Maarten

Været hos deg!!

46 innlegg i emnet

I ren begeistring over hvor sinnykt flott vær vi har i dag, så må jeg skryte litt! Sol fra skyfri himmel og max temp midt i sola i dag på 40 grader.. Utrolig deilig :) :) Spiste mat å greier på verandaen, ikke feil med iskald Pepsi Max heller ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, 20 i sola her, men fortsatt deilig. Men 40 er sjeft! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det er 10 grader på verandaen. Men det er ikke sol :( Deilig med vår. Søndag drar jeg opp til snøen i Tromsø og koser meg :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ca 15 i sola har, og knallvær B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sol og 13 grader her, så våren begynner å komme :) men blir nok ikke sommerdekk riktig enda :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe. Har kjørt på sommerdekk i 9mnd. nå :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
I ren begeistring over hvor sinnykt flott vær vi har i dag, så må jeg skryte litt! Sol fra skyfri himmel og max temp midt i sola i dag på 40 grader.. Utrolig deilig :) :) Spiste mat å greier på verandaen, ikke feil med iskald Pepsi Max heller ;)

Helt herlig.. vi er vel i samme by i dag B)

..men sola skinner ikke inn på hotellrommet her, så jeg må vel komme meg en tur ut før den er borte :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sola går ned og 10 grader her... Vært ute og ryddet boden i ettermiddag sammen med eldstefrøkna idag, deilig i finværet...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme her som hos Dennis ;) et par mil på ski er ikke ille i sola (annet en at det går noe sakte)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmmmmmmm

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydelig vær i Sarpsborg, akkurat hentet frem sommerdekkene som har fått seg en omgang med 1xMG#83 med maskin, 1xDC1 og skal vi se, tre lag meg Wheel Guard fra CG ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

LOOL...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Samme her som hos Dennis ;) et par mil på ski er ikke ille i sola (annet en at det går noe sakte)

Høres deilig ut! Er bare 1 liten times kjøretur så har vi også preparerte løyper! Vurderer sterkt å teste ut det nye utstyret mitt!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 5 min eller 10 min her til naturen... mye bra preppa løyper her, og jeg snakker bortoverski da..

Blir vel lit kjøligere i kveldstimene, så er det på tur igjen blir det om morgenen..

nå er det vel noe kaldere her, men MYE vårligere i lufta..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Har 5 min eller 10 min her til naturen... mye bra preppa løyper her, og jeg snakker bortoverski da..

Blir vel lit kjøligere i kveldstimene, så er det på tur igjen blir det om morgenen..

nå er det vel noe kaldere her, men MYE vårligere i lufta..

Ja, jeg la merke til det samme da jeg dro på jobb i dag! Det var mye mer vårluft ute!! Deilig at den tiden holder på å gjøre sitt inntog!! BTW er gradestokken nede i 5+ her nå. Så jeg antar at den er på 0 ved ski løypene ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sol er oppskrytt. :P Her har det vært +5 grader og grått uten regn i hele dag.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sol er oppskrytt. :P Her har det vært +5 grader og grått uten regn i hele dag.

Ai ai.. Sånn var det på mandag her! Var passe glad for at sola kom fram på tirsdagen! Håper værvarslet for ei gang skyld er riktig! Da blir det fint framover! Ikke like varmt.. Men pytt pytt.. Har jo klart å bli solbrent :lol::P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

0 grader.......snø på bakken og snø i lufta.....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aner ikke hvordan temperaturen er, men vil karaktisere det som genservarmt!

Herlig vær iallefall, sola popper frem, og jentene hopper ut av bukser og frakker og store boblejakker.

I'm luving it!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Idag har været vært helt fantastisk :) tenk hvis påskedagene blir like fine som denne....love it.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive