Gå til innhold

Recommended Posts

Ole Gunnar
Skrevet (endret)

Dette er en kjempefin jobb på en nydelig bil som fortjener det beste Belle :) . Cred for det selvfølgelig. :)

I tillegg til lakkjobben så synes jeg du dokumenterer skinnjobben med 50-50 bilder som viser at du mestrer det til det fulle.

Du nevner "fordi Scholl S17+ og s40 på grønn uber hadde lagd hologrammer" og så sier du senere at det var S40 på grønn über bler redningen, var det fordi du endret teknikken det da ?

Er det nye eller gamle S40 du bruker ?

Håper på flere slike fine S&S.

Regner med at eieren ble strålende fornøyd ;)

Endret av Ole Gunnar
Skrevet

Jeg vil påstå at dette er et særdeles strøkent eksemplar, som ikke lider noen av 355 sykdommene etter hva eieren forklarte meg. MAKAN til perfeksjonist har jeg ikke vært borte i, men det gjør det enda morsommere å jobbe :)

Hva mener du? ;)

Takk nok en gang for flott jobb Belle! Har planer om å selge den til sommeren, så jeg fikk en fotograf til å ta bilder rett etter du jobbet på den. Annonsen er her: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23974331

Skrevet

Utrolig bra tråd må jeg si! :) Nydelig bil med flott utført jobb!

Gir meg enda mer lengsel etter sommeren. Gleder meg vilt til jeg skal gå løs på min Ferrari F355! Ser nok ut som "før" bildene her, så det er nok håp ja! :)

Skrevet

Dette er en kjempefin jobb på en nydelig bil som fortjener det beste Belle :) . Cred for det selvfølgelig. :) I tillegg til lakkjobben så synes jeg du dokumenterer skinnjobben med 50-50 bilder som viser at du mestrer det til det fulle.Du nevner "fordi Scholl S17+ og s40 på grønn uber hadde lagd hologrammer" og så sier du senere at det var S40 på grønn über bler redningen, var det fordi du endret teknikken det da ?Er det nye eller gamle S40 du bruker ?Håper på flere slike fine S&S.Regner med at eieren ble strålende fornøyd ;)

Takk for det, hyggelig å høre :)

S17+ og S40 ble for tørt sammen og lagde holos/kjørespor, men med litt teknikk ble det strøkent med bare S40 av "gamle" typen

Har et par S&S på lur med varierende kvalitet :)

Hva mener du? ;) Takk nok en gang for flott jobb Belle! Har planer om å selge den til sommeren, så jeg fikk en fotograf til å ta bilder rett etter du jobbet på den. Annonsen er her: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23974331

Du er den mest pirkete eieren jeg har hatt innom, og det var veldig moro :)

Nydelig bilder av en nydelig bil! Synd du skal selge

Utrolig bra tråd må jeg si! :) Nydelig bil med flott utført jobb!Gir meg enda mer lengsel etter sommeren. Gleder meg vilt til jeg skal gå løs på min Ferrari F355! Ser nok ut som "før" bildene her, så det er nok håp ja! :)

Takk for det! 355 er hærlige biler, sett av god tid både før, under og etter du skal jobbe på den.

Før, til mest mulig samling og øving. Under for best mulig resultat og etter for et glass rødvin ved siden av bilen for å nyte resultatet :D

NYDELIG!!

Takk Arnfinn :)

Skrevet

Kjempeflott jobb og bra writeup :thumbup:

Bra at du skriver litt ang fremgansmåte (pass, press og turtall o.l.), lærerikt for andre :)

+cred

Skrevet

Etter en fryktelig lang pause fra DCN var det jommen godt å hvile øynene på denne jobben og bilen. Lekkert resultat!

Sommeren er heldigvis ikke langt unna ;)

Hans Marius
Skrevet

F355 er en av mine favorittmodeller fra Ferrari og rød er ikke feil ;)

Fantastisk jobb du la ned på denne! Creds.

Brynjar
Skrevet

Glemte å svare her.

Jeg har vist glemt å poste her:-)

Utrolig vakker og gjennomført jobb her Lars.. Skikkelig pirkejobb :thumbup:

Skrevet

Jeg har vist glemt å poste her:-)

Utrolig vakker og gjennomført jobb her Lars.. Skikkelig pirkejobb :thumbup:

Takk, gjorde så godt jeg kunne på den tiden jeg hadde å disponere ihvertfall. Selv om det er begrenset hvor pirkete man kan være når det er så mye å ta tak i :)

Inzane2012
Skrevet

Drømmebilen det der! og en kanon detailings jobb! cred fra meg :)

Skrevet

Sikle sikle.... Konge jobb, cred er selvfølgelig servert! ;)

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår