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freakshow

Alfa'n vil ikke starte -.- stått stille veldig lenge på flatt batteri!
Virker som startsperre slår inn :(
Prøve å bytte nøkkel og se om det hjelper! Hvis ikke blir det falk og bort på verksted! :(

Max Protect Certified Detailer

 

Freakshows E39 530DAT

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Madas skrev:

Det var liksom ikke måte på hvor oppskrapt det var. Måtte ha hatt noe i hånden teknikeren når han har gått ut og inn fra bil kanskje? 

Voldsomt ja... Må ha merket dette, for er dypt og langt. Det eller hatt noe i fanget når han har snurret rattet, sånn clipboard eller hva det heter muligens. Ikke no tvil om at det er hos de det har skjedd i alle fall.

3 minutter siden, Runey skrev:

Glidelåser kan jo kjapt forårsake slike skraper. Men har ikke sett så grove merker av det.

Tja, er litt kraft involvert i all fall

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

overlay
30 minutter siden, roddis skrev:

Full frustrasjon igjen. Tok Eu kontroll idag. Der har de ødelagt rattet...Nekter selvfølgelig, så blir vel sak igjen

FB_IMG_1491588301343.jpg

Typiske merker etter glidelås på jakke/bukse

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, overlay skrev:

Typiske merker etter glidelås på jakke/bukse


Neste oppdrag til @roddis er å ta en tur på verkstedet og se hvilke jakker de bruker. Se om de har glidelås. :lol:

  • DCN Poeng 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

overlay
Akkurat nå, Madas skrev:


Neste oppdrag til @roddis er å ta en tur på verkstedet og se hvilke jakker de bruker. Se om de har glidelås. :lol:

Jeg har  jakker som jeg ikke bruker når jeg skal kjøre bil etter dårlig erfaring med akkurat dette. På langt nær ikke så ille, men nok til at det syns. Det var det nok til at jakka slang borti rattet. Enkelte jakker har ekstremt skarpe glidelåser :mad:

  • DCN Poeng 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mandag

4 minutter siden, Madas skrev:


Neste oppdrag til @roddis er å ta en tur på verkstedet og se hvilke jakker de bruker. Se om de har glidelås. :lol:

På mandag den dag 😀

1 minutt siden, overlay skrev:

Jeg har  jakker som jeg ikke bruker når jeg skal kjøre bil etter dårlig erfaring med akkurat dette. På langt nær ikke så ille, men nok til at det syns. Det var det nok til at jakka slang borti rattet. Enkelte jakker har ekstremt skarpe glidelåser :mad:

Sant det...

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

overlay
3 minutter siden, roddis skrev:

På mandag

På mandag den dag 😀

Sant det...

Men jeg merket det,  og skaden av den karakteren der hører man. Slumpent av verkstedet å ta henda i været å si "it ain't me"

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freakshow
Alfa'n vil ikke starte -.- stått stille veldig lenge på flatt batteri!
Virker som startsperre slår inn [emoji20]
Prøve å bytte nøkkel og se om det hjelper! Hvis ikke blir det falk og bort på verksted! [emoji20]



It was a fucking no!

Max Protect Certified Detailer

 

Freakshows E39 530DAT

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Leter febrilsk etter MIMOen før en tanke plutselig slår meg.

Finner igjen mine gamle innlegg, og joda, den solgte jeg i 2015.. <_<

På den lyse siden: endelig begynt så smått å gnukke litt bil igjen.

  • DCN Poeng 5

[X] 1998 Hyundai Coupe 1.6
[X] 1990 Volvo 745
[X] 1997 Audi A4 Avant 1.8T
1995 Toyota Celica GT-Four
1994 Opel Astra F Si 1.6

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørgens



It was a fucking no!

At this Point, hadde jeg skrota hele bilen, eller kjøpt ny motor, med komplett ledningsnett å starta fra scratch[emoji28] herregud så synd jeg syns i deg nå[emoji23][emoji23]
  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer
22 timer siden, SimnS skrev:

Leter febrilsk etter MIMOen før en tanke plutselig slår meg.

Finner igjen mine gamle innlegg, og joda, den solgte jeg i 2015.. <_<

På den lyse siden: endelig begynt så smått å gnukke litt bil igjen.

Kjenner meg igjen der, gitt. :)

 

Relatert: Jeg finner faen ikke garasjejekken min som ble kjøpt for to år siden, brukt én gang og lånt bort til min bror som returnerte den i bedre stand enn han lånte den i(!), flyttet fra gamlehuset til her jeg bor nå... og poffborte. Har vært overalt bortsett fra under en stabel med drit under plast i garasjen, der det overhodet ikke er sannsynlig eller logisk at den skulle stå, så da står den garantert der. Har jo en annen jekk å bruke, men er uansett greit å ha kontroll på utstyret sitt.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontorpult (Øystein)

Alltid like underholdende å kjøre over de smale bruene i dalen på en fredags ettermiddag... Her går det akkurat såvidt to biler over, folk kommer i høy fart og har ikke peiling på hvor de har bilen sin. Jeg var først innpå og la meg nærmere midt på brua for å gi signal om at jeg ikke var interessert i å møte noen, som er vanlig praksis og fungerer fint de 5 andre dagene i uka. Så kommer det en diger SUV og SKAL forbi meg oppå brua i høy fart, ligger ikke langt nok på sin side, så jeg slenger slenger bilen over og subber såvidt autovernet, for å unngå bulking med SUVen. Deilig... Enten kunne det vært plass til kun én bil eller så kunne det vært breit og fint, så man slipper idioter som dette. Fra nå av skal jeg krype i gangmarsj over den brua på fredager... 

 

Fikk retta opp det meste med en runde polish. Men bulken er der fortsatt, men godt det er en gammal traver og bruksbil, litt får man tåle :) Tok hele sia på bilen, så fornøyd med å ha fått retta opp i det meste :)

IMG_20170505_165730.thumb.jpg.dcb560f8ec60944accf8ff2bf2ecf96f.jpg

 

IMG_20170505_173755.thumb.jpg.ed5673ac13a3164ef4c676174e5fd61e.jpg

  • DCN Poeng 2

Mvh. Øystein

Bilene mine:   Citroen ZX 98'   Saab 9-3 98'   Saab 900 88'
                     Mercedes-Benz E-Klasse 91'   Saab 99 77'

                      Peugeot 406 SW 03'   Peugeot 406 SW 00'

                    Citroen Xantia 99'   VW Transporter 04'

                     Citroen Xsara 00'   Citroen C5 04'

                    Ford Transit 02'   Mazda B2500 4x4 97'

                    Saab 900 87'   Ford Transit 19'

S&S
#1: Citroen ZX   #2: Ford Focus   #3: Saab 9-3   #4: Pontiac Trans Am   #5: Mercedes-Benz E-Klasse   #6: Cadillac De Ville   #7: Toyota Avensis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingolf
2 timer siden, Kontorpult (Øystein) skrev:

Så kommer det en diger SUV og SKAL forbi meg oppå brua i høy fart, ligger ikke langt nok på sin side, så jeg slenger slenger bilen over og subber såvidt autovernet, for å unngå bulking med SUVen.

 

 

Han veit at du viker unna, så det er greiest å legge seg pent inn mens man har tid til å planlegge. Evnt får du legge deg enda mer midt i veien og håpe airbagen funker 😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arild

Var i tønsberg i helga og akkurat der 110 sona begynner i larvik så er det et JÆVLA hull i veien som jeg seøvfølgelig treffer i 130 eller så... 

heftig bulk i en felg 😫🔫

 

ingen skraper i felgen men jævla dritt likevel. 

Var innom felgfixsjappa i dag og de skulle fikse for 1400 penger på torsdag så blir forhåpentligvis god som ny. 

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skovdahl
5 minutter siden, Arild skrev:

Var i tønsberg i helga og akkurat der 110 sona begynner i larvik så er det et JÆVLA hull i veien som jeg seøvfølgelig treffer i 130 eller så... 

heftig bulk i en felg 😫🔫

 

ingen skraper i felgen men jævla dritt likevel. 

Var innom felgfixsjappa i dag og de skulle fikse for 1400 penger på torsdag så blir forhåpentligvis god som ny. 

Moralen er: Hold fartsgrensa. 

  • DCN Poeng 1

Vasker bil for terapiens skyld!

[ ] Ford Mondeo 2.0TDCi Titanium S '10-mod.
[X] Ford Focus ST170 '03-mod.
[X] Seat Leon 1.6 Sport '02-mod.
[X] Opel Kadett E 1.6i cab. '89-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...