Gå til innhold

Porsche anklager Nissan for fusk


Dennis

Recommended Posts

  • Admins
truhaa

he he...

molotow coctail anyone :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 133
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Bernhard

    24

  • Dennis

    23

  • truhaa

    17

  • Lexgtturbo

    12

Mest aktive i dette emnet

Bilder i dette innlegget

  • Forhandlere
Bernhard
  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang på 80-tallet - Audi produserte genuine drittbiler, men gjorde en genistrek: de ansatte en særdeles dyktig kar som sjef for markedsføring. Sakte men sikkert bygget de seg opp et image, og når de var ute og prøvekjørte "hemmelige" nye modeller, var det alltid en BMW eller Merce i samme følge. Og over noen år, så hadde de plutselig plassert seg selv i det samme segmentet som bl.a BMW og Merce. Men de produserer fortsatt....

mvh
Torbjørn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
  • Admins
truhaa

ja mot den gamle R35... ny R8 mot ny R35.... men R8 grusa jo Porsche der da.... imponert over EVO 10 også der, trodde ikke den skulle være opp blandt topp 3...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evo 10 var en oceraskelse ja. Subrau havna sist regner jeg med? Den er jo etter hvert blitt, såvidt jeg vet kjent for og understyre en hel del.. De har såvidt jeg vet også gjort en del forandringer på 2009 WRX.. såpass store at 2008 WRX er blitt nedgradert til 2009 GT eller noe i den duren. Klarer ikke og finne noe kilde på det, mener bare jeg har lest det en plass. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
  • Admins
truhaa

R8

"Og mens du sitter der og nyter motorduren fra maskinen, som har et dreiemoment på 530 Nm ved 6,500 omdreininger, kan du med en godfølelse vite at denne maskinen leverer og leverer til du er oppe i 8,700 omdreininger i minuttet."

8700 er greit.... liker biler en kan draaaa langt på gira

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...