Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet (endret)

Knallbra arbeid som vanlig! :D

Edit: MG #21 er jo en syntetisk sealer, er den noe ala TechWax ?

Endret av Dr_S
Skrevet

Pent :D

Hvordan var lukten i bilen etter ferdig prosess? Ingen lukt igjen, eller fremdeles mulighet for å kjenne noe?

Dr_S: MG #21 er vel kjent for å være "litt" mer holdbar enn MG Tech Wax. Skal være en av de bedre sealerne på markedet

Skrevet (endret)

kan ikke huske å ha sett så fine interiørbilder på en salgsannonse noen gang - med unntak av helt nye biler - så virkelig bra ut

flott utvendig og altså - som vanlig

flink!

Endret av daniel

[center]I put Swissvax on my Swissvax[/center]

[center]Mirage[/center]

Skrevet (endret)

Nydelig jobb dette her Brynjar. Ikke vanskelig å tenke seg at eier var fornøyd med denne jobben :)

Sinnsyk utholdenhet mht Alcataraen :)

Hvor mye vil NL AC Rens i seg selv ta av sigarettlukten? Eller er det et must med den rensemaskinen først for å få det akseptabelt?

+ :thumbup:

Endret av Tomas
Skrevet

Rett og slett en rå jobb igjen Brynjar. Artig med mange bilder av alt detaljarbeidet. :)

Skrevet

MG #21 er jo en syntetisk sealer, er den noe ala TechWax ?

#21 er en ren sealer, TechWax en AIO

Innbiller meg også at jeg ser større antydninger til varme i #21, men tror ikke jeg kan dokumentere det ;)

Hans Marius
Ole Gunnar
Skrevet

Nydelig arbeid på flott bil som vanlig fra deg Brynjar :)

Denne selges nok unna fort så sant den prises riktig.

Artig med litt S&S tråder nå i kulda ;)

Skrevet

Godt å se at det at det er liv i deg, Brynjar. Var redd du hadde slutta med detailing, så stille det har vært fra deg i det siste. :)

Flott jobb, og fine bilder, som vanlig! Blir ikke helt klok på om jeg liker bilen eller ikke. Er liksom en sær blanding av lekre detaljer og skikkelig gubbedesign, i mine øyne.

Er nesten litt feil å klage på en såpass grundig fyr som deg, men er det ikke mulig å få tak i en børste eller lignende som kunne lagt alle fibrene i alcantaraen samme vei? Hadde vært prikken over i'en i mine øyne. Dette er noe jeg tenker på når jeg ser bilder av støysugde matter o.l. også. Folk har ofte gjort en skikkelig fin jobb både innvendig og utvendig på bilen, men så er det støvsugerspor i alle retninger på mattene. Her burde det vel også være mulig å gå over med en børste til slutt og legge alle fibrene samme vei?

Brynjar
Skrevet

Takker og bukker for alle hyggelige tilbakemeldinger.

Hvor mye vil NL AC Rens i seg selv ta av sigarettlukten? Eller er det et must med den rensemaskinen først for å få det akseptabelt?

Rensen fra Wurth klarte ikke å ta alt av lukten fra AC anlegget. Når jeg toppet det med Nanolotus så kjente jeg ingen lukt fra kanalene. Nanolotusen gjør dog lite mht lukten i kupeen, til sammenlikning med Evapomat'en.

Denne selges nok unna fort så sant den prises riktig.

Jepp, legges ut til helgen i følge eier.. Har stått ubrukt i garasjen siden jeg shinet den.

Skrevet (endret)

har vel lest alle S&S du har laget siden jeg ble medlem her, og blir like sjokkert :)

men angående vondt lukt fra lufte ventilene

så brukte jeg en Desinfeksjonsspray fra wurth når jeg jobbet som utskremt på bilsalongen skien( bmw/ford/MInI)

denne funket fint med evapomat, som vi brukte på kundebiler som klaget på vondt lukt fra AC og generel lukt:)

Endret av Stusjelig
Skrevet

:thumbs:

må bla fram synonym-ordboka hvis jeg skal skrive noe som ikke allerede er sagt her, og det orket jeg ikke akkurat nå :)

Skrevet

It's called great work you plick!!

Tips til de som tar på seg litt jobber, sjekk ut priser på coupèfilter før dere gir en pris på AC rens med bytte av filter :D

Du må huske på at mercedes med klima automatikk har flere filter, den her her for eksempel de 2 filterne som ble byttet, pluss 2 til bak hanskerommet.. De dyre filterne byttes omtrent aldri da det er de andre rimeligere som får den værste belastningen.. Karbon filterne aktiveres kun ved dårlig luftverdier, med mindre de ikke styres fra egen knapp i instrumentpanelet.

Skrevet

bra jobb dette gitt. hvor my koster den wurth greia forresten? ;)

creds on the way!

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Du må huske på at mercedes med klima automatikk har flere filter, den her her for eksempel de 2 filterne som ble byttet, pluss 2 til bak hanskerommet.. De dyre filterne byttes omtrent aldri da det er de andre rimeligere som får den værste belastningen.. Karbon filterne aktiveres kun ved dårlig luftverdier, med mindre de ikke styres fra egen knapp i instrumentpanelet.

Det var jeg ikke klar over, da var det første filteret vi fikk riktig også da :)

Men jeg tenker mest generelt da det er store prisforskjeller fra bilmerke til bilmerke :)

Petter
Skrevet

har vist glemt å si noe her.... Men er det noe å si....

Godt gjennomført i topp Brynjar stil. :D

• Admins
truhaa
Skrevet

Kremjobb dette Bryjar, takker også for A-c-t-i-o-n shots.. så jo greit pirkette ut dette mht setene gitt..

:)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

• 2 weeks later...
  • 1 year later...
Kristian Nafstad
Skrevet

Jeg blir ikke lei av å lese gjennom denne jobben... :)

Tror jeg må gå gjennom flere S&S på forumet. Jeg hadde ikke sett denne før du postet her. Takk for det! :thumbs:

En utrolig bra S&S som viser at man kan hvis han vil.

Kjører Golf MK6 2011 

- Kjørte BMW E46 320i 2000 mod 2012-2014

bilmagikeren
Skrevet

Det som også er nevnt over,men som jeg gjerne tar opp en gang til, er etterbildene/salgsbildene. Tror ikke jeg har sett en annonse med bedre bilder enn dette. Nå har jeg ikke sett annonsen men om det er samme bildene, er det gull!

Kort sagt meget fine bilder:)

Min bilpleielogg

Bilmagikeren 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

Swissvax certified detailer

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår