Gå til innhold

SS: Porsche 996 Turbo (Svart)

Recommended Posts

Skrevet

Kjempe jobb. Moro og lese når folk legger såpass mye jobb både i bil og tråd som du og mange andre gjør :thumbs:

Lexgtturbo
Skrevet

SWEET meget bra jobbet.

Takker :)

Fin jobb!

Håper du monterte Porschemerket på bilen etter bildene ;)

Cred fra meg!

Takker, nei faktisk moterte eg ikke Porschemerket før levering av bilen av en enkel grunn: Merket er ikke særlig glad i å bli skrudd av og ene pinnen måtte limes på igjen for å få merket til å henge skikkelig...

DEILIG! B)

Takk

Dette ble jo kanonbra!! Creds er seff gitt :thumbs:

Takk for kommentaren Christoffer og ikke minst en ekstra takk for hjelpen med CFP på felgene der gjorde du en strålende jobb, du er herved velkommen i garasjen flere ganger :)

Kjempejobb,,,, har smugtitta på denne her noen ganger under produksjonen av denne tråden, og er imponert over innsatsen her...

Ble knall bra dette. og ja DA + CFP er gullegodt

Takk for det truls, så på antall views at noen hadde vært inne og smugtittet :P Det er lov når du kan vettu hehe.

DA og CFP ga absolutt "det lille ekstra" til lakken før Insignis, forstår bare ikke hvorfor eg ikke har kjøpt det før...

Jeg er kjempefornøyd ! Nå gjelder det bare å være forsiktig med vask og tørk av bilen. ( Jørgen har allerede fjernet riper etter første vask )

Har lagt ut link på www.p-c-n.no så jeg regner med at det kommer flere Porscher ut til Jørgen !

Kjempegreier Morten, vi må se å få til noen gode vaske og tørkeprodukter til deg no, sånn at du får muligheten til å dille med bilen uten å være fullt så redd for vaskeriper :)

Kjempe jobb. Moro og lese når folk legger såpass mye jobb både i bil og tråd som du og mange andre gjør :thumbs:

Takk for det, eg ser jo etterhvert helt klart fordelen i å legge endel tid i etterarbeidet med å lage skikkelig writeup og ta en god del ekstra bilder. Når en ser tilbake på jobben en har gjort er det en god del info og småting du gjerne ikke husker fra jobben som kan være nyttig å ta med seg i writeupen, en times ekstra arbeid der eller tre kan gjøre stoor forskjell. Men når sant skal sies er dette min første detaljerte writeup, og eg tror det blir fler av disse da dete egentlig er en god måte å gjøre ting på.... bare huske og lade kameraet hver kveld... hehe

• Admins
Skrevet

Veldig bra resultat og kjempe bra utført jobb dette Jørgen B) Så kred og plass i Detailers Hall of fame posten på denne ;)

Lexgtturbo
Skrevet

Veldig bra resultat og kjempe bra utført jobb dette Jørgen B) Så kred og plass i Detailers Hall of fame posten på denne ;)

Wohoo :D Sånt liker eg å høre :D Takk for det Dennis :)

Skrevet

Et nydelig stykke arbeid Lex B)

Selv om jeg var innom og tittet litt i går sparte jeg denne til morrakaffen i dag, og writeupen din var virkelig bra.

Et fantastisk flott resultat på en veldig fin bil, som absolutt trengte litt TLC

Måten du skriver og konkluderer på er veldig lærerik, og jeg fikk både ny kunnskap og ikke minst masse god motivasjon av å

lese denne.

Knallbra er vel ikke noen overdrivelse...enkelt og greit :thumbup:

mvh

Ståle :)

Lexgtturbo
Skrevet

nydelig resultat Jørgen, kjempebra jobbet :)

Takk for det :)

Et nydelig stykke arbeid Lex B)

Selv om jeg var innom og tittet litt i går sparte jeg denne til morrakaffen i dag, og writeupen din var virkelig bra.

Et fantastisk flott resultat på en veldig fin bil, som absolutt trengte litt TLC

Måten du skriver og konkluderer på er veldig lærerik, og jeg fikk både ny kunnskap og ikke minst masse god motivasjon av å

lese denne.

Knallbra er vel ikke noen overdrivelse...enkelt og greit :thumbup:

mvh

Ståle :)

Det er godt å høre Ståle, eg prøvde ihvertfall å dokumentere så godt som mulig. Noen leser avisen til morgenkaffen mens EKTE menn leser show and shines på DCN til morgenkaffen ;)

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Det er godt å høre Ståle, eg prøvde ihvertfall å dokumentere så godt som mulig. Noen leser avisen til morgenkaffen mens EKTE menn leser show and shines på DCN til morgenkaffen ;)

Feil Lex.. Ekte menn dropper morrakaffen og reiser rett i garasjen og arbeider med nytt materiale til en Show & Shines... B)

Lexgtturbo
Skrevet

Been there, done that, got the t-shirt, kalles påskeferie det mr B :P

Skrevet

Dette var virkelig en flott S&S.

Plukket også opp noen tips, så takk ;)

Cred på vei... :)

Lexgtturbo
Skrevet

Dette var virkelig en flott S&S.

Plukket også opp noen tips, så takk ;)

Cred på vei... :)

Takk for det :)

Kjekt å høre at du hadde noe igjen for å lese og se deg gjennom writeupen :)

Nydelig jobb :)

Pene bilder og bra logg.. =)

Hvor varm var lakken når mf´ene lagte riper? Merker selv at noen lakktyper ikke liker mf når de er varme..

Takker :)

Testet litt forskjellige tempraturer og kom til slutt frem til at når lakken holdt i nærheten av temperaturen som var i

garasjen var det noenlunde safe med MF. Og ja lakken gikk imponerende fort opp i temperatur.

Flott write-up og nydelig resultat !

Blir cred av sånt :)

B)

Takker default_smile.png

Skrevet

Nydelig jobbet, og bra skrevet tråd.

Er så mye mer interesant og lese når man skriver på denne måten du har gjort her!

CRED!

• 2 years later...
Skrevet

Måtte se gjennom S&S'en etter siste posten din... :) Fin-fin jobb, forresten! :thumbup:

Du får nok kosejobben på denne, og nå er det kanskje lettere, når det EGP-greiene er borte? :)

alexanderst
Skrevet

Kjempejobb! Ble utrolig blank denne :)

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår