Gå til innhold

DCN er 10 år - Vinn FLEX XFE 7-15 fra CarSpa


truhaa

Recommended Posts

  • Admins

Premiene tar aldri slutt, og vi digger det... :thumbs:

 

CarSpa.no klinker til med en FLEX XFE 7-15 DA poleringsmaskin verdi 5999,- :o

 

Hos CarSpa kan du enten handle deg utstyr til jobben om du ønsker å gjøre det selv, eller levere fra deg bilen slik at de kan gjøre jobben for deg, uansett hva du velger er kvaliteten på produkter kjøpt eller brukt like bra. 

 

CarSpa jobber ikke bare utvendig på bilen din, de har feks eget verksted for skinnreparasjon, der de både reparerer skinn, samt endrer farge om det skulle være av interesse. De er importør av KOCH-CHEMIE i Norge, samt Colourlock skinnpleie som begge er noe av det beste innen sitt felt.. 

 

Så hva er FLEX XFE for noe?

 

Det er en DA maskin av ypperste kvalitet og som har høstet lovord etter lansering. Dette er en maskin som fungerer like bra for nybegynnere som den gjør for de med 100 vis av timer under detailingbeltet.. Korrigering eller sealer? Denne kan du bruke til alt..

 

 

 

xfe7-15_150-600x800.jpg

 

 

 

 

Så hva må du gjøre for å vinne denne herligheten av en maskin?

 

Det vi ønsker er et 50/50 bilde av en korrigeringsjobb her på DCN, bruk gjerne bilde fra egen jobb om du har det, men det er ikke et krav. Nevn tråd du eventuelt henter bilde fra i innlegget

 

Altså: 50/50 korrigering - Bilde - tråd

 

Lykke til :) 

 

Viktig Info
Det er bare lov med et innlegg pr bruker/ip-adresse mht konkurransen (Vi er fult klar over at det er mulig å lure seg rundt det) Så vinneren vil bli sjekket nøye og må derfor også ha gyldig navn og adresse registrert på sin konto. Er brukeren som vinner registret med flere vil man bli disket og det trekkes på nytt.

Adressen som det skal sendes til hvis man vinner registreres i klubbshoppen fra menyen Klubbshop --> Mine detaljer. Navn og adresse må være registrert innen premien trekkes. Fult navn og adresse er ikke synlig for andre enn admins.
Er du VIP medlem eller har handlet i Klubbshoppen er info allerede registrert. Er uansett lurt å sjekke at det er riktig det som står der. Konkurranse gjelder KUN for personer med adresse i Norge

 

 

 

Vinner trekkes kl 00.01  21 desember 2017 med random nr generator

 

 


Vis full artikler

  • Liker 1

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

einarhelge

Min showcase                                                Mine S&S

2017 VW eGolf                                                 S&S 2003 Volvo V70                     S&S 2019 Tesla Model X

                                                                         S&S 2017 Aprilia RSV4 RF            S&S 2012 Mercedes Benz ML      

                                                                         S&S 2017 Volvo XC90                   S&S 2015 Subaru Outback

                                                                         S&S 2000 Porsche 911                 S&S 2017 Tesla Model S

Østergren bilpleie på Facebook                       S&S 2015 Nissan Xtrail

                    

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

91c7ee2fdc0e183bac963c203b9a7099.jpg

Et uoversiktlig 50/50 bilde (eller forsøk på det) Min aller første 50/50 på min aller første S&S tråd på min egen Mini Cooper S aka «Villsvinet»

Mini Cooper S aka "Villsvinet"
https://r.tapatalk.com/shareLink?share_fid=31097&share_tid=31622&url=https://www.detailersclub.no/applications/tapatalk/index.php?/topic/31622-Mini-Cooper-S-aka-%22Villsvinet%22&share_type=t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FinnIsaksen

BMW X5 med tett sort lakk :)

IMG_1444-96.thumb.jpg.cdbe87f58b374b358e7520aa2de41db7.jpg

  • Liker 1

S&S:  Audi RS4 // Audi RS5 // Audi RS6 // Porsche Cayenne // BMW X1 // BMW X3 // BMW X3 Alpina White // BMW X5 // Mercedes GLC // Audi Q5 // Porsche GT3 CS

 

Garasjen - Isaksen`s RS6

 

Rupes Advanced Level Instructor - Gtechniq Accredited Detailer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen 50/50 fra egen jobb, så låner denne fra SBO Detailing😇

Rå 50/50, ser ut som nylakkert/sandblåst👌😃

IMG_0126.JPG

 

2017 KIA Optima SW Plug-in

2017 Peugeot 5008 GTline

2015 Can Am Outlander Max

1998 Toyota Hiace 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...