Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Den bilen trengte det..... Extreme makeover dette Brynjar :):thumbup:

Brynjar
Skrevet

Ahhh, herlich Brynjar.thumbs.gif Det er helt sykt hvor blank den lakken ble.

Ekstrem klasse på dokumentasjonen.

Takker:-) Ble sykt blankt ja:-)

Veldig bra video med særdeles passende musikk :wub:

Masse veldig gode bilder og et fantastisk resultat som det bare er å ta av seg hatten for :thumbs:

post-1034-1274121905,52.png cred :)

hehe, musikken er inspirert fra "Kung Fu Panda og Forrest Gump":-)

Nei dæven Brynjar du begynner rett og slett å bli flink til dette :D

Jeg vil også ha en bil snart som er skikkelig ille, det må være så sinnsykt artig å lage sånne vannvittige turnovers........

enda en gang grønn knapp.

BTW godt å se (lese) deg i godt lag og full fart igjen.

lol, ja ikke sant ;)

Du får bare bestille en sliten bil så skal du se at du får en fin turnaround:-) Kommer flere i kommende periode.... Stay tuned..

Den bilen trengte det..... Extreme makeover dette Brynjar :):thumbup:

Takk Bo:-)

Petter
Skrevet

Helrå jobb på bil og dokumentering.. Likegreit å sende bilen min til deg og få den tilbake med dette resultatet. Rått gutt!!!

Skrevet

Jeg vet du alltid leverer varene.. Men jeg blir alikevel ALLTID imponert av jobbene du utfører!

Brynjar
Skrevet

Helrå jobb på bil og dokumentering.. Likegreit å sende bilen min til deg og få den tilbake med dette resultatet. Rått gutt!!!

Kom me'n... neida, er da liten tvil om at du er langt over gjennomsnittet i stand til å da vare på din egen slede:-)

Helt rått Brynjar - du overbeviser igjen :D

Takk O.G:-)

Jeg vet du alltid leverer varene.. Men jeg blir alikevel ALLTID imponert av jobbene du utfører!

hehe, og det setter jo selvsagt press på meg da... takk for det..

Utrolig vakkert som alltid. Grattis :thumbs:

Hjertelig takk for det..

Skrevet

Det er rett og slett en fryd å lese workloggene dine Brynjar.

Temmelig "ok" 50/50 bilder her, og et kjempe resultat :)

Utrolig at du legger så mye arbeid i dokumentasjon og writeup som du legger. liiker det :D

+ :thumbup:

Brynjar
Skrevet

Takk for det Tomas.. Jeg synest det er gøy å legge litt arbeid i write-up'ene.. Artig å ha en skikkelig dokumentasjon å kunne se tilbake på:-)

Denne write-up'en brukte jeg ca 2 timer på å lage, opplasting og skriving.. Går utrolig enkelt og kjapt når man er vant til å skrive noen tråder.. Slideshowet tok dog betraktelig flere timer å lage...

Hans Marius
Skrevet

Super jobb, igjen dette Brynjar! I like it B)

Så virkelig ut som en kjekk og effektiv liten pad den fra Godkjemi. Noe mer info om den, eller evt når det blir tilgjengelig? :)

Cred herfra også!

Brynjar
Skrevet

Super jobb, igjen dette Brynjar! I like it B)

Så virkelig ut som en kjekk og effektiv liten pad den fra Godkjemi. Noe mer info om den, eller evt når det blir tilgjengelig? :)

Cred herfra også!

Takk Gomega:-)

Den lille pad'en er veldig kjekk.. Har brukt den på to BMW'er nå og veldig fornøyd med hva den klarer å levere av cut... Jeg skal sende noen ord om hver pad til Øivind/Godkjemi, så må nesten han svare på når og evt hvilke pad's som kommer på markedet.. Er noen av de jeg har testet som er veldig gode, samt noen som han garantert ikke trenger å ta inn...

Hans Marius
Skrevet

Høres bra ut default_smile.png Gleder meg, da det er et lite savn med små padder med god cut som holder litt mer enn bare en halv bil... default_tongue.png

Orange Über. I rest my case.

• Admins
truhaa
Skrevet

og 75mm Orange 3M ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Hans Marius
Skrevet

Orange Über. I rest my case.

Har testet, og den holder ikke så veldig mye mer enn en bil den heller om du kjører hard korrigering i kronglette vinkler og fangere... Gikk med en på den sorte cosworthen jeg tok...

Skrevet

Ikke noe holder spesielt lenge egentlig på overganger og skarpe kanter / vinkler... :) Men jeg har nå to gamle orange über (4") som, selv om de begynner å se passelig "frynsete ut" (og ikke blir brukt mer) holdt på åtte-ni biler. Synes det er ganske bra valuta for pengene (tok f.eks 1200 grit med Mark V Uno på min egen saab - to runder kjørt).

• 13 years later...
  • Admins
truhaa
Skrevet

Retro post dette her, men fy, Brynjar lagde noen solide S&S :) 

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Skrevet

Ganske amazing :D 

Blitt litt lite av S&S-ene i de siste årene, så håper det tar seg opp igjen. ❤️ 

*2014 BMW i3

*2025 Tesla Model Y LR

*2022 Polaris Nordic Pro 650

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår