Bernhard

VW Polo 2010 modell

90 innlegg i emnet

2010 VW Polo - 2010 modell

DSC_0006.jpg

Dette er en jobb som kom via en henvendelse fra kunde til Swissvax, kunde har hatt bilen inne hos ett lokalt bilpleiefirma for å legge på lakk-konservering av type med lang holdbarhet. Kunde var ikke fornøyd med jobben, noe man burde være når det koster 7000,- med korrigering. Kunde tok kontakt med meg og lurte på om jeg kunne hjelpe til, noe jeg selvsag sa meg villig til.

Lakk-konserveringen var fjernet igjen av forrige firma ifølge dem selv, men det er vi egentlig litt usikre på om faktisk er fakta, men tvilen skal få komme de til gode.

Jeg tok videre kontakt med Brynjar for å høre om han ønsket å være med og det ville han, så nå var B&B Detailing Team nok engang samlet.

Vi møtte kunde i Ås på mandag rett etter jobb og kjørte bilen raskt inn i lokalet etter en kjapp inspeksjon sammen med eier.

Bilen var møkkete etter en kjøretur fra Moss til Ås på E6:

DSC_0004.jpg

DSC_0003.jpg

DSC_0008.jpg

Kjørespor etter forrige behandling.

DSC_0009.jpg

DSC_0013.jpg

En pip pip fant det for godt å tømme septikken sin på bilen, like før ankomst:

DSC_0014.jpg

Førerside før vask:

DSC_0017.jpg

Til tross for at det ikke er tirsdag eller torsdag så var denne "karen" på besøk.

DSC_0018.jpg

Siden vannet har frosset der hvor vi holder til, så tar Bernhard med vann på kanner og denne gangen var heller ikke noe unntak. Bernhard fylte opp en lavtrykks pumpekanne med rent vann og ONR for å løsne opp litt møkk:

DSC_0024.jpg

Se forøvrig presisjonen, alt vann rett i flaska uten å se på flaska engang, det er hardcore. Snakk om å holde det ekte:

DSC_0023.jpg

Skrudde av "tuppen" som gjør at kanna forstøver for å få hardest mulig stråle:

DSC_0030.jpg

Og nei, vi tisser ikke på bilen, det er fortsatt pumpekanna:

DSC_0031.jpg

DSC_0032.jpg

DSC_0034.jpg

DSC_0036.jpg

Lakken er godt beskyttet:

DSC_0038.jpg

Mye vann er bra:

DSC_0039.jpg

DSC_0043.jpg

DSC_0044.jpg

DSC_0049.jpg

DSC_0051.jpg

Say CHEEEEEESE:

DSC_0054.jpg

Jøss, vannet kommer ned igjen også jo :)

DSC_0055.jpg

Swissvax Wheel på felger og dekk, blandet 1/3:

DSC_0058.jpg

Litt møkk som løsner:

DSC_0062.jpg

Swissvax Wheel Brush er ett nyttig hjelpemiddel:

DSC_0068.jpg

DSC_0071.jpg

Lå mye møkk i dekkene:

DSC_0072.jpg

DSC_0073.jpg

DSC_0075.jpg

Og heeelt inn i kroker og kriker:

DSC_0077.jpg

Brynjar vasker innsiden av felgene med noen Vikan børster for å få gjort skikkelig rent:

DSC_0079.jpg

Brynjar elsker å bli tatt bilder av:

DSC_0080.jpg

Skylle godt:

DSC_0082.jpg

DSC_0084.jpg

Brynjar vasker bilen med ONR og Swissvax Waschpudel:

DSC_0087.jpg

Siden "alle" skal smake på vokser om dagen, så smakte jeg på en miks av vann og ONR, fy det smakte vondt, skikkelig såpe smakte det, minte litt om smaken på Lano håndsåpe:

DSC_0092.jpg

DSC_0093.jpg

Brynjar fortsetter vasken, hvor skånsomt dette var klarte vi egentlig aldri å konkludere med da det var MYE riper fra før av. Vi sprayet i alle fall godt med ONR på panelet før vi gikk over med "puddelen" som var dyppet i ONR bøtta. Samme bøtten som Brynjar duppet hodet i på A3'en:

DSC_0096.jpg

Svabre ut litt vann er greit innimellom:

DSC_0097.jpg

Og Brynjar fortsetter å vaske:

DSC_0099.jpg

B&B Detailing Team's ansikt utad:

DSC_0101.jpg

Ikke alltid like heldig med smilet da :)

DSC_0102.jpg

Nøye vask er viktig:

DSC_0105.jpg

DSC_0108.jpg

Så var det claying, dette ble gjort med Swissvax Paint Rubber blå og Swissvax Quick Finish:

DSC_0110.jpg

Bernhard jobber med clayen:

DSC_0109.jpg

Tørk av lakk etter clay hører også med:

DSC_0112.jpg

DSC_0113.jpg

DSC_0116.jpg

Døråpninger er også viktig å få tatt med seg(Legg forøvrig merke til uttrykkene LarsØ har på alle bildene han er med på):

DSC_0117.jpg

DSC_0119.jpg

Så var det over til en skikkelig inspeksjon, og her var det mye å rette opp i:

DSC_0125.jpg

DSC_0126.jpg

DSC_0128.jpg

DSC_0129.jpg

DSC_0131.jpg

DSC_0133.jpg

DSC_0134.jpg

DSC_0135.jpg

DSC_0136.jpg

DSC_0139.jpg

DSC_0140.jpg

DSC_0142.jpg

Hva som har skjedd vet vi egentlig ikke, men vi mistenker at det er brukt produkter som fyller godt når bilen ble levert ut igjen.

Så var det over for å finne riktig kombo, vi hadde sett for oss at dette skulle være en grei jobb som ble ferdig på 2 dager, men alle kan ta feil..

På bildene som følger så er vi i full gang med å teste komboer, det som ble testet er:

Produkter:

Scholl S02+

Scholl S03 Gold

Scholl S03+

Scholl S17

Scholl S17+

Scholl S30+

Scholl S40

Scholl A7

Scholl A15

Swissvax Cleaner Fluid Strong

Swissvax Cleaner Fluid Medium

Swissvax Cleaner Fluid Pro

Meguiars Mirror Glaze #85

Meguairs Mirror Glaze #83

Meguairs Mirror Glaze #80

Meguairs Mirror Glaze #7

Meguairs Mirror Glaze #205

Meguars Deep Crystal Step 1

3M Extra Fine Compound

3M Ultrafina

Menzerna Super Intensive Polish

Menzerna 106FF

Menzerna PO203s Power Finish

Menzerna PO85RD

Pads:

Scholl:

Gul, orange, orange spider og svart.

Meguairs:

Gul Soft Buff v 1 + 2

3M:

Gul og blå.

Uber:

Orange, grønn, blå og sort.

Chemical Guys Hex Logic:

Svart og grønn.

Maskiner:

2xMakita 9227CB

2xFlex 3403VRG

DSC_0146.jpg

DSC_0147.jpg

DSC_0148.jpg

DSC_0159.jpg

DSC_0167.jpg

DSC_0171.jpg

DSC_0186.jpg

DSC_0188.jpg

DSC_0195.jpg

DSC_0203.jpg

Vi trener også til DCN's årlig tandempoleringskonkurranse:

DSC_0204.jpg

DSC_0206.jpg

DSC_0208.jpg

DSC_0209.jpg

"Kæm e fardin?"

DSC_0210.jpg

DSC_0211.jpg

DSC_0213.jpg

DSC_0215.jpg

DSC_0218.jpg

Holder det ekte med en skikkelig HMS-arbeidsstilling:

DSC_0219.jpg

DSC_0221.jpg

DSC_0222.jpg

Inspeksjon av ferdig resultat? Neida, det var det laaaaaaaaaangt derifra:

DSC_0224.jpg

DSC_0226.jpg

Etter mye testing ble det ett desperat forsøk på å gjøre slutt på alt, men jeg manglet ammo:

DSC_0230.jpg

Her ser dere grunnen til at man putter en SunGun i munnen:

DSC_0233.jpg

Her var det ingenting som laget en god nok finish.. Alle pads lagde spor, MF lintet og lagde merker etter buffing.. Schaize!!!:

DSC_0235.jpg

Her har vi kjørt med PO85RD på finishing pad og resultatet ser tilsynelatende bra ut.. Vi gjennomførte en lettelsesklem før vi fant ut at vi skulle ta en wipe-off. Vi ber til høyere makter og holder hender i håp om at det skal hjelpe:

DSC_0249.jpg

Ble det det beste? Nope:

DSC_0236.jpg

Oppgitt og lei:

DSC_0237.jpg

Bernhard får en idè om å mikse litt på en CG pad:

DSC_0252.jpg

Dette må jo bli bra!!! Dessverre ikke med noe etterbilde her, men det ble ihvertfall ikke bra..

Dette var kroken på døra for dag 1, oppgitte, møkk lei og frustrerte dro vi hvert til vårt med planer om å fortsette på tirsdag..

Dag 2:

Bernhard prøver kombinasjonen for å se om den fungerer?:

DSC_0253.jpg

DSC_0259.jpg

Brynjar forsker litt videre på forskjellige kombinasjoner.. Her i dyp konsentrasjon:

DSC_0273.jpg

Bernhard begynte med litt hjul og hjulkasser sålenge:

DSC_0276.jpg

Ripe som lå igjen fra før av (Den røde korken er kun for å få fokus):

DSC_0279.jpg

Brynjar måler litt lakk rundt ripen, gode og normale verdier for en nybil, muligens litt lakk som er fjernet fra før:

DSC_0280.jpg

Lakkdybdemålinger etter (På tilfeldige steder da vi ikke hadde noen preferansepunkter:

DSC_0282.jpg

Så var det resultatet etter en runde med S03+ og gul pad:

DSC_0284.jpg

DSC_0290.jpg

DSC_0291.jpg

DSC_0292.jpg

Ble tre runder og siste runde var med S03Gold for litt ekstra cut:

DSC_0293.jpg

Brynjar ordnet den biffen.. Ripen var dyp men er nå redusert med en 10-15MY. Det som var igjen var kun synlig med iherdig stirring i riktig vinkel:

DSC_0289.jpg

Bernhard holder det ekte med å rense lakken på felgene etter å ha vasket de med Duragloss APC 1/10:

DSC_0300.jpg

Denne dagen hadde vi også besøk av fintfolk fra Asker, nemlig Ole Gunnar, som brettet opp ermene og tok i ett tak:

DSC_0305.jpg

Swissvax Cleaner Fluid påført:

DSC_0310.jpg

Swissvax Autobahn påført og buffet av, samt Pneu på dekkene:

DSC_0314.jpg

DSC_0318.jpg

Ole Gunnar legger på Autobahn:

DSC_0319.jpg

Belle var innom en tur også, riktignok ikke like aktiv:

DSC_0320.jpg

Hjulhus, dynket disse først med vann og ONR for så å tørke over med MF:

DSC_0322.jpg

DSC_0323.jpg

Brynjar er glad for at han endelig har funnet noe som fungerer (Trodde vi):

DSC_0326.jpg

Hjulhus ble helt ok:

DSC_0329.jpg

Eksosstuss fikk litt pleie av Ole Gunnar sammen med Tardis (Ønsker forøvrig en uttalelse fra Ole Gunnar om man blir svimmel av denne?)

DSC_0334.jpg

DSC_0335.jpg

Og man prøver litt til:

DSC_0338.jpg

Tror lakken følte hatet og raseriet Bernhard følte en periode:

DSC_0340.jpg

DSC_0343.jpg

Hei, hvor det går:

DSC_0350.jpg

Kjære Bo, Brynjar har klippet negler for din skyld:

DSC_0351.jpg

Fortsatt ikke bra, men innsatsen skal det ikke klages på her:

DSC_0356.jpg

Brynjar oppdaget noen merkelige "prikker" på bakskjermen:

DSC_0359.jpg

DSC_0362.jpg

Brynjar hadde for anledningen tatt med seg Porter Cable maskinen sin da den beveger seg i ett litt anderledes mønster enn Flex sin. Tanken var at den enorme "force rotation" til flex'en gjorde at finishen ble ødelagt.

Hjalp det?

DSC_0376.jpg

Neida!

DSC_0378.jpg

DSC_0384.jpg

Vi prøver igjen:

DSC_0388.jpg

DSC_0389.jpg

DSC_0400.jpg

Ikke denne gangen heller gitt. Dette er da diesel utgaven av SunGun som trenger litt gløding før den slår seg på:

DSC_0409.jpg

Her er Bernhard skikkelig lei, på dette tidspunktet har det gått med ca 20 timer i prøving, feiling og atter litt feiling:

DSC_0416.jpg

Chemical Guys Bare Bones i hjulhus:

DSC_0419.jpg

En runde til med Scholl A15 og orange spider pad:

DSC_0420.jpg

DSC_0421.jpg

DSC_0425.jpg

Veeeeeel:

DSC_0426.jpg

DSC_0430.jpg

En motivert gjeng:

DSC_0433.jpg

Og plutselig vutselig: OJJJJ:

DSC_0437.jpg

Hva skjer? Vi avslutter bra jo:

DSC_0448.jpg

Dette var slutten på dag 2. Vi hadde endelig funnet en kombo som fungerte, dette klarte vi ikke alene riktignok, men vi fikk mail fra en av fabrikkantene på produktene vi brukte.

Dag 3:

I dag så oppdager vi litt andre ting, forrige firma har jo brent igjennom litt lakk på enkelte steder, da over kanter og døråpninger, og enkelte steder inn til metallet:

DSC_0452.jpg

Dette er resultatet av å kjøre hardt over overlappende paneler med grov pad og slipemiddel:

DSC_0454.jpg

DSC_0461.jpg

DSC_0470.jpg

DSC_0496.jpg

DSC_0498.jpg

DSC_0499.jpg

DSC_0504.jpg

De fleste kanene var kjørt hardt, noe den overskydende polishen i kroken her også tyder på:

DSC_0508.jpg

DSC_0513.jpg

DSC_0520.jpg

DSC_0523.jpg

DSC_0526.jpg

DSC_0528.jpg

Dette var jo da ikke veldig gode nyheter, så kunde ble kontaktet og kom ut for å inspisere skaden før vi fortsatt.

Det var forøvrig kroken på døra for dag 3 etter dette:

Dag 4:

Dag 4 begynte som så, Brynjar og jeg hadde avtalt at idag ble det mest mulig jobbing og ikke inspeksjon, prat el noe som helst, så da ble det Rage, Audioslave og Linkin Park på Bernhard og det radioen på øreklokkene hadde å by på til Brynjar:

DSC_0529.jpg

DSC_0530.jpg

DSC_0533.jpg

Aaaaaltfor lite produkt:

DSC_0562.jpg

Microswirls etter pad:

DSC_0558.jpg

Microswirls looooong gone:

DSC_0563.jpg

Litt 50/50 bilder:

DSC_0582.jpg

DSC_0595.jpg

Så fant vi ut at det var på tide å fjerne transportfett fra nederste listene siden forrige firma ikke så poenget med dette:

DSC_0602.jpg

DSC_0605.jpg

Swissvax Cleaner Fluid Strong is da shit:

DSC_0606.jpg

Påføres:

DSC_0613.jpg

Buffes av:

DSC_0614.jpg

Voila:

DSC_0616.jpg

DSC_0622.jpg

Så var det "gutten" i nabolokalet som skulle flytte på Poloen sin, Håkon er en voksen kar og det er alltid artig med voksne menn i små biler:

DSC_0620.jpg

DSC_0618.jpg

DSC_0619.jpg

Brynjar fant en ny teknikk for å ta paneler nede samt trene magemuskler (Dette utgikk fort, selv om hele denne døren ble tatt med metoden):

DSC_0627.jpg

Påbegynt 50/50:

DSC_0632.jpg

Etter Scholl S03 Gold og gul Scholl:

DSC_0635.jpg

Etter Scholl S30+ og orange Scholl pad med litt attåt:

DSC_0636.jpg

DSC_0637.jpg

Spor etter MF vises godt:

DSC_0650.jpg

Bernhard tar bakluka:

DSC_0653.jpg

Brynjar holder det ekte:

DSC_0659.jpg

DSC_0660.jpg

Ahhhh, vakkert:

DSC_0664.jpg

DSC_0666.jpg

DSC_0667.jpg

DSC_0671.jpg

DSC_0676.jpg

DSC_0678.jpg

DSC_0681.jpg

DSC_0682.jpg

DSC_0683.jpg

DSC_0684.jpg

DSC_0685.jpg

DSC_0686.jpg

Det ble avsluttet med en eller annen hvit pad av ukjent merke sammen med Swissvax Cleaner Fluid Pro. Denne hadde Brynjar tatt med seg fra Ozlow, da den kjentes myk ut.. Antatt fra en bestilling fra AG langt tilbake. (kanskje Lake Country?!?..... trenger fleeeeeeeeere)

Bakhjulene på igjen:

DSC_0688.jpg

Så var det foran, denne gangen ble det Scholl Rapid 9000 1/5, samt Mothers Wheel Well Brush "spylt" av med vann på pumpekanne:

DSC_0698.jpg

DSC_0699.jpg

DSC_0702.jpg

Brynjar holder fortsatt ekte:

DSC_0700.jpg

Ble blankt og fint nå:

DSC_0701.jpg

Bernhard gikk over fangere og de nedre spoilerne med Scholl S30 og orange Scholl pad først og Brynjar kjørte finishing:

DSC_0706.jpg

DSC_0708.jpg

Dag 5:

Siste og avsluttende dag!!! Ørjan var på Ås noe som gjorde at Brynjar fikk et liten times tyvstart i dag:

Denne fant vi i søpla, så Dennis har tydeligvis vært innom på dagen før vi kom:

DSC_0710.jpg

Heldigvis for oss så hadde Dennis glemt igjen Hubba Bubba'n sin, så det ble det blåse boble konkis mens vi holdt på, vi ble aldri enige om vinner riktignok:

DSC_0711.jpg

DSC_0712.jpg

DSC_0718.jpg

DSC_0719.jpg

DSC_0721.jpg

Petter tok seg en tur og syns vi hadde vært gjerrige med Bare Bonas, så han dusjet litt mer:

DSC_0730.jpg

Etter at han hadde sprayet halve flasken måtte vi bare dra den ut av hånden hans, for han var ikke engang kommet i gang i følge han selv:

DSC_0731.jpg

Selvom det ikke var en del av avtalen så tok vi også interiøret en runde. Pedaler og fothviler ble vasket med Duragloss APC og Swissvax Detail Brush.

Bilen ble støvsugd på gulv og seter, vinyl fikk Scholl Purple 9000 samt frontrute utvendig fikk NanoCover sin ruteforsegling:

DSC_0736.jpg

DSC_0737.jpg

DSC_0739.jpg

DSC_0740.jpg

DSC_0741.jpg

DSC_0742.jpg

DSC_0746.jpg

DSC_0747.jpg

Voks på panser ble:

DSC_0750.jpg

DSC_0753.jpg

Voksen får hvile:

DSC_0755.jpg

DSC_0756.jpg

DSC_0758.jpg

DSC_0760.jpg

DSC_0761.jpg

Brynjar buffer av:

DSC_0763.jpg

DSC_0764.jpg

DSC_0768.jpg

DSC_0769.jpg

Skilter fikk en omgang med Swissvax Cleaner Fluid og Swissvax Insignis, Insignis ble også lagt på resten av bilen:

DSC_0772.jpg

Vips, så er bilen ferdig:

DSC_0774.jpg

DSC_0777.jpg

DSC_0778.jpg

DSC_0783.jpg

DSC_0784.jpg

DSC_0785.jpg

DSC_0788.jpg

DSC_0789.jpg

DSC_0790.jpg

DSC_0793.jpg

DSC_0795.jpg

DSC_0799.jpg

DSC_0803.jpg

DSC_0814.jpg

Approved merket må på:

DSC_0825.jpg

DSC_0816.jpg

DSC_0820.jpg

DSC_0818.jpg

Moneyshots:

DSC_0834.jpg

DSC_0835.jpg

DSC_0806.jpg

B&B Detailing Team ønsker å takke både Dag/Swissvax og ikke minst Ketil/Scandicshine for utrolig god hjelp med denne jobben. Scholl ble satt på saken umiddelbart da vi spurte om assistanse..

Kanon kundeservice..

58

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var den ute gutter:-) Enjoy!!

BTW! Hvis noen av dere skulle få henvendelse om å ta en Polo av nyere modell med tett svart lakk... Takk høflig men bestemt NEI, og spar dere for frustrasjonen...

33

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydelig! :D

Angående den tissestråla som er delt i to.. Inspirasjon fra The Julekalender? :lol:

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ooo hellige himmel.....

de må ha vert tomme for herder eller noe på fabrikken den uken den ble produsert.....

Men resultatet er KNALL!!!!!

Godt jobbet som vanlig gutter! :D

Men løsningen holder dere hemelig......... :(

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sinnsykt bra jobbet gutter..  :D

Hørtes ut som en marerittlakk, er det noe sant i gamle jungelord som sier at det alltid er gøy med en utfordring?

For en syk kvalitet på S&S fra dere i det siste, tror ikke jeg gidder å lage write-uper fremover.  ;)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det får vel ikke blitt bedre enn det her....!!!

Kjempebra jobba, imponerende resultat, og ikke minst kongewriteup!!

:thumbs::thumbs:

Creds kommer haglende herfra for og si det pent!!!

:fun:

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for det Stein:-)

Prøver så godt vi kan, men det betyr ikke at DU ikke skal poste S&S..

Kan virkelig skrive under på at dette er en marerittlakk...

Torgeir:

Kan nok heller være en eller annen form for lakk-konservering(uten at vi skal gå nærmere inn på det) som denne lakken har vært utsatt for etter levering, som kan være utslagsgivende for mykheten her...

1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempejobb gutter :thumbs:

Dette så håpløst ut en periode men dere ga ikke opp .

Cred til dere begge.

Imponerende liste med komboer dere testet før de rette komboene dukket opp.

Hyggelig at eieren er fornøyd :D

Og skammelig av et firma å levere fra seg noe slikt for 7000 kr. :o

Sitat:

"Eksosstuss fikk litt pleie av Ole Gunnar sammen med Tardis (Ønsker forøvrig en uttalelse fra Ole Gunnar om man blir svimmel av denne?)"

He, he, følte meg ihertfall ikke helt vel på hjemveien. Rødt lys i Oslofjortunnellen men beskjed fra bomvakten om å bare kjøre på. Veivesenet på hjul og han virket hissig. Tørte fanken ikke stoppe for da hadde han banket meg :eek:

Men eksosstussen ble bra den. Tror dere gjør lurt i å bruke verneutstyr sammen med denne. Takk for lånet av engangshanskene ;)

Takker oså for hyggelig og lærerik bilkveld :rolleyes:

Endret av Ole Gunnar
0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det, og husk at vi har vært 2 personer på jobben, så gi Brynjar kreds også :)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heltrå jobb gutter!!! Finnishen ble helt syk...

Tror jeg bare må ta av meg hatten så Bo kan spise den...

Var det noen fler produkter i skapene som dere ikke testet?

Imponerende å holde ut og teste så mange komboer!!

Cred knapp brukt...

Endret av Petter
0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

RÅ jobb gutter!! 5 dager faktisk... :o Helt RÅ finish også. Kreds fra meg :)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det, og husk at vi har vært 2 personer på jobben, så gi Brynjar kreds også :)

Selvfølgelig :D - begge to !

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forresten, flott av Brynjar å holde neglene på stell... Minstekrav til slike jobber synes jeg. Har jo sett hvordan du har ripet opp biler tidligere..

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kreds til begge to - helt rått hva dere klarer å få til

Og fortell nå - hva var killerkomboen / metoden for å avslutte fint? Pass/press/produkt takk default_smile.png Jeg skal gå over en splitterny svart Opel Astra snart (ble levert ut i dag) og tror (etter en bitteliten titt på den) at det er nok å ta tak i etter "klargjøringen" på den...

Endret av EssieK
0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ojojojoj, fy skamme seg karer! Dette blir en klassiker!! Jeg tar av meg både lua og hatten for denne, knapt sett blankere svart noen gang :D Jeg skjønner godt at jeg fikk en meget(!) positiv e-post fra eier etter overlevering av bil :) Takk for en meget vel utført jobb B&B!

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvfølgelig :D - begge to !

Var egentlig ment til Common og de andre som vil gi kreds om de ønsker det Ole Gunnar :) Du postet mens jeg skrev :)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan bare si at på dag 2 så var vi ganske så rådville... Var ikke mange "passene" fra å gi opp, men hedigvis var vi to om denne jobben.. Når vi fikk skikkelig dreisen og rett kombinasjon var på plass, så gikk det som en drøm..

Finishen på bilen ble ganske enkelt helt rå.. Det som er litt bekymringsverdig er at denne etterhvert må vaskes... SV handleliste til eier, som selvsagt er en svært nøye mann er under utarbeidelse av Bernhard og han har også tilbudt seg å være med på jomfruvasken etter poleringen:-)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

RÅTT! Rett og slett. Selv om denne ikke var like godt dokumentert som A3'en, så ble det en veldig bra utført jobb altså. Ble så utrolig blankt altså! Fortjener creds for denne altså! :thumbs: fra meg :)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så ut som en utrolig slitsom jobb, men dere har garantert lært en hel del! good work ;)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble jo særdeles bra denne her. Dere var letter frustrert når jeg og junior var innom dere den ene kvelden.... Det rare er at det er samme lakkode på golfen min og den er ikke sånn å jobbe med så spørrs om ikke de som hadde henda på bilen først har klart å gjøre noe med lakken :blink:

Uansett NYDELIG jobb :D

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!


Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.


Logg inn nå

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    Ingen innloggede medlemmer aktive