Gå til innhold

Mercedes S350


Brynjar

Recommended Posts

It's called great work you plick!!

Tips til de som tar på seg litt jobber, sjekk ut priser på coupèfilter før dere gir en pris på AC rens med bytte av filter :D

Du må huske på at mercedes med klima automatikk har flere filter, den her her for eksempel de 2 filterne som ble byttet, pluss 2 til bak hanskerommet.. De dyre filterne byttes omtrent aldri da det er de andre rimeligere som får den værste belastningen.. Karbon filterne aktiveres kun ved dårlig luftverdier, med mindre de ikke styres fra egen knapp i instrumentpanelet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Du må huske på at mercedes med klima automatikk har flere filter, den her her for eksempel de 2 filterne som ble byttet, pluss 2 til bak hanskerommet.. De dyre filterne byttes omtrent aldri da det er de andre rimeligere som får den værste belastningen.. Karbon filterne aktiveres kun ved dårlig luftverdier, med mindre de ikke styres fra egen knapp i instrumentpanelet.

Det var jeg ikke klar over, da var det første filteret vi fikk riktig også da :)

Men jeg tenker mest generelt da det er store prisforskjeller fra bilmerke til bilmerke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Kremjobb dette Bryjar, takker også for A-c-t-i-o-n shots.. så jo greit pirkette ut dette mht setene gitt..

:)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
Kristian Nafstad

Jeg blir ikke lei av å lese gjennom denne jobben... :)

Tror jeg må gå gjennom flere S&S på forumet. Jeg hadde ikke sett denne før du postet her. Takk for det! :thumbs:

En utrolig bra S&S som viser at man kan hvis han vil.

Kjører Golf MK6 2011 

 

- Kjørte BMW E46 320i 2000 mod 2012-2014

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Det som også er nevnt over,men som jeg gjerne tar opp en gang til, er etterbildene/salgsbildene. Tror ikke jeg har sett en annonse med bedre bilder enn dette. Nå har jeg ikke sett annonsen men om det er samme bildene, er det gull!

Kort sagt meget fine bilder:)

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det, artig med litt liv i en gammel tråd.

Etterbildene ble nok ikke brukt i salgsannonsen. Bilen skulle selges privat men eier valgte heller å levere den til forhandler. De brukte noen skikkelige dårlige kompaktkamera bilder til annonsen-;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexanderst

For en forandring. Bilen ser floke ny ut!! Cred :thumbup:

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...