Admins truhaa 1 547 Skrevet 1 Oktober, 2008 Admins Rapporter Share Skrevet 1 Oktober, 2008 Blir jo usikker på hvor hardt de trykker på pedalen ja når Porsche tester Nissan selv, OM da R35n hadde flisa Porsche der hadde de da gått ut og sagt det? "joa, vi testet R35 GT-R vi og den er kjappere en våres biler ja" noe du neppe kommer til å høre fra Porsche Siter Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.-Thomas A Edison Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F34Johnny 6 Skrevet 2 Oktober, 2008 Rapporter Share Skrevet 2 Oktober, 2008 Tror nokk Porsche til slutt må slippe hekk motor konseptet, for å bedre balansen i bilen. Det var ikke så mange årsiden Porsche hadde problemer når bakdekka mista grepet. Ble vell kalt slegga. Tror grensen for hekk motor koseptet snart er nådd, men det ble vell sakt for 20 år siden også. Men ville personlig heller eid en Porsche en nissan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øivind 32 Skrevet 2 Oktober, 2008 Rapporter Share Skrevet 2 Oktober, 2008 Men ville personlig heller eid en Porsche en nissan. Normalt sett ville jeg sagt det samme, men etter å ha sett de ville testene på GT-R tror jeg jammen jeg hadde valgt den.. og så blir det vel neppe det vanligste synet på norske veier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Marius 1 267 Skrevet 2 Oktober, 2008 Rapporter Share Skrevet 2 Oktober, 2008 Normalt sett ville jeg sagt det samme, men etter å ha sett de ville testene på GT-R tror jeg jammen jeg hadde valgt den.. og så blir det vel neppe det vanligste synet på norske veier Den norske stat gjør i alle fall ikke det noe lettere å få inn en slik bil så.... Siter Audi A4 B7 1.8T 2006 mod (vinterbil) Audi RS6 C7,5 4.0 TFSI 2015 mod x Audi RS6 C7 4.0 TFSI 2014 mod x Audi S4 B8 3.0 TFSI 2010 mod x Audi A4 B7 2.0 TDI 2007 mod Yamaha R1 03 mod x Husaberg TE450 04 mod SM x Volkswagen Golf 1989 mod (jobbil) x Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Min portefølje Min garasje Min garasje V2 Engeseth Autospa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH 3 Skrevet 2 Oktober, 2008 Rapporter Share Skrevet 2 Oktober, 2008 (endret) Det største problemet er jo at de som faktisk har råd til en bil til 1,8 millioner ikke kjøper nissan... desverre.. hehe Endret 2 Oktober, 2008 av LLH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Marius 1 267 Skrevet 2 Oktober, 2008 Rapporter Share Skrevet 2 Oktober, 2008 Eller at hvis du kanskje hadde klart å spare opp etter hvert har du blitt GAMMEL Siter Audi A4 B7 1.8T 2006 mod (vinterbil) Audi RS6 C7,5 4.0 TFSI 2015 mod x Audi RS6 C7 4.0 TFSI 2014 mod x Audi S4 B8 3.0 TFSI 2010 mod x Audi A4 B7 2.0 TDI 2007 mod Yamaha R1 03 mod x Husaberg TE450 04 mod SM x Volkswagen Golf 1989 mod (jobbil) x Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Min portefølje Min garasje Min garasje V2 Engeseth Autospa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asdfteam 0 Skrevet 2 Oktober, 2008 Rapporter Share Skrevet 2 Oktober, 2008 Men da kan man importere den som veteran. (Hvis det er lov med bensinbiler enda da...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH 3 Skrevet 2 Oktober, 2008 Rapporter Share Skrevet 2 Oktober, 2008 om 30 år så er bensin og diesel forbudt i norge sikkert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos 6 Skrevet 2 Oktober, 2008 Rapporter Share Skrevet 2 Oktober, 2008 Det største problemet er jo at de som faktisk har råd til en bil til 1,8 millioner ikke kjøper nissan... desverre.. hehe Det er veldig forstålig. For 1,8 mill, kjøper man ikke noe med interiørfinish på linje med en tupperware matboks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke 379 Skrevet 6 Oktober, 2008 Rapporter Share Skrevet 6 Oktober, 2008 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=537732 Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forhandlere Bernhard 2 385 Skrevet 6 Oktober, 2008 Forhandlere Rapporter Share Skrevet 6 Oktober, 2008 Det er veldig forstålig. For 1,8 mill, kjøper man ikke noe med interiørfinish på linje med en tupperware matboks. Hihi Siter Facebook: Brynildsen Autospa Hjemmeside: Brynildsen Autospa Hjemmeside: BAS-ShopAudi RS6 Ducati 1199 Panigale S Audi Q7 S-line BMW 318D Ferrari 360 Modena BMW E92 320D Lemansblau Audi A8 D3 4.2 Quattro Audi A4 B7 Granatrød Audi RS4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Admins Dennis 546 Skrevet 6 Oktober, 2008 Forfatter Admins Rapporter Share Skrevet 6 Oktober, 2008 Det er veldig forstålig. For 1,8 mill, kjøper man ikke noe med interiørfinish på linje med en tupperware matboks. Håper det var kødd? Da interiøret i R35 utentvil er av bedre kvalitet enn Porsche GT2, for GT2 sitt interiør er alt spart på for å få ned vekt. Hadde utentvil kjøpt et japse til 1,8 mil enn en tysk, da man bør regne med at en såpass dyr bil ikke skal på service hele tiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrik 0 Skrevet 6 Oktober, 2008 Rapporter Share Skrevet 6 Oktober, 2008 Jeg hadde aldri kjøpt en japansk plastrakett til 1,8 mill. Jeg må innrømme at jeg ikke kan huske sist jeg så en normal, japansk bil (Lexus er utelukket for min del) der jeg har tenkt "Åi, dette interiøret var det brukt mye tid på å designe og få til å fremstå som godt sammenskrudd!". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke 379 Skrevet 6 Oktober, 2008 Rapporter Share Skrevet 6 Oktober, 2008 Jeg hadde aldri kjøpt en japansk plastrakett til 1,8 mill. Jeg må innrømme at jeg ikke kan huske sist jeg så en normal, japansk bil (Lexus er utelukket for min del) der jeg har tenkt "Åi, dette interiøret var det brukt mye tid på å designe og få til å fremstå som godt sammenskrudd!". Enig at noe japansk kan virke grått og kjedelig, men jeg liker interiøret i denne Land Cruiseren godt: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Admins Dennis 546 Skrevet 6 Oktober, 2008 Forfatter Admins Rapporter Share Skrevet 6 Oktober, 2008 Jeg hadde aldri kjøpt en japansk plastrakett til 1,8 mill. Jeg må innrømme at jeg ikke kan huske sist jeg så en normal, japansk bil (Lexus er utelukket for min del) der jeg har tenkt "Åi, dette interiøret var det brukt mye tid på å designe og få til å fremstå som godt sammenskrudd!". Kan ikke huske å ha sett så mange tyske biler utenom BMW der jeg har lagt merke til at interiøet var av veldig bra kvalitiet, men BMWen lå i prisklassen godt over en vanlig bil. BMW er kvalitiet utentvil, det samme kan ikke sies om resten av gjengen der akkurat, der er jo bare å se på Autoindex hvor VW ligger langt ned på lista. Med BMW og Toyota på topp. og når BMW leverer utelukkende biler i den høyere prisklassen så er andre plass for Toyota som leverer alt fra små billig plastikk biler og mye mer, men likevell ligger så tett på opplevd kvalitet som BMW. I Autoindex teller følgende: Selve bilen og kjøreopplevelsen (40 prosent) Møtet med forhandleren (20 prosent) Verkstedet og service (20 prosent) Loyalitet til merke (20 prosent) Og når man sammenligner biler, går jo ikke ann å sammenligne interiøret i en japansk bil mot en tysk bil som er i klassen over og koster mye mer. men dette er noe man kan sitte å diskutere i det uendelige, det man selv eier er alltid best uansett om hjulene faller av, taket løsner, interiøet faller fra hverandre før man har kjørt bilen hjem osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Admins truhaa 1 547 Skrevet 6 Oktober, 2008 Admins Rapporter Share Skrevet 6 Oktober, 2008 he he, ja enig der Dennis... Men som en mann med et ben i Sverige, ett i Frankrike og et i Japan (ja vi har tre ben, hvem "ben" jeg har hvor har dere ikke noe med he he) Så er det def mest plast på Volvo, den er nedlastet med plast bla utvendig, og det er like irriterende hver gang jeg polerer den.. Om jeg hadde svidd av 1.8 på en japansk bil vet jeg ikke, men jeg er sikker på at jeg hadde sliti om jeg måtte velge mellom en 35 GT-R og en GT2/3 eller Fellali... Japansk er driftsikkert, og det er som bla Lexus sier "en bil som har feil er ingen luksus bil, feilfritt og driftsikkert er luksus" Men som Dennis sier, noen er glad i tysk, andre svensk el Japse og det er jo bra, ellers hadde det blitt trist her med alle i samme biltype.. Siter Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.-Thomas A Edison Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forhandlere Bernhard 2 385 Skrevet 6 Oktober, 2008 Forhandlere Rapporter Share Skrevet 6 Oktober, 2008 Vil tørre å påstå at tyske biler holder en gjennomgående høy standard hva gjelder førermiljø.. Ta f.eks. en Lexus IS 200 2001mod som er tilsvarende årsmodell som bilen min, mye plast og knapper og knotter som ligner interiøret i en 89 modell Corolla.. Samt at den er dyrere enn Passaten også, som har skinn og karbon.. Litt plast er det også, men i en begrenset grad kontra Lexusen.. Missforstå meg rett, jeg syns IS200 er en dritlekker bil, men førermiljø syns jeg er traust.. Men heldigvis er smaken som baken.. Interiør i en IS 200 Siter Facebook: Brynildsen Autospa Hjemmeside: Brynildsen Autospa Hjemmeside: BAS-ShopAudi RS6 Ducati 1199 Panigale S Audi Q7 S-line BMW 318D Ferrari 360 Modena BMW E92 320D Lemansblau Audi A8 D3 4.2 Quattro Audi A4 B7 Granatrød Audi RS4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forhandlere Scandicshine.no 258 Skrevet 6 Oktober, 2008 Forhandlere Rapporter Share Skrevet 6 Oktober, 2008 Hadde tatt en corvette Z06 istedet for en japse rakett Siter www.scandicshine.no Alt i bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Admins truhaa 1 547 Skrevet 6 Oktober, 2008 Admins Rapporter Share Skrevet 6 Oktober, 2008 he he.... så du ikke episoden som topgear hadde ang am cars og euro cars? Clarkson ble ikke noe voldsomt poppis i USA da gitt.... Z06 er OVERHODE ikke å forakte den, den gruser jo det meste på bane også den har jeg skjønt.. det og at den ser helt "grei" ut skader jo ikke det heller, men om jeg skal snakke for meg selv sier jeg ja takk til: RS4, RS6, S5, R32, R36, GT2, GT3, 911 turbo, GT-R, M3, M5, M6, X6, Range Rover Supercharger, Gallardo, Murcielago, F40, F50, konEgg, Veyron, Alfa Romeo 147 og 156 GTA, Renault Clio Sport, Renault 5 Turbo2, Sunny GT-R, Lancer evo 1-10, Preza WRX STI, Viper, Mustang GT500, ALT fra Shelby, Camaro, Chalenger, Charger, Zonda, Civic type R, Lexus LS-F, Supra, Landcruiser og sikkert en HEL del annet uansett hvor mjye eller lite plast det er i de.... Siter Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.-Thomas A Edison Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forhandlere Scandicshine.no 258 Skrevet 6 Oktober, 2008 Forhandlere Rapporter Share Skrevet 6 Oktober, 2008 guuuuuuuuuuuuud hvor deilig Z06 er Siter www.scandicshine.no Alt i bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.