Gå til innhold
JGNotland

Tvilling sim

Recommended Posts

JGNotland    221
JGNotland

Sist gong eg lurte på noko angåande tele/data fekk eg gode svar her inne, så eg prøver igjen med eit nytt spørsmål.  :)

Eg har kjøpt meg ny telefon. Har fortsatt den gamle, som fungerer. Eg jobbar i industrien, og har med meg telefonen når eg sitter, står, kryper eller går. Det er stor fare for at den kan få seg ein smell.

Det eg vurderte var å gå til annskaffelse av tvilling sim. Er det nokon her inne som har erfaring med det? Eg tenkte å ha den gamle telefonen liggjande i garderobeskapet på jobb. Bruka den igjennom arbeidsdagen og skru den av der når eg går heim. Så å skru på den nye, og bruka den på fritida.

Har Djuice abonnement, dersom det er av betydning. 

Vil det fortsatt hagla inn med meldingar og slikt når dagen er omme, eller kan det tidsstyrast? som at den eine telefonen fungerer fra 07.00 - 15.00 og den andre fra 15.00 - 07.00? Har lest på sidene deira at ein kan leggja inn kva mobil det er som skal motta sms, eller om begge skal. men er det kun ei fast innstilling?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kontorpult (Øystein)    323
Kontorpult (Øystein)

Jeg har Djuice og tvilling sim, et i mobil og et i nettbrett. Funker fjell det, meldinger og ringing piper inn på begge, med noen sekunders mellomrom. Dog når du skrur på den ene telefonen piper alle uleste meldingene inn etterpå - De sammarbeider ikke med hverandre og synkroniserer ikke meldinger eller anropslogg, dessverre. Tror det kun er en fast innstilling, men det får du nesten høre med Djuice om. Genialt er det ihvertfall, om du ignorerer de meldingene som piper inn når du skrur på mobilen. :)

Endret av KontorPult (Øystein)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
IvarB    206
IvarB

Eg har tvilling, netcom via jobb. Men da kan ein velge om du vil ha sms på begge eller kun på hoved sim, trur ikkje det er muligt med tidsinstilling. Det ringer på begge samtidigt, å uansett kven du ringer fra så kommer ditt telefon nummer

Hadde i telenor før, der virket det likt. Men den gang kom det annet telefon nummer når eg sendte melding med tvilling kortet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kontorpult (Øystein)    323
Kontorpult (Øystein)

Hadde i telenor før, der virket det likt. Men den gang kom det annet telefon nummer når eg sendte melding med tvilling kortet.

Det gjør det hos meg, men kun på Bilde-meldinger/MMS :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig