Gå til innhold

Jaguar XF 2008 modell


Brynjar

Recommended Posts

Hans Marius
  • 2 weeks later...

Hei.

Da er Jaguar gubben tilbake fra en 6.000km lang tur til Lofoten. Jeg som er så heldig å kunne se bilen hver dag, og ikke bare Brynjar's eminente bilder kan skrive under på at resultatet er fantastisk. Jeg er ganske kresen, men Brynjar's jobb på Jaggen er helt fantastisk. Den skinner som en perle i sola. Selv de "umulige" ripene er vekke. Dette har hvert vel anvendte penger for en som er i overkant interessert i Jaguar'er. Takk for en kjempefin bil Brynjar.

Jarle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Brynjar.

Bilen har fått en skikkelig gjennomgang etter ferien, og er nå ren og pen igjen.

Kjempefint utstyr i vaskepakken. Har nå brukt alt av kluter, så nå skal de i vaskemasinen en tur. Regner med at 40gr og eddik gjør susen.

Dvd'en med bilder kom i posten i dag. Tusen takk.

Har du forresten vært borti produktet fra www.chipex.co.uk ? Lurte på om jeg skulle prøve det på Jagg'en.

Jarle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en fantastisk jobb:)

Disse bildene og videoene du legger ut fra utførte jobber er jo rene lørdagskosen å sitte og se på :D

Vakkert, er ikke mer å si:)

Cred er gitt:)

Daglig leder

Automotive Detailing AS

Håndverksvegen 15

3917 Porsgrunn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brynjar

Hei Brynjar.

Bilen har fått en skikkelig gjennomgang etter ferien, og er nå ren og pen igjen.

Kjempefint utstyr i vaskepakken. Har nå brukt alt av kluter, så nå skal de i vaskemasinen en tur. Regner med at 40gr og eddik gjør susen.

Dvd'en med bilder kom i posten i dag. Tusen takk.

Har du forresten vært borti produktet fra www.chipex.co.uk ? Lurte på om jeg skulle prøve det på Jagg'en.

Jarle

Godt å høre at vaskeutstyret falt i smak:-) 60 grader og Milo (gjerne en kork eddik i skylleboksen) skulle gjøre susen.

Har ikke vært borti produktene fra chipex men har prøvd tilsvarende fra andre produsenter. Tviler egentlig på at denne er ekstremt mye bedre enn andre på markede, da f.eks lanka chip repair som er bygd på samme lesten. Dette gir et 50-70% resultat i de fleste tilfeller. Fylling av lakk er ikke spesielt enkelt om man ønsker å få det veldig bra desverre, men med litt trening og nøysomhet så kan man oppnå tilfredsstillende resultater. Ødegård lakk i Ålesund blander lakk etter fargekode evt så kan man kjøpe på Billakkspesialisten i Oslo..

Nok en fantastisk jobb:)

Disse bildene og videoene du legger ut fra utførte jobber er jo rene lørdagskosen å sitte og se på :D

Vakkert, er ikke mer å si:)

Cred er gitt:)

Takk for det, morsomt å høre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Brynjar.

Dette er jo helt forferdelig! Er jeg bitt av basillen?

Har du noen anbefalinger når det gjelder foam canon som passer til Foma bajonettfatning og tilhørende vaskemidler? Og hvor dette kan kjøpes.

Jarle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...