Gå til innhold

Watermagnet funker ikke???


Recommended Posts

Ghostrider264
Skrevet

Stor forskjell på Guzzler og Megs WM.

Guzzler er liksom litt mer "svampete". Megs WM er bare en litt tykkere ordinær Microfiber. Men jeg har også forsøkt Sonus Der wunder drying waffle. Den er ikke mye bedre enn Megs WM. Ser den får kjempeskryt på CYC, men jeg kan ikke helt forstå det. Jeg får det i hvert fall ikke til hverken med Megs eller Sonus, voks eller sealer eller ei.

Men jeg er mektig imponert over Guzzler. Den kan sikker suge en golfball gjennom 8 meter hageslange.

  • Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • kris1986

    13

  • Hans Marius

    11

  • Øivind

    10

  • kabbern

    9

Mest aktive i dette emnet

Skrevet
Stor forskjell på Guzzler og Megs WM.

Men jeg er mektig imponert over Guzzler. Den kan sikker suge en golfball gjennom 8 meter hageslange.

Guzzler er bedre enn WM ja, men hvis du likte Guzzler burde du prøve DDT fra SS ;)

Ghostrider264
Skrevet

Takker for tipset, er faktisk i markedet for en Microfiber-suger til. Tenkte å kjøpe en Guzzler av Waerp-trading.no, men kanskje skal jeg gi vår hoffleverandørs Drying Towel en mulighet.

  • 5 months later...
Skrevet (endret)

Jeg må nesten revurdere mitt innlegg over her...begynte for moro skyld å bruke WaterMagnet'en igjen nå i vår. Og nå funket den skikkelig! Bare å dra den over så suger den opp sykt mye vann! Virker som WM har en "innkjøringsfase" eller.no :) Fukter den IKKE før jeg begynner tørke!

Endret av Dr_S
Hans Marius
Skrevet
Sikker på at det ikke er at bilen er vokset nå og ikke var det før da ;)

Ganske sikker ;)

Skrevet (endret)

En fordel med WM er at det er lite jobb å raskt vri ut vannet, og da trekker den bra.

Jeg bruker først WM til grovarbeidet når det er mye vann som skal bort, deretter fluffer jeg over med en miracledryer til det er tørt - kjempekombo B)

WM er enklere å vri opp og "regenerere" enn feks miracledryer, mens miracledryer er bedre på å fjerne de aller siste sporene av vannet.

Tror uansett hvilket merke man velger så blir det for lite med bare ett håndkle til en bil.

Endret av smellycat
kris1986
Skrevet

x2 WM er fin til slike jobber ;)

På boraen holder det fint med ett håndkle hvis jeg bruker fritt løp på hageslangen og flommer vannet over bilen, da er den så og si tørr, hvertfall på de store flatene, det liker vi :thumbup:

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår