Haakon O

Carix Waxfantastic!

Fikk denne i hendene av søsteren min, hun er butikksjef på en bensinstasjon her, og hadde fått denne av en selger som ville de skulle ha dette for salg på stasjonen :P

I følge pakken er da dette en våtserviett som både skal vaske bilen og vokse den i samme slengen, bare å dra over den skitne bilen din, hoho.. Bør spyles først om den er ekstra skitten. Høres ut som et drømmeprodukt dette ja.

Fikk i oppgave å teste den og komme med en tilbakemelding. Det skjer vel neppe på min bil som har 2 lag SV Shield. Kan teste det på passaten hennes som ikke har fått noe bilpleie mer en børstevask på de 3 årene hun har hatt den. Burde jo være ideelt for dette wonderproduktet her eller? :D

wax.jpg

Blir vel kanskje heller til at den på mystisk vis havner i restavfallet, men om det er sånn at hun kan få ta inn produkter på eget valg, så blir det nok litt heftig lobbyisme fra min side om både prickbort, p21s, mazi suds og annet gøy som faktisk fungerer?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå gulpet jeg i munnen min kjente jeg.. Takk for at du ødela dagen min..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Waxfantastic faktisk :P For et utrolig tragisk navn...

Tror nok heller du skal prøve å selge inn litt kvalitetsprodukter ja :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En bensinstasjon som solgte skikkelige greier ville jo vært en drøm. Føler jeg kun får skikkelige saker på nett p.d.d.

Klarer du å få gjennom noe sånt og det i samme slengen gir avkastning....kanskje det skjer på flere og flere bensinstasjoner etterhvert?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En bensinstasjon som solgte skikkelige greier ville jo vært en drøm. Føler jeg kun får skikkelige saker på nett p.d.d.

Klarer du å få gjennom noe sånt og det i samme slengen gir avkastning....kanskje det skjer på flere og flere bensinstasjoner etterhvert?

eneste bensin stasjonen jeg har sitt det selges skikkelie bilpleie produkter har verr i hauga i dalene i dalaen komune tror jeg. kjørte tilfeldigvis forbi en gang jeg var på tur. der selte di veldig masse fra meguiars og skikkelige såper osv

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket såvidt med søsteren min, det var visst absolutt muligheter, men det måtte tas opp med distriktsjefen (som er hennes sjef da). Men da måtte hun presentere en skriftlig liste. Men ordentlige bilpleieprodukter sto allerede på ønskelisten over endringer (har nylig tatt over jobben der). Får gå i tenkeboksen og finne fram til en liste med "greatest hits" ;) Det lokale utvalget av utsalgsteder for bilpleie er som følger: Esso, Shell, YX, hydro texaco, Mekk og Biltema. Utover det må en av øya for å få tak i noe. Så det skulle vel være muligheter å kunne omsette noe med over 17000 innbyggere på øya.

Joda, kan jo prøve den på min bil. Her er et "før" bilde:

qw.jpg

Bra utgangspunkt for "etter" bildet med waxfantastic :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vel godt gjøres og få inn skikkelige produkter her på fjellet, og attpåtil selge nok av det til at det forsvarer seg for stasjonen rent økonomisk. Den vanlig mannen på gata kommer alltid til og handle TW sålenge det er billigst... Gjelder det samme her som i resten av samfunnet! Vi bruker polakker til og jobbe svart, vi flyr med Ryanair osv..... Vi driter i kvaliteten sålenge det er billig!!!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neinei, få henne til å ta det inn, så kan vi leve av bilpleie etterpå :D

Heiane dekk har forresten Meguiars ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive