Gå til innhold

Recommended Posts

Christoffer
Skrevet

Etter å ha lest denne tråden endte jeg opp med å bestille en startpakke. Damn you :P

Skrevet

Ble visst startpakke på meg å. uff dette forumet er farlig for lommeboka.

Volvo S60 D5
Volvo 242

Skrevet

Neinei gutter, dette er jo bare positivt for lommeboka. :)

Lurer på å snike meg til en kald pils, en varm dusj og en skikkelig wetshave på badet senere ikveld. Kvalitetstid for moderne menn? :D

• Admins
truhaa
Skrevet

x 2 knutis :)

Att Andreas:

Syntes den skummer dårlig og huden føles tørr når en barberer, i motsettning til Proraso som en trenger en runde i såpa så kan en skumme seg 3 ganger med kosten uten å være i såpekrukka igjen... :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Skrevet

Når kommer "barbering for dummies" Truls? :lol: Det hadde jeg trengt!

Akkurat nå holder Truls på med "barbering av Bunnies" så det kan nok drøye litt før den kommer kjenner jeg den grisegutten rett <_<

Andreaskarm
Skrevet

Gleder meg.. :-) Kjøpte med Mercur blader.. Noen formeninger om dette?

Skrevet

Akkurat nå holder Truls på med "barbering av Bunnies" så det kan nok drøye litt før den kommer kjenner jeg den grisegutten rett <_<

HAHA! :)

Skrevet

Merkur er gull Vega. Brodern kjøpte selv startpakke med Merkur rundt juletider, testet så Feather litt utpå våren, men de ble litt skarpe for han, så han gikk tilbake.

Jeg har og prøvd begge og trives meg begge to.

Skrevet

Noen som har prøvd noen av produktene til kropp og hår? Noe som er å anbefale?

Hans Marius
Skrevet

Noen som har prøvd noen av produktene til kropp og hår? Noe som er å anbefale?

Bare testa Menu sin voks. Tror det var muscle fiber paste den het. Funka helt greit, men kommer nok til å fortsette med Renati :)

Andreaskarm
Skrevet

Har ikke fått ordrebekreftelse enda(ikke registrert meg på siden når jeg handla). Tar det litt tid nå i ferie tider kanskje?

Christoffer
Skrevet

Kommer truhaa med en skikkelig S&S her slik som med EVO'n?

Skrevet

Da er jammen startpakken bestilt her også :D .

Ble så så fascinert, at jeg bestemte meg for og bli skikkelig MANN jeg også. ;)

Ble Parker 91R med Derby og Feather blader, i tillegg inneholder pakken: barberkrem, kost og aftershavekrem alt fra Proraso.

Håper jeg blir fornøyd etter litt trening.

Litt sprøtt dette, men akkurar nå bruker jeg mere tid på og lese om barbering enn bilpleie........... :o Men, men livet skal jo ha flere sider.... :blush:

Andreaskarm
Skrevet

Samme her.. Har noen fordeler å være litt aktiv på internett. Går ikke glipp av noe da;-)

AndreasLie
Skrevet

Velkommen i gjengen alle sammen, dere kommer nok ikke til å angre. Bare ta det litt rolig de første gangene så dere ikke ender opp i ett blodbad :)

• Admins
truhaa
Skrevet

sier bare "strupehodet" jeg... der skal en trå litt forsiktig og ikke bare dra høvelen rett over...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Skrevet

Truls: Det gjelder jo uansett høvel da. :) Jeg syns ikke min Merkur er værre der enn Møkk3 turbovibratorbatterisuperhyper-saken jeg har brukt frem til den.

Andreaskarm
Skrevet

hehe... Dette blir sjef.. Gleder meg sinnsykt. Selv om madammen synes det så vel gammeldags ut da... ;-)

• 2 weeks later...
AndreasLie
Skrevet

Da er enda 2 pakker feather blader bestilt sammen med Fitjar Mint Condition, Proraso styptic gel og Proraso Liquid Cream Aftershave. Noen som har prøvd Proraso Liquid Cream Aftershave? Satser på at den er så flott som alle omtalene sier.

AndreasLie
Skrevet

Så bra. Prøvd litt forskjellig jeg også, men har ikke funnet noen jeg liker enda. Enten så er de for feite, for vannete eller så lukter de dritt.. :)

Skrevet

Hadde meg akkurat en runde på badet, og jeg har siste ukene syntes at Proraso barberkremen har blitt hardere og hardere i tuben, og den må nå jobbes mye mer med for å skumme den opp.

Spørs om den i åpnet tube har en holdbarhet på ca 8mnd da.

Ellers er jeg kongefornøyd med alt annet jeg bruker. :) Kommentaren fra fruen når hun nå kom hjem fra jobb:

Du lukter som bestefar.

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår