Gå til innhold

Porsche anklager Nissan for fusk

Recommended Posts

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Det jeg skulle poengtere er at hele veien så har Porsche sine negative sider kommet frem, og så fort Skyline får noen negative saker på seg så blir andre biler dratt inn som eksempel.. Ikke Porsche... I mine øyne da blir det feil å dra inn andre biler..

Jeg snakket heller ikke om Off Topic her, men det å sammenligne bilene opp mot hverandre slik det har blitt gjort tidligere, Porsche mot Skyline som var den opprinnelige diskusjonen når Skyline skulle vise alle sine sterke sider...

Og innlegget til Ketil var vel også mest for å erte opp enkelte her :lol::P

• Svar 133
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

• Bernhard

24

• Dennis

23

• truhaa

17

• Lexgtturbo

12

Mest aktive i dette emnet

Bilder i dette innlegget

• Admins
Skrevet
Det jeg skulle poengtere er at hele veien så har Porsche sine negative sider kommet frem, og så fort Skyline får noen negative saker på seg så blir andre biler dratt inn som eksempel.. Ikke Porsche... I mine øyne da blir det feil å dra inn andre biler..

Jeg snakket heller ikke om Off Topic her, men det å sammenligne bilene opp mot hverandre slik det har blitt gjort tidligere, Porsche mot Skyline som var den opprinnelige diskusjonen når Skyline skulle vise alle sine sterke sider...

Og innlegget til Ketil var vel også mest for å erte opp enkelte her :lol::P

Skjønte at det var for å erte litt opp :P . Men trur ikke det finnes noen bil i salg i USA som ikke plages med kunder som klager på girkasser som går i stykker osv.

Og klart Skyline har negative ting også, Jeg kunne ikke tenke meg en da jeg ikke helt liker utseende på den, og det er Nissan :P

• Admins
truhaa
Skrevet

Jeg skal ha GT-R etterhvert.... banna bein

Får 4 el 5 i bilen og kjører fra det aller aller meste på veien, trenger OVERHODE ikke det, men AI så artig da og det å flise en lambo i et kryss BARE 1 gang er ubetalelig..... ;)

En ting som også er spess er jo at Porsche lager kjøremaskiner, men dra de på bane så er jo garantien borte vekk.... er jo snodig det også da, samme gjelder vel også for Nissan er jeg rimelig sikker på... surt uansett, får jo overhode ikke brukt noen av de uansett...

(edit: og grunnen til at BMW ble dratt inn her er at det han nevner om GT-R ikke er unikt for akkurat den bilen, det er det samme som om jeg skulle si at BMW er dårlige greier pga LC på e46 M3 det da, noe den overhode ikke er)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Skrevet
Jeg skal ha GT-R etterhvert.... banna bein

Har selv hinsides lyst på R34, synes denne er den peneste.

• Admins
truhaa
Skrevet

Bare det at den er en bil det kommer til å bli MINIMALT med på veiene samt specs på bilen er en faktor som gjør mye.. at R35 ikke er vakker spiller ingen trille, EVO er jo heller ingen vakker bil som BMW og Audi lager, men det er jo langt unna hva poenget er med slike "type" biler

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

• Admins
truhaa
Skrevet

Bare for å fyre opp litt til ;)

mange eksempler

Utseende eller ei, Nissan ville lage en bil som slo GT3 og det klarte de :)

For all del så tar jeg gjerne en GT3 også jeg bare så det er sagt, rått fra begge to, men personlig så er GT-R den som pirrer meg mest..

-Thomas A Edison

Skrevet

Synd den har et PS2 dashbord ;)

Hehe neida, sinsykt kul bil, så flere av de i Singapore for ikke så lenge siden.

• Admins
Skrevet
Bare det at den er en bil det kommer til å bli MINIMALT med på veiene samt specs på bilen er en faktor som gjør mye.. at R35 ikke er vakker spiller ingen trille, EVO er jo heller ingen vakker bil som BMW og Audi lager, men det er jo langt unna hva poenget er med slike "type" biler

Jeg synes GTR35 er pen , men synes den ser litt snodig ut fra siden. Det er drit tøff foran og bak. Trur jeg trenger litt mer tilvenning, da jeg enda synes GTR34 ser bedre ut hehe..

BMW M3 utentvil pen, Porsche synes jeg blir litt for mye boble :lol: Eneste Porsche jeg synes er skikkelig pen er Carrera GT, Men bil smak kan man diskutere i det uendelige, alle har forskjellig smak. Det enkleste er å respektere at alle ikke liker det samme som man gjør selv :) for å sitte å krangle om hva som er best kommer man som regel ingen vei med. Det kan man sitte å gjøre i de uendelige postene på bilforumet hehe..

• Admins
truhaa
Skrevet

WORD

-Thomas A Edison

Skrevet
Nissan, Toyota og Mitsubishi er bare bæsj.................

Hehe, Bernhard er visst ute etter litt "bråk" i tråden B)

Skrevet

Leste i Autofil bladet idag også at Porsche ville at audi skulle endre måten og skrive RS6 på.. Dette er det som stod : Porsche er irriterte over Audi`s måte å skrive RS6 på. De hevder det er for liten avstand mellom bokstavene og tallet, og nå har Porsche-advokaten bedt Audi om å skrive RS6-uten mellomrom.. Supergutta fra Stuttgart vil nemlig ha seg frabedt at noen prøver å komme seg inn på deres "RS"-territorium..

Snakk om desperate a:P

Hans Marius
  • Admins
truhaa
Skrevet

Det en skulle hatt hadde velø egentlig vært en av hver.... samler du på da.... å skyline sier du...Å DRA TE H####E

-Thomas A Edison

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet
  • Admins
truhaa
Skrevet

he he...

molotow coctail anyone :)

-Thomas A Edison

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

viss karroseriet og motoren veier ca 500kg til sammen, så kan vi si 500 på understell.. De siste 600kg må jo være komfort? HELT bortkasta :P

• Admins
truhaa
Skrevet
hjelper ikke det...... R35 spiser denne også til frokost... men den kom på 2 plass da... hirr hirr

-Thomas A Edison

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår