Gå til innhold

Vw Passat 1.8T Highline


Bernhard

Recommended Posts

Skal også kjøpe meg Manfrotto stativ tenkte jeg..

Men bruker du bracketing funksjonen på kameraet, eller stiller du eksponeringa manuelt for hvert bilde?

Scandicshine Detailer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClearCoatChristR

Leste Bracket-Ting først:P

Ja, jeg bruker den innebygde funksjonen, visste ikke at det het bracketing, kaller det bare AEB selv.

Får iallefall 3 eksponereringer, og kameraet stiller seg inn nesten helt selv;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Gråt egentlig ikke så mye, glisa så mye at jeg hadde ørevoks i munnvikene over hvor strøken bilen er :D

Skal snart ned og vaske etter turen nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenneth Nilsen
Utrolig bra resultat, herlig måte å tilbringe helga på det der! :)

Neste gang blir jeg og Brage med :)

Count me in! :)

HERLIG boys, så veldig gøy ut. Fin LSP rekke da! :) Ble virkelig bra.

S&S HOF: Ford Escord Cosworth • Porsche 911 • Subaru Impreza WRX

 

Min Mitsubishi Lancer Evo VI Tommi Mäkinen Edition

 

Scandic Shine & Swissvax Approved Detailer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
Brukte Scholl S3+ på glasset også, så Chemical Guys Vertua Bond etterfulgt av Chemical Guys Jetseal.

du så fortsatt like bra gjennom glasset da med jetseal? har ikke prøvd å ha LSP på ruter, men må prøves :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClearCoatChristR
du så fortsatt like bra gjennom glasset da med jetseal? har ikke prøvd å ha LSP på ruter, men må prøves :)

Det ble ikke lettere å se gjennom glasset, men det ble iallefall lettere å se sitt eget speilbilde!

IMG_2496.jpg

Men, Jetseal ødelegger ikke for synligheten. Det er kun på ruter med mye steinsprut slike ting kan skje, at produkt legger seg i hakkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
Det ble ikke lettere å se gjennom glasset, men det ble iallefall lettere å se sitt eget speilbilde!

IMG_2496.jpg

Men, Jetseal ødelegger ikke for synligheten. Det er kun på ruter med mye steinsprut slike ting kan skje, at produkt legger seg i hakkene.

Skjønner... Blir nesten som å tone rutene da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt blankt! Det er så deilig å se på!

Hvordan så bilen ut da dere var hjemme igjen?

Jeg har sittet og tenkt at jeg har vært litt på grensen til galskap når jeg har vurdert å bestille time hos Ketil, men nå som jeg åpenbart ikke lider av denne galskapen alene, så har jeg enda mer lyst til å spandere på bilen en full Swissvax detail til våren eller sommeren hos Mr Scandicshine :wub:

Keep up the good work!

Endret av Geir

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Swissvax / Dag
Jeg har sittet og tenkt at jeg har vært litt på grensen til galskap når jeg har vurdert å bestille time hos Ketil, men nå som jeg åpenbart ikke lider av denne galskapen alene, så har jeg enda mer lyst til å spandere på bilen en full Swissvax detail til våren eller sommeren hos Mr Scandicshine :wub:

Det kan jeg garantere Geir, at etter et besøk hos Ketil vil du i alle fall ikke bli skuffet :) Jeg skal opp igjen til våren for å ta BMW'en ordentlig, men bare den korte økta vi gjorde nå for et par uker siden hevet bilen betraktelig!

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • Forhandlere
Scandicshine.no

Tenker du på selve beskyttelsen, eller hvor lenge til bilene begynner å bli små ripete osv igjen?

Voksen vil vel holde i ca 6 mnd med fin vask. Vaskeriper kommer det alltids, men ikke mye ettersom bernhard er flink til å vaske forsiktig og bruker det rette utstyret!

www.scandicshine.no
Alt i bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser alt *host*pisspreiket*host* dere skriver om turen, gleder jeg meg til neste helg!

Da er det min tur, og jeg skal prøvesitte baren til Ketil, tro du meg B)

Det blir riktignok med en annens bil (ingen av mine biler kan stoles på til å kjøre så langt :P ), men reisebrev skal det alltids bli ;)

Endret av Brage
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...