Gå til innhold

Shining av bil før salg


EivindE91

Recommended Posts

Hallo boys :rolleyes:

Skal shine opp en Skoda Octavia fra 1999 og en Suzuki baleno fra 1997 før de skal selges, men er usikker på hva jeg trenger av utstyr til dette.

Har mg 105 og 205 samt endel microfiber, men hva burde jeg bruke til LSP? og til invendigbruk?

Føler meg som den jomfrua på dette området :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LSP: sealer (meg #21 eller jetseal) + evt en voks på toppen (f.eks meg #16 over #21 eller petes 53 over jetseal)

Innvendig: Scholl 9000 til dash etc. En eller annen rens til stoff-seter

Jetseal og scholl kjøper du fra scandicshine - godkjemi/blankbil skaffer megs (muligens ikke #16, men annet snadder fra megs har de nok)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

LSP kan gjerne være Duragloss 105 også som en AIO, bra looks og holdbarhet, scholl purple 9000 er en knallsak på interiøret :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Hvilken farger er det, metalik ?

Normalt er vel at sukisuki er bløt og oktavia hardere, men kommer nok litt an på overnevnte :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, får se til uka :)

La inn en liten ordre på Green clean og CG silk shine. Kom jo på at jeg hadde megs interiør spray og megs cleaner wax i consumer serien. Bruker det opp først før jeg kjøper inn Duragloss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...