Gå til innhold

SS: Porsche 996 Turbo (Svart)

Recommended Posts

AndersB
Skrevet

Liker felgarbeidet :thumbup: Hva ble gjort med eksosen?

Ellers; Sjef tråd, sjef bil, venta noen dager på denna :fun:

hmsilset
Skrevet

Sitter igrunn bare å måper jeg!Eieren må jo ha vært blitt veldig fornøyd, eller overveldet??

Lærer mye av så godt dokumenterte jobber.Ser at cleaner fluid er ett må ha produkt, så det skal jeg skaffe innen jeg skal begynne å bruke insignisen :)

• DCN Poeng 1

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-Silset bilpleie 

Skrevet

Et flott stykke arbeid dette her! Bilen er jo helt RÅ, og den ble blank!

Bra writeup også. Er alltid morro å lese en godt dokumentert tråd :thumbup:

Tyggern
Skrevet

Nydelig..... Svart blank bil er helt sykt rått......

Disse (996) har vel rykte på seg for å ha litt lei lakk......(virker som det er bekreftet) Men den biffen ser jeg du fikset greit :thumbup:

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

roadrune
Skrevet

Pent arbeid på en pen bil :)

Hvilken DA brukte du, den med ett eller to hoder?

Stein86
Skrevet

Sinnsykt bra jobbet Jørgen.

Tippet eieren er glad han meldte seg inn her og kom i kontakt med en særdeles dyktig detailer...

Creds coming your way.. :thumbup:

Lexgtturbo
Skrevet

Liker felgarbeidet :thumbup: Hva ble gjort med eksosen?

Ellers; Sjef tråd, sjef bil, venta noen dager på denna :fun:

Takk for det :)

Eksosen fikk smake på Tardis under vasken i begynnelsen av detailen, og rett før levering ble det brukt autosol.

• DCN Poeng 1
Skrevet

Helrå jobb.... Og fytti for et nydelig resultat! Herlig forvandling :thumbs:

Skrevet

ai ai ai for en finish :o :o

resultatet på den der ble helt sinnsykt....... herre

rått jobbet jørgen ! btw, neste gang jeg skal legge barebones i hjulbuene på en porsche med så store hjul så skal jeg ha med en tynnere arm for der var det faenmeg dårlig med plass =)

[center]I put Swissvax on my Swissvax[/center]

[center]Mirage[/center]

Skrevet

Nydelig bil og flott resultat.  Den lakken virket rimelig vrang. Seieren over kjøresporene var sikkert ekstra hyggelig etter såpass mye slit :)  +cred

Skrevet

Flott stykke arbeid dette her på et flott stykke bil :)

Ble sykt flott :)

Men syntes godt du kunne tatt hageslangen å spylt litt over den så vi kunne fått sett beadingen ig sheetingen til Insignis´en :P

+cred for arbeid og flott writeup med masse bilder.

Kopmaniac
Skrevet

Men syntes godt du kunne tatt hageslangen å spylt litt over den så vi kunne fått sett beadingen ig sheetingen til Insignis´en :P

x2, men tipper bergensregnet gir gode muligheter for beadingsbilder i nær fremtid. Kanskje du kan få eieren til å legge ut noen.

Kred.

Skrevet

Bra jobbet! Men kjørte du wipedown etter CFP?

Og 'tema sin DA skal man ikke kimse av :) Har reddet meg fra holo-hell et par ganger.....

kred seff gitt

Petter
Skrevet

Nyyyyyyyyydelig jobb som alltid Jørgen!!! Her leverte du til tusen og så det hodt!!!

Hatt av og cred knapp!!

• Forhandlere
Scandicshine.no
Skrevet

Veldig bra jobbet Jørgen! Virket som en krevende lakk, men det ble meget bra ;) Cred!

www.scandicshine.no
Alt i bilpleie

Skrevet

Kjempeflott jobb med vedig god dokumentasjon :thumbs:

Kult med linker i produktlisten B)

+Cred :)

Hans Marius
cotte78
Skrevet

Nydelig Jørgen, bilen fikk sine vellfortjente timer med TLC. Og resultatet taler for seg selv.default_smile.png

Kjempe bra att du har tatt deg tid til og ta mange bilder og laget en skikelig worklog av denne drømmebilen.default_smile.png

Cred er en selvfølge.

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår