whiplash

Subaru Impreza WRX

45 innlegg i emnet

Subaru Impreza WRX

Før jeg begynner må jeg gjøre rede for noen dårlige verdier på noen av bildene. Kjørte de på autofunksjon + resizing i Adobe Photoshop og noen av bildene ble utrolig blå. Dessverre, men sånn er det.

DSC_1290.jpg

Denne bilen kom til meg for en full utvendig behandling i Juli. Bilen ble levert noenlunde ren og så veldig velholdt ut. Og litt av noen kjøremaskiner disse bilene er. Det er former på bilen her som kan klassifiseres som pornografi, men når du skulle polere disse profilene som bilen innehadde, så fant du fort ut at det ble litt tricky. Spesielt med 7-8 profiler rett under hverandre. Måtte holde tunga rett i munnen når man kjørte maskin så man ikke brant noe lakk.

Og jeg retter nok en gang en stor takk til Torby for lån av lokaler!

Vask av lakk:

  • Chemical Guys Green Clean (foamcannon)
  • Chemical Guys Grime Reaper
  • Chemical Guys Maxi Suds II (foamcannon)
  • Mothers woolmitt
  • Pinnacle Gritguard
    • Chemical Guys Aggressive Claybar (lilla)
    • Riccardo Claybar (gul)
    • Optimum No Rinse som claylube
      • Grønn 3M teip
        • Menzerna SIP
        • Grønn uberpad (medium)
        • Oransje uberpad (cutting)
          • Norton 2500g
          • Meguiars wetgrind pad
          • Mirka 4000g små pads
          • Optimum No Rinse
            • Menzerna PO85RD
            • Blå uberpad (finishing)
            • Sort uberpad (glaze)
            • 2 lag med Swissvax Insignis
              • Nanolotus Proff Ruteforsegling
              • Chemical Guys Streak free glass cleaner

              Lykter:

              [*]Oransje uberpad (cutting)[*]Blå uberpad (finishing)[*]Nanolotus Proff Ruteforsegling

              Eksos:

              [*]Chemical Guys Metal Shine[*]Microfiber pads[*]Valetpro børster[*]EZ detail børste[*]Swissvax Waschpudel[*]Swissvax Autobahn

              Felger og dekk:

              [*]Valetpro Bilberry 1:4[*]Valetpro børster[*]EZ detail børste[*]Chemical Guys Grime Reaper på dekk[*]Swissvax Pneu[*]Swissvax Autobahn

              Gummi og plast:

              [*]Chemical Guys New Look Trim Gel[*]Chemical Guys Bare Bones[*]3M GPAC

              Diverse:

              [*]Makita 9227CB[*]Flex DA[*]Black Baron[*]3M bakplate[*]Scholl bakplate[*]Alt fra cheapo MF til Green monster MF.[*]Sorte engangshansker som er tykke[*]3M Sun Gun[*]Paint Thickness Gauge[*]Led Lenser til spotting av hologrammer

              Kamerautstyr:

              [*]Nikon D90[*]Hama stativ[*]Nikkor 18-200 mm (kort fortalt)[*]Nikkor 12-24 mm (kort fortalt)

              ... Fikk nøklene til bilen og gikk igang med vasken. Hadde fått opplyst om at det kunne være overspray med klarlakk på bilen, noe jeg fikk kjenne klart og tydelig før claying. Noen bilder av bilen før vask:

              DSC_1029.jpg

              DSC_1030.jpg

              DSC_1031.jpg

              DSC_1032.jpg

              Så serverer jeg noen detaljebilder av den lille møkka som var på bilen ved ankomst:

              DSC_1033.jpg

              DSC_1034.jpg

              DSC_1035.jpg

              DSC_1041.jpg

              DSC_1042.jpg

              DSC_1043.jpg

              DSC_1044.jpg

              DSC_1045.jpg

              Looks good, and officially approved for washing

              DSC_1051.jpg

              Først på listen sto det felger. Ble dusjet i Valetpro Bilberry og lot det jobbe i noen minutter før jeg spylte av felger, dekk og inni hjulbrønnen. Så gikk jeg fra en felg til annen med en bøtte med såpevann (Optimum Car Bath) og børster fra diverse leverandører oppi.

              DSC_1056.jpg

              DSC_1060.jpg

              Fremgangsmåten var som følger: Dusje hele felgen i Bilberry, så jobbe på baksiden med EZ Detail Brush. Deretter dusjet jeg felgen på nytt og brukte en Valetpro børste for å ta fronten av felgen, samt dekksidene. Etter jeg tok fremsiden av felgen brukte jeg Valetpro børsten på dekksiden.

              DSC_1059.jpg

              DSC_1062.jpg

              DSC_1063.jpg

              DSC_1065.jpg

              Gjentok denne prosessen på alle felgene før jeg spylte av. Jeg spylte hver felg ettersom jeg jobbet på de. Jammen ble ikke det så rent at dette også ble approved.

              DSC_1051.jpg

              Så var eksosanlegget som skulle fått litt kjærlighet. Dette var en sånn typisk japse/JDM bakpotte som var chrommet og ganske grei størrelse. Brukte børstene fra felgvasken og såpevannen. Brukte også litt mild Chemical Guys Grime Reaper før jeg til slutt clayet eksosen med en clay fra gamle dager. Utøvde litt fosterstilling i dette tilfellet også. Greit å trene litt på det tenkte jeg.

              DSC_1066.jpg

              DSC_1068.jpg

              DSC_1070.jpg

              DSC_1074.jpg

              DSC_1077.jpg

              DSC_1079.jpg

              Dynket bilen i 1:3 Chemical Guys Grime Reaper og lot dette jobbe i noen minutter. Ladet kanonen med Optimum Car Bath og Snowfoam fra Scandicshine. Foamet med denne blandingen veldig svakt og tynt før jeg helte oppi litt flere godsaker. Heter vel ikke skumkannon uten grunn?

              DSC_1055.jpg

              DSC_1082.jpg

              DSC_1083.jpg

              Så var det å fylle på igjen med snacks. Ble helt oppi Chemical Guys Green Clean, Chemical Guys Maxi Suds II i tillegg til det som fra før var der. Ble litt mer snø da.

              DSC_1084.jpg

              DSC_1087.jpg

              Motorrommet skulle også få en dose med kjærlighet. Dusjet med samme skumblanding men hadde først Chemical Guys Grime Reaper på problemutsatte steder med ekstra smuss og olje. Skal nevnes at motorrommet var ikke nevneverdig møkkete!

              DSC_1088.jpg

              DSC_1089.jpg

              DSC_1090.jpg

              Gikk rundt bilen med Swissvax Detail Brush og en flaske med Chemical Guys Green Clean og vasket utsatte områder som gummilister, dørlåser, tanklokk, rundt lykter etc. Så var det på høy tid med den vanlige vasken da. Brukte ullmitt fra Mothers og masse såpemix oppi bøtta. Har ingen bilder utenom en vaskehanske med skum av selve vasken. Spylte av motorrom og bilen før jeg startet med en Riccardo Claybar (gul). Dette tok så lite, at jeg valgte å gå over med Chemical Guys Aggressive Claybar etterpå. Det var når jeg la denne på lakken jeg hørte at det var overspray på bilen. På HELE bilen. Så jeg brukte noen timer på å få clayet hver minste bit med lakk på. Det litt gråe laget dere ser på bilde nr. 2 er klarlakkstøv fra overspray.

              DSC_1107.jpg

              DSC_1093.jpg

              DSC_1096.jpg

              Det var så mye overspray at det rant hvitt/grått vann av clayen.

              DSC_1097.jpg

              DSC_1098.jpg

              DSC_1101.jpg

              DSC_1104.jpg

              Så var det en ny håndvask før bilen ble kjørt inn og tørket med Scandicshine Drying Towel. Så blåste jeg hele bilen tørr inkl. lister og felger med Black Baron. De vannrestene som ble liggendes ble tørket med Chemical Guys Miracle Dryer. Og det er MYE vann som gjemmer seg bak lister, inni felger, rundt lykter og diverse kriker og kroker.

              DSC_1108.jpg

              DSC_1111.jpg

              Bilen ble tørr og maskeringen sto for tur. Og slutten på dag én nærmet seg. Fikk hjelp av Torby til maskeringen (Thanks :)).

              DSC_1113.jpg

              Das Inspection!

              DSC_1136.jpg

              DSC_1161.jpg

              DSC_1163.jpg

              DSC_1166.jpg

              DSC_1167.jpg

              DSC_1171.jpg

              DSC_1172.jpg

              DSC_1174.jpg

              DSC_1176.jpg

              DSC_1177.jpg

              DSC_1178.jpg

              DSC_1180.jpg

              DSC_1181.jpg

              DSC_1182.jpg

              DSC_1183.jpg

              DSC_1184.jpg

              DSC_1255.jpg

              DSC_1256.jpg

              DSC_1257.jpg

              Her var det litt å ta av, men samtidig var den ikke ille. Var noe RDS og skavanker. Ble litt våtsliping av diverse riper rundt om. Ble ikke helt 100% etter våtsliping, men jeg målte alt ifra 1300 um til 96,5 um, så jeg slipte med omhu. Jeg bestemte meg for å runde de mest mulig for å usynliggjøre de mest mulig.

              Dag to kom og jeg gikk i gang med korrigeringen. Ble en del maskering underveis da jeg valgte å kjøre ferdig panelene, panel for panel. Syns den metoden gikk tregere enn å korrigere hele bilen i ett steg, så gå videre med neste steg på hele bilen. Men det var en forandring som noen gang trengs for å holde interessen like på topp som når du ble bitt av basillen.

              DSC_1191.jpg

              DSC_1194.jpg

              DSC_1193.jpg

              DSC_1195.jpg

              DSC_1198.jpg

              Inspeksjon etter første panel:

              DSC_1200.jpg

              DSC_1201.jpg

              DSC_1202.jpg

              DSC_1203.jpg

              DSC_1204.jpg

              DSC_1205.jpg

              DSC_1206.jpg

              DSC_1207.jpg

              Dette så veldig bra ut, og i og med at sola var på plass så trillet jeg bilen ut i sola og fikk finaledommen på lakken. Og det var et meget tilfredsstillende resultat. PO85RD er helt rå på finishing. Den popper metallic helt vannvittig bra og lakken blir dyp. Skikkelig dyp!

              DSC_1209.jpg

              DSC_1211.jpg

              DSC_1214.jpg

              DSC_1215.jpg

              DSC_1218.jpg

              Scoopet var jo maskert opp som dere kunne se på de forrige bildene, og nå ble det maskert motsatt for å få tatt dette også. Brukte liten pad og god tid, så det ikke ble varmt og risikoen for bobling i lakken ble redusert til det minimale. Tid er som regel en god forsikring når man driver med denne hobbyen.

              DSC_1227.jpg

              DSC_1228.jpg

              Resultatet på plast var likt som på lakken, og det ble strøkent! Tenkte jeg måtte ta noen 50-50'r da dette blir satt pris på, tror jeg. PS! Legg merke til alle konturene og profiler på skjermene. Tunga rett i munnen!

              DSC_1231.jpg

              DSC_1238.jpg

              DSC_1239.jpg

              DSC_1240.jpg

              DSC_1243.jpg

              DSC_1246.jpg

              Noen som la merke til flua?

              Det var litt carbon på bilen, og jeg har aldri polert carbon uten lakk før, så tok det rimelig pent. Eneste jeg oppdaget som var annerledes er at porene kom mer til syne når det ble polert. Jeg og Torby, eller Torby og jeg, vi vurderte om det var gelcoat, eller om det var klarlakket. Fortsatt uvisst.

              DSC_1249.jpg

              DSC_1250.jpg

              Så var det duket for litt sliping av en ganske stor ripe på kofferlokket. Maskerte området når jeg slipte med 2500g papir for så å fjerne det å ta overgangene med 4000g. Og det fungerte veldig bra. Målte iherdig hele veien for å følge med på lakkdybden. Jeg regnet med ca. 30 - 40 um med klarlakk (dette er vanlig på de fleste biler).

              DSC_1266.jpg

              DSC_1267.jpg

              DSC_1268.jpg

              DSC_1269.jpg

              DSC_1270.jpg

              DSC_1271.jpg

              Dette er det eneste jeg har av våtslipebilder, men det var fem steder til hvor det ble våtslipt på samme måte. Slipte alle ripene etter hverandre og lot dette være til jeg kom til panelene når jeg gikk rundt med maskinen. Tørke tørke.

              DSC_1276.jpg

              Noen som husker disse?

              DSC_1286.jpg

              DSC_1287.jpg

              ... det er disse ja.

              DSC_1255.jpg

              DSC_1256.jpg

              DSC_1257.jpg

              Ferdig med ene siden på dette tidspunktet og på tide med litt kosing. Felgene sto for tur og diverse utstyr ble funnet frem. Swissvax Autobahn lagt for hånd er alltid overkill med produkt, men skal kose seg litt skal man ikke?

              DSC_1304.jpg

              DSC_1307.jpg

              DSC_1308.jpg

              DSC_1309.jpg

              DSC_1310.jpg

              DSC_1312.jpg

              DSC_1313.jpg

              Også litt bilder av en ferdig førerside. Helt fantastiske former på bilen, og fargen er heller ikke å forakte når det blir seendes slik ut. Dette er den ultimate blåfarge. Det er iallefall min mening. Den er blank, den er dyp og den gnistrer i sollys. I like!

              DSC_1320.jpg

              DSC_1317.jpg

              DSC_1322.jpg

              DSC_1324.jpg

              DSC_1325.jpg

              DSC_1327.jpg

              DSC_1328.jpg

              DSC_1335.jpg

              Kom over et bilde jeg tok av lokalet før jeg tok kvelden og ladet til neste dag. I present Torby's crib:

              DSC_1339.jpg

              Emblemet på bilen var noe som ikke var helt eyecatching om jeg kan kalle det for det. Det var en tydelig grå hinne over det og det så skikkelig slitent ut. Men det er ikke noe vi ikke kan fikse med litt stødige hender og sånt. Emblemet ble polert på samme måte som man polerer lykter. Var litt mykere plast naturlig nok, så jeg la ikke så mye med press. Skulle ikke mye til for at det ble bra når friksjonen ble såpass høy av myk plast, eller hard gummi.

              DSC_1340.jpg

              DSC_1342.jpg

              DSC_1345.jpg

              DSC_1348.jpg

              DSC_1350.jpg

              Lyktene var noe jeg gledet meg til, for de var nokså grå blitt. Var flere profiler på frontlyktene enn jeg trodde så jeg måtte passe på så maskinen ikke tok tak å fløy avsted. Teipet opp en 50-50 så man kunne se forskjell, samt at høyre/venstre bildene viser det veldig tydelig også. Ble brukt oransje Uberpad og og blå Uberpad på liten Scholl bakplate.

              DSC_1351.jpg

              DSC_1356.jpg

              DSC_1360.jpg

              DSC_1362.jpg

              DSC_1365.jpg

              DSC_1368.jpg

              DSC_1369.jpg

              DSC_1377.jpg

              DSC_1378.jpg

              Det ble grei forskjell, men fikk det ikke like bra frem på bilder som det var i virkeligheten. Men man ser vel en tydelig forskjell antar jeg. På tide å fortsette med kosejobbingen. La meg bak og pusset litt eksos en halvtime-time. Det ble veldig bra, men ikke 100%. Men det er vel bare jeg som ser det forsåvet, så at det ble 90% er vel godkjent nok.

              DSC_1380.jpg

              DSC_1382.jpg

              DSC_1386.jpg

              Autobahnized!

              DSC_1387.jpg

              DSC_1388.jpg

              DSC_1391.jpg

              DSC_1394.jpg

              DSC_1397.jpg

              DSC_1403.jpg

              Og hvis du lurer på om jeg la Swissvax Autobahn på innsiden av enderøret, så gjorde jeg det ja. :) Nå over til et lite problem; sideskjørtene. Disse var kun lakket på plasten uten grunning, så her turte jeg rett og slett ikke kjøre noe særlig da alt av porer syntes og jeg var redd for å polere de flate med varmegang. Men det ble da en stor forbedring, men disse ble ikke særlig bra. Eieren ble nok enig med seg selv i ettertid å lakkere disse på nytt (de var sånn ved kjøp).

              DSC_1404.jpg

              DSC_1405.jpg

              DSC_1411.jpg

              DSC_1423.jpg

              Da var bilen ferdigkjørt med maskin, og det ble foretatt en late-night wipedown. Dynket bilen i Chemical Guys Grime Reaper og Surfex HD før den ble foamet, håndvasket, vasket i kriker og kroker med børste og kjørt inn igjen.

              DSC_1426.jpg

              Så var det motorrommet sin tur og dette ble ganske strøkent syns jeg. Fikk fornyet så si hver eneste plastbit. Har veldig sansen for Chemical Guys Silk Shine til denne jobben, og denne var inget unntak.

              DSC_1429.jpg

              DSC_1431.jpg

              DSC_1432.jpg

              DSC_1433.jpg

              DSC_1434.jpg

              Alle dørlåsene ble polert med en slik Dremel sak som jeg fant på verkstedet til Torby. Men ikke si det til han. B) Brukte drill, denne padden og Chemical Guys Metal Shine. Ble veldig bra, men noe satt noe helt jævlig, så håndkledet måtte kastes inn.

              DSC_1440.jpg

              Hadde visst ikke fler bilder av dette jeg. Men da kan det kanskje friste med inspeksjonsbilder etter wipedown og tørk da. Helt klar for LSP og finishingkosen dagen etter. Bilen hadde blitt skikkelig, skikkelig blank i mine hender og det begynte å nærme seg intens sniffing av Swissvax Insignis - igjen. Dette ble selvfølgelig også utført før jeg begynte å polere. For da sto nemlig jeg og Torby, som vanlig, og luktet på de fleste produktene.

              DSC_1446.jpg

              DSC_1450.jpg

              DSC_1451.jpg

              DSC_1453.jpg

              DSC_1455.jpg

              DSC_1456.jpg

              DSC_1459.jpg

              DSC_1461.jpg

              DSC_1462.jpg

              DSC_1466.jpg

              DSC_1468.jpg

              DSC_1469.jpg

              DSC_1470.jpg

              DSC_1471.jpg

              DSC_1472.jpg

              DSC_1473.jpg

              DSC_1474.jpg

              DSC_1477.jpg

              DSC_1478.jpg

              DSC_1479.jpg

              DSC_1481.jpg

              DSC_1484.jpg

              DSC_1485.jpg

              DSC_1486.jpg

              D-day hadde kommet og jeg dro opp til lokalene for å legge den siste finishingen på bilen. Min kjære samboer ble tilkalt for å hjelpe meg med noen småting før eieren kom. Hun la på et andre lag med Swissvax Autobahn (med pad denne gangen) på felgene, fornyet dekkene med Swissvax Pneu Matt og tok seg av alt som var av gummi og plast med Chemical Guys New Look Trim Gel. Takk kjære.

              Swissvax Insignis, say no more!

              DSC_1494.jpg

              DSC_1497.jpg

              DSC_1498.jpg

              DSC_1500.jpg

              Torby fikk gleden av å teste Cookie Monster på vingen, så kom samboern hans og lurte på hvorfor han ikke klippa plenen, og da ble han borte igjen.

              Bilen ble tørket med Cookie Monster både grønn og blå før ruteforsegling, plasten og dekk ble tatt. Som dere ser fikk absolutt alt med lakk smake litt på Swissvax Insignis. Men dørkarmene fikk bare et lag da. Nanolotus ble lagt på etter oppskriften, og Chemical Guys New Look Trim Gel ble lagt med pad. Så ble en microfiberklut fuktet med Quick Detailer og tørket over. Ble strøkent resultat og Hilde (samboeren min) har krevd cred (hun fant ut at det var cred-knapp her) av samtlige for den perfekte jobben hun gjorde. :D

              Tenker det er noen som er ganske klare for etterbildene jeg?

              DSC_1509.jpg

              DSC_1510.jpg

              DSC_1513.jpg

              DSC_1514.jpg

              DSC_1516.jpg

              DSC_1517.jpg

              DSC_1518.jpg

              DSC_1520.jpg

              DSC_1521.jpg

              DSC_1523.jpg

              DSC_1524.jpg

              DSC_1527.jpg

              DSC_1530.jpg

              DSC_1532.jpg

              DSC_1534.jpg

              DSC_1535.jpg

              DSC_1537.jpg

              Takk for titten, håper noen lærte noe og kunne suge til seg tips. Samtidig håper jeg at samtlige som leser tråden syns det var passe med bilder og dokumentasjon på jobben. Og igjen, beklager at noen av bildene ble helt ute av hvitbalansen sin.

              /Kenneth. B)

Clay:
Maskering:
Korrigering:
Våtsliping:
Finishing:
Ruter: Endret av whiplash
72

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mmm mange deilige bilder og bra writeup :D

Relativt mange former på den bilen der ja.

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sinnsykt bra resultat som vanlig, Kenneth! Etterbildene ble knallbra! Og den ser enda bedre ut "live" i sola! Vet ikke noe godt norsk begrep for det, men "pictures don't do it justice". Velkommen igjen! ;)

6

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy faen det ble bra Kenneth! Creds for knall utført jobb, og fantastiske 50/50's på lykter og emblem! :D

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe jobb dette. :D Cred til begge! Flott bil, som ble enda flottere nå. Veldig bra writeup, med masse bra bilder. Kan ikke gjøres bedre.

Endret av TomRabb
1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Strøken jobb Kenneth..

Og cred til Torby for velstelt plen :D

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Strøken jobb dette nakkeskade.Ble litt overasket over at det ikke var speil og vinge i carbon på bilen.

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er noe av det beste jeg har sett av write-up og jobb Kenneth!!!

Utrolig mye bra detaljer som du har foreviget, samt en del veldig gode bilder.. Dette var virkelig en S++++ jobb som fortjener sin hedersplass i historieboka:-)

Klem faktisk. Kjente jeg ble gladere og gladere jo lengre ned jeg bladde..

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blått er bare så hinsides rått når det blir slik som dette... B)

Nydelig utført jobb Kenneth, og takk for veldig grundig jobb både med writeup og bilder også, slik er både inspirerende og lærerikt.

God bedring !

mvh

Ståle :)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er alltid en fryd å lese S&S fra deg Kenneth, veldokumentert og ekstremt pirkete!

Og Hilde må selvfølgelig få kred :D

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med en velutført S&S av en strøken jobb!

Cred er selvfølgelig gitt ;)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nok en høydare ifra deg Kenneth! Strøkent! :thumbs:

+ Cred

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mmm mange deilige bilder og bra writeup

Relativt mange former på den bilen der ja.

Takk for det.

Jess, spesielt "problematisk" var alle profilendringene på forskjermen, ved speilene.

Sinnsykt bra resultat som vanlig, Kenneth! Etterbildene ble knallbra! Og den ser enda bedre ut "live" i sola! Vet ikke noe godt norsk begrep for det, men "pictures don't do it justice". Velkommen igjen!

Thanks! Og takk for det. Bortsett fra at det er et stykke til deg, så er det knallbra lokale!

Fy faen det ble bra Kenneth! Creds for knall utført jobb, og fantastiske 50/50's på lykter og emblem!

Takk for det Sandmo. :) Emblemet ja, det ble "nytt".

Kjempe jobb dette. Cred til begge! Flott bil, som ble enda flottere nå. Veldig bra writeup, med masse bra bilder. Kan ikke gjøres bedre.

Takk for det! Hyggelig å høre. :) Skulle takke fra fruen her også.

Strøken jobb Kenneth..

Og cred til Torby for velstelt plen

Torby freste rundt på klippern ganske fort han. Slik at jeg kunne ta ferdig-bildene på plenen hans. :D

Og takk Bernie.

Strøken jobb dette nakkeskade.Ble litt overasket over at det ikke var speil og vinge i carbon på bilen.

Kanskje det kommer med tiden. Var satt på carbonlister på B stolpene i tillegg til takvingen. Og takk for at du sier det var strøkent!

Dette er noe av det beste jeg har sett av write-up og jobb Kenneth!!!

Utrolig mye bra detaljer som du har foreviget, samt en del veldig gode bilder.. Dette var virkelig en S++++ jobb som fortjener sin hedersplass i historieboka.

Klem faktisk. Kjente jeg ble gladere og gladere jo lengre ned jeg bladde..

Tusen takk for det Brynjar. Veldig hyggelig å høre veit du. Slikt som driver oss videre. :)

Klem!

Blått er bare så hinsides rått når det blir slik som dette...

Nydelig utført jobb Kenneth, og takk for veldig grundig jobb både med writeup og bilder også, slik er både inspirerende og lærerikt.

God bedring !

mvh

Ståle

Takk takk Ståle! Det er godt å høre at noen drar mer nytte av det enn kun en pils og litt lesing. ;)

Og takk for det. Bisolvon på høykant kombinert med nesespray. *sukk*

Det er alltid en fryd å lese S&S fra deg Kenneth, veldokumentert og ekstremt pirkete!

Og Hilde må selvfølgelig få kred.

Good to hear, thanks!

Haha, selvsagt. :)

Gratulerer med en velutført S&S av en strøken jobb!

Cred er selvfølgelig gitt

Takk for det!

Nok en høydare ifra deg Kenneth! Strøkent!

+ Cred

Ooog takk for det! :)

PS! Måtte fjerne smiliene deres fra quoten da begeistringen var for stor. Eller var det forumet som ikke tillot så mange i en post.

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydelig jobb som alltid Kenneth!

Så jo veldig bra ut når jeg var innom og sniktittet syns jeg :D

Tenker Tom Are var fornøyd når han hentet den å ?;)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Strøken jobb! Skjønte det da jeg så hvor bra du fikk til kanalene, at du er en detailer i topp klasse! Kred fra meg :)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konge jobb Kenneth : ) Var nok rå farge i sola da den var ferdig!! Cred!

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NYDELIG jobbet Kenneth! kommer nok til å lese gjennom denne endel ganger ja. :thumbs:

Forstår godt at du tok det med ro på sideskjørtene skummelt med lakkerte plastflater uten grunning.

+ Cred er en selvfølge. Og ja du må sende litt skryt til madammen og for vel utført arbeid. :)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig! rett og slett utrolig bra jobbet. B) Cred deg deg, hilde og torby. Strøkent!

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott resultat :thumbs:

Dette var writeup'n sin, som gir god inspirasjon (og irritasjon for at Insignis er utsolgt).

Cred er velfortjent, til både deg og samboer!

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:huh:

;)

:(

cred

Endret av jkkarl
0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!


Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.


Logg inn nå

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    Ingen innloggede medlemmer aktive