Gå til innhold

Worklog: Audi A5 3.0 TDI quattro S-line


skoTner

Recommended Posts

Godt å høre! Må forte deg å kjøpe voks nå da ;)

Ja, begynner å haste nå. Med en million anbefalinger er det vanskelig å få bestemt seg vet du... men skjønner vel at jeg får fyre av med Shield da.

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 442
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • skoTner

    103

  • Bernhard

    47

  • Ole Gunnar

    34

  • Scandicshine.no

    29

Mest aktive i dette emnet

Bilder i dette innlegget

... he he. Som sagt nok å velge i.

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller Divine..

Rå bil, rå voks er ikke det riktig?

Joda, den skal få litt Divine så fort jeg får koset litt med Ketil...

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, den skal få litt Divine så fort jeg får koset litt med Ketil...

Kos litt for meg å da så jeg får på passaten min :P

Endret av Morten83

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Nå snakket jeg akkurat med forhandler. Som denne tråden opprinnelig bygger på så kommer bilen til forhandler i Tønsberg uten kosmetisk klargjøring. Dette fordi at jeg ikke ville at poleringsrobotoene i Oslo skulle ødelegge den.

Nå spør forhandler hvilket bilpleie-firma i Tønsberg jeg ønsker å benytte for klargjøring. Jeg har faktisk ikke snøring på om det er noen bra der i det hele tatt, så alle tips fra forumet her nå er hjertelig velkomne. Det kan kanskje være aktuelt å få noen "entusiaster" her til å ta klargjøring også, ikke vet jeg. Tips tips tips...

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med bilpleie1?

De har handlet litt av meg..

De bruker vel bare de Cartec greiene?

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, en viktig update... jeg kjenner humøret mitt steg noen HUNDRE ganger når jeg nå fikk de aller første bildene av bilen min. Den står nok å koser seg på Bekkelaget.

Den "dårlige" nyheten er at klargjøringsavd. allerede hadde avfettet den og fjernet transportfett og plast utvendig. Men de som er der sier at den så veldig bra ut fordi. Så får satse på det er i orden.

... og ja... bildene:

post-528-1232469134_thumb.jpg

post-528-1232469147_thumb.jpg

post-528-1232469156_thumb.jpg

post-528-1232469188_thumb.jpg

post-528-1232469199_thumb.jpg

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
ØrjanA

Tror jeg tar meg en tur ned på kaia i kveld jeg :lol:

Ser meget bra ut og med de "smådelene" du har liggende å vente på andre siden av fjellet så kommer dette til å overgå det meste med fire ringer i grillen som ruller på norske veien.

http://www.facebook....dreassenAutospa              http://www.facebook.com/bilpleiebutikkendrobak


Sertifisert Scandic Shine Detailer   Cosmic Detailing Center  Sertifisert    Scholl Concepts bilpleiesenter    

Sertifisert Polishangel Detailer   Nanolex Certified Detailer   DCN Approved Detailer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm, deilig bil.

Som blir ennå noe hakk deiligere når den er "ferdig"

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Hmm, jeg fikk nettopp en tlf fra en kompis som jobber på kaia.. Han hadde nettopp hatt firehjulsspinn rundt hjørnene på lagerhallene der nede.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...