Gå til innhold

Pirex skal gifte seg..

Recommended Posts

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

• Bernhard

19

• Bjerknez

5

• Sandmo

5

• truhaa

4

Mest aktive i dette emnet

Skrevet

Ting skjer fort...Bil, hus og så giftemål! Gratulerer så mye Ketil! :)

Skrevet (endret)

Gratulerer Ketil!

Er det rett til alters etter frieriet da eller? Selv har jeg vært forlovet i 2år nå, samboeren driver å maser hele tiden om at vi skal få gifta oss snart, så mulig det skjer til neste år..

Endret av Morten83

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

Skrevet

Gratulerer Ketil

Regner med at ALLE fra forumet som har handlet fra deg får komme til kaffe :P

Skrevet

Gratulerer!!

Det må da være en romantisk måte å starte ferien på :P

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet
Gratulerer Ketil

Regner med at ALLE fra forumet som har handlet fra deg får komme til kaffe :P

Tror det avhenger litt på hvor mye man har handlet for.. De som har handlet for mellom 2500-5000kr kommer etter kaffen, de som er mellom 5000-10.000kr kommer til kaffe , 15.000-20.000kr får kaffe, kake og cognac(av den billige sorten(96% og cognac essens)) og 20.000 og oppover får komme til middag og full pakke:-)

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet
Gratulerer Ketil!

Er det rett til alters etter frieriet da eller? Selv har jeg vært forlovet i 2år nå, samboeren driver å maser hele tiden om at vi skal få gifta oss snart, så mulig det skjer til neste år..

Artig Morten, jeg var på kneet i april.. Men blir ikke med det første.. Jeg har lovet ho mellom 2010 og 2020 engang, greit med litt slingringsmonn :D

Chris-520e39
Skrevet

Gratulerer!

Regner med at vi ser en prisøkning i produkter med tanke på finansieringen av Bernhard sin "besøksplan" :P

Hans Marius
  • Forhandlere
Bernhard
Skrevet
Gratulerer!

Regner med at vi ser en prisøkning i produkter med tanke på finansieringen av Bernhard sin "besøksplan" :P

Hehe, skulle ikke forundre meg :D

Skrevet
Artig Morten, jeg var på kneet i april.. Men blir ikke med det første.. Jeg har lovet ho mellom 2010 og 2020 engang, greit med litt slingringsmonn :D

Hehe, jeg har også prøvd meg på: Kan vi ikke bare gifte oss når ungen/evt. ungene har flytta ut da? Da har vi ikke noe stress.

Fikk da til svar at jeg bare kunne finne meg et annet sted å bo :)

For å være helt ærlig ser jeg ikke greia med å gifte seg. Samboer m/barn --> Gift? Hva er forskjellen?

-- Vw  E Up 2015 --

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Ser ikke forskjellen jeg heller, men så er ikke jeg kvinnfolk heller da... Men kanskje greit å gjøre en ærbar kvinne av ho og ikke ha lausunger B)

Kunne godt tenkt meg å gifta meg i Las Vegas el noe ;) Slipper stort selskap, samtidig som det blir en konge ferie... Tatt en tur innom Autogeek, Chemical Guys osv.................

Skrevet

Bernhard, om du planlegger det får du bare håpe det ikke er like lett å skille seg i Las Vegas som det er å gifte seg. :P

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Det er det samme hva jeg planlegger, når det ikke er jeg som bestemmer :rolleyes: Men jeg får sikkert lov til å åpne lommeboka da...

Skrevet
Ser ikke forskjellen jeg heller, men så er ikke jeg kvinnfolk heller da... Men kanskje greit å gjøre en ærbar kvinne av ho og ikke ha lausunger B)

Kunne godt tenkt meg å gifta meg i Las Vegas el noe ;) Slipper stort selskap, samtidig som det blir en konge ferie... Tatt en tur innom Autogeek, Chemical Guys osv.................

God og dyr(ihvertfall med stopp innom autogeek) idè..!

Da hadde jeg kanskje sluppet unna kirka, selskap og tale også. Ikke noe vondt ment om kirka, men jeg er på ingen måte troende.

-- Vw  E Up 2015 --

Skrevet

Grattis Ketil :)

Skal selv gifte meg i september, har såvidt begynt å ta å føle på bryllupsnervene.. :D

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet
God og dyr(ihvertfall med stopp innom autogeek) idè..!

Da hadde jeg kanskje sluppet unna kirka, selskap og tale også. Ikke noe vondt ment om kirka, men jeg er på ingen måte troende.

Haha, sånn jeg har tenkt også, det verste er talen synes jeg da, og så jævlig mye styr rundt det hele, bare pga noen papirer egentlig :rolleyes: Og dyrt med bryllup i Norge, hadde vært billigere med en tur innom Autoglym og Chemical Guys tenker jeg..

Gratulerer så mye Trogha...

Ihvertfall så regner jeg med at de som er med i DCN stiller med rein og nypolert bil den dagen de gifter seg :P

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår