Gå til innhold

VW Polo 2010 modell


Bernhard

Recommended Posts

Tyggern

Ooo hellige himmel.....

de må ha vert tomme for herder eller noe på fabrikken den uken den ble produsert.....

Men resultatet er KNALL!!!!!

Godt jobbet som vanlig gutter! :D

Men løsningen holder dere hemelig......... :(

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt bra jobbet gutter..  :D

Hørtes ut som en marerittlakk, er det noe sant i gamle jungelord som sier at det alltid er gøy med en utfordring?

For en syk kvalitet på S&S fra dere i det siste, tror ikke jeg gidder å lage write-uper fremover.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brynjar

Takker for det Stein:-)

Prøver så godt vi kan, men det betyr ikke at DU ikke skal poste S&S..

Kan virkelig skrive under på at dette er en marerittlakk...

Torgeir:

Kan nok heller være en eller annen form for lakk-konservering(uten at vi skal gå nærmere inn på det) som denne lakken har vært utsatt for etter levering, som kan være utslagsgivende for mykheten her...

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole Gunnar

Kjempejobb gutter :thumbs:

Dette så håpløst ut en periode men dere ga ikke opp .

Cred til dere begge.

Imponerende liste med komboer dere testet før de rette komboene dukket opp.

Hyggelig at eieren er fornøyd :D

Og skammelig av et firma å levere fra seg noe slikt for 7000 kr. :o

Sitat:

"Eksosstuss fikk litt pleie av Ole Gunnar sammen med Tardis (Ønsker forøvrig en uttalelse fra Ole Gunnar om man blir svimmel av denne?)"

He, he, følte meg ihertfall ikke helt vel på hjemveien. Rødt lys i Oslofjortunnellen men beskjed fra bomvakten om å bare kjøre på. Veivesenet på hjul og han virket hissig. Tørte fanken ikke stoppe for da hadde han banket meg :eek:

Men eksosstussen ble bra den. Tror dere gjør lurt i å bruke verneutstyr sammen med denne. Takk for lånet av engangshanskene ;)

Takker oså for hyggelig og lærerik bilkveld :rolleyes:

Endret av Ole Gunnar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter

Heltrå jobb gutter!!! Finnishen ble helt syk...

Tror jeg bare må ta av meg hatten så Bo kan spise den...

Var det noen fler produkter i skapene som dere ikke testet?

Imponerende å holde ut og teste så mange komboer!!

Cred knapp brukt...

Endret av Petter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kreds til begge to - helt rått hva dere klarer å få til

Og fortell nå - hva var killerkomboen / metoden for å avslutte fint? Pass/press/produkt takk default_smile.png Jeg skal gå over en splitterny svart Opel Astra snart (ble levert ut i dag) og tror (etter en bitteliten titt på den) at det er nok å ta tak i etter "klargjøringen" på den...

Endret av EssieK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Swissvax / Dag

Ojojojoj, fy skamme seg karer! Dette blir en klassiker!! Jeg tar av meg både lua og hatten for denne, knapt sett blankere svart noen gang :D Jeg skjønner godt at jeg fikk en meget(!) positiv e-post fra eier etter overlevering av bil :) Takk for en meget vel utført jobb B&B!

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Selvfølgelig :D - begge to !

Var egentlig ment til Common og de andre som vil gi kreds om de ønsker det Ole Gunnar :) Du postet mens jeg skrev :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brynjar

Kan bare si at på dag 2 så var vi ganske så rådville... Var ikke mange "passene" fra å gi opp, men hedigvis var vi to om denne jobben.. Når vi fikk skikkelig dreisen og rett kombinasjon var på plass, så gikk det som en drøm..

Finishen på bilen ble ganske enkelt helt rå.. Det som er litt bekymringsverdig er at denne etterhvert må vaskes... SV handleliste til eier, som selvsagt er en svært nøye mann er under utarbeidelse av Bernhard og han har også tilbudt seg å være med på jomfruvasken etter poleringen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

RÅTT! Rett og slett. Selv om denne ikke var like godt dokumentert som A3'en, så ble det en veldig bra utført jobb altså. Ble så utrolig blankt altså! Fortjener creds for denne altså! :thumbs: fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ØrjanA

Ble jo særdeles bra denne her. Dere var letter frustrert når jeg og junior var innom dere den ene kvelden.... Det rare er at det er samme lakkode på golfen min og den er ikke sånn å jobbe med så spørrs om ikke de som hadde henda på bilen først har klart å gjøre noe med lakken :blink:

Uansett NYDELIG jobb :D

http://www.facebook....dreassenAutospa              http://www.facebook.com/bilpleiebutikkendrobak


Sertifisert Scandic Shine Detailer   Cosmic Detailing Center  Sertifisert    Scholl Concepts bilpleiesenter    

Sertifisert Polishangel Detailer   Nanolex Certified Detailer   DCN Approved Detailer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...