Gå til innhold

Min Bmw E36 coupe


Nøstbakken

Recommended Posts

Hans Marius

Riktig det ja at 105 er ganske grov. Mulig du ikke synes du trenger den nå, men den kan være ganske kjekk å ha. Eventuelt blande den med f.eks 205, eller bruke den på noen steder der du har litt dypere riper. Den legger igjen en ganske så fin overflate alene også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Nøstbakken

    37

  • Hans Marius

    10

  • truhaa

    6

  • carlhaakon

    5

Mest aktive i dette emnet

Bilder i dette innlegget

Nøstbakken

Riktig det ja at 105 er ganske grov. Mulig du ikke synes du trenger den nå, men den kan være ganske kjekk å ha. Eventuelt blande den med f.eks 205, eller bruke den på noen steder der du har litt dypere riper. Den legger igjen en ganske så fin overflate alene også :)

tror eg går fra mg 80 til mg 83 nå .

Når eg får litt meir erfering med maskin polering og innen detailing, skal eg hive meg på grover produkter.

Men er fortsatt nybegyner og litt redd for å skade lakken .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Tror ikke det er så mye problem å skade lakken selv med så grov polish så lenge du har med deg hodet når du polerer. Er egentlig andre grunner enn at du har for grov polish som er årsaken til at du går igjennom lakken osv. Men skjønner skepsisen din for all del ;) Men mitt tips er i alle fall å hoppe i det først som sist ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøstbakken

Du får bare si viss du trenger litt fysisk hjelp og veiledning da :) Så kan vi ta oss en dag/kveld med litt produkter og tester.

Notert ! !

Høyres flott .

Eit lite spørsmål?

Får DCN medlemer noko rabatt hos noken som selger bil pleie .. Blank Bil osv ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
Hans Marius

Du blir VIP medlem ved å betale medlemskontigenten på 200 kr. Trykk på pila ved siden av profilbilde ditt og velg administrer VIP medlemskap. Rapatten er litt forskjellig, men fra 10-15% eller at du får med litt ekstra eller lignende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

General Lee
Blankbil gir 10% på alt i nettbutikken

Godkjemi gir 10% på alt i nettbutikken

Midnight Sun Trading Gir 25% på alle produkter de selger

Handler du for over 100 kr kan du velge mellom å få enten 10 pk nanosvamper eller 3 i 1 glasskitt gratis

Her finner du kodene du må bruke for å oppnå rabatt (Bare VIP medlemmer har tilgang) Man må også ha et gyldig VIP medlemskap for å oppnå rabatten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meeeget pen bil du har der Nøstbakken.

Blir spenende å se resultatet etter du har fått prøvd de nye mg produktene. Ble jo bra det det du har gjordt også da :thumbup: . Vurderer å kjøpe maskin selv (dersom den j.... skattefuten snart slutter å mase).

Håper det går greitt at jeg låner tråden din for å spør om noe som er litt i samme gate som rabattavtaler.

Har sett at noen nevner at nettbutikkene (God kjemi etc.) har fri frakt når du handler for over et visst beløp. Gjelder dette alltid eller er det ”periode tilbud” og hva er eventuelt dette beløpet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøstbakken

Takk for svar ang rabatt avtaler og vip medlemskap..

Eit lite spørsmål ? Skal MG last tuche detailer blandes 1:1 50/50 vann og LT ?

Og korleis er MG Super Degreser som avfetning på lakken viss du blander den ut ca 1:8 ?

Meeeget pen bil du har der Nøstbakken.

Blir spenende å se resultatet etter du har fått prøvd de nye mg produktene. Ble jo bra det det du har gjordt også da :thumbup: . Vurderer å kjøpe maskin selv (dersom den j.... skattefuten snart slutter å mase).

Håper det går greitt at jeg låner tråden din for å spør om noe som er litt i samme gate som rabattavtaler.

Har sett at noen nevner at nettbutikkene (God kjemi etc.) har fri frakt når du handler for over et visst beløp. Gjelder dette alltid eller er det ”periode tilbud” og hva er eventuelt dette beløpet?

Takk for det ..

Kan anbefale maskin , selv har eg bare ein bilig maskin, men den gjør jobben mykje bedre en for hand.

Swirls og riper forsviner kjapt.

Invisterer kansje i ein dyrere maskin når eg blir litt meir prof innen detailing. men er enda bare "nyvasket " .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Lurer litt på kor eg kan få kjøpt Bilberry Safe Wheel Cleaner .

Kun på nettet eller får man den i butiker ?

Noken som veit ein plass i stavanger eg kan få kjøpt den ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein liten update:

Tok turen ned i garasjen i deg og jobbet litt med bilen..

Fikk endelig byte dem m3 merka som kom med m-listene. Litt teit med m3 merke på ein "Non m3"

2zy9eqmda0n5odcckx6d.jpg

tc1qdkrw1kzz8x6yrkqp.jpg

Shina litt opp i motorrommet og .

Før

rnbt2dcqzmzqu80jno5j.jpg

Etter

znbto5tf0iaym8atcxyi.jpg

678gdv7kyuvcy39wohg6.jpg

m90hids3vfmpg2vacrco.jpg

Litt av produkta som blei brukt som viser på bilda !

Måtte vaske litt rundt bagasjerommet og.

Før:

ugpnuuz6i620ysflnrxb.jpg

mskb0hzlj6yu8r14803u.jpg

Etter:

x10tf5t5v3okox9e7qp3.jpg

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Strøkent det der, viktige steder å vaske og polere opp dette her, der vannet renner og samler seg er det godt å beskytte :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøkent det der, viktige steder å vaske og polere opp dette her, der vannet renner og samler seg er det godt å beskytte :)

Blei ein del bedre, tok godt melom pakkninga til panseret og framskjermen og .

Kommer vel til å ta ein del under panseret og i dør-dørkamene i morgen.

Skikkelig fin bil!!

Syns den fargen du har er helt rå!! B)

Takk takk .

Er så sykt fornøyd med fargen.

Skal nok bli enda bedre så snart eg får bestilt litt meir knask fra deg/dere/blankbil .

Må få på litt sealer før vinteren slår inn !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...