Gå til innhold

Recommended Posts

Hans Marius
Skrevet

Meget interessant og virker seriøst. Synd jeg har kjelleren full av stæsj fra før, men definitivt et sted å handle fra.

Dårligste unskyldningen jeg har hørt Øyvind :P Får aldrig nok av dette B)

Skrevet

Og der var det jaggu mail fra paypal om tilbakebetaling av Engelsk VAT :D makan til greier.

Dette lover faktisk dritbra, fått sporings nr på pakken og.

Ser ikke noe galt med firmaet enda eg hvertfall :)

Mvh Erik W
03 Volvo S40. Jobb bil
13 Ford Mondeo Titanium S, barnevogn/ konebil

General Lee
Skrevet

Likte veldig bra den 'Read the label'-funksjonen.

Tyggern
Skrevet

Noen som har fått pakkene sine enda da? eller er de hoss tollen enda... kan jo ta tid hvis ikke speditør forskuterer mva på varer..

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Skrevet

Fikk faktisk mail fra dem nettopp der de spurte etter VAT/ID number, så er vel ikke lenge til min blir sendt nå iallefall.

Skrevet

Er det noen som har fått noe herfra ennå? Er dette enn seriøs forhandler?

Skrevet

Er det noen som har fått noe herfra ennå? Er dette enn seriøs forhandler?

Pakken er hvertfall omsider kommet seg til oslo.ting tar tid når det skal gå på langs veien,

Mvh Erik W
03 Volvo S40. Jobb bil

Skrevet (endret)

Pakken min ligger hos tollpost i Kristiansand. Fikk sms i dag der jeg fikk beskjed om å gå inn på hjemmesiden og så velge leveringstidspunkt for når de skulle komme hjem med pakka til meg i morra.

Ble postlagt 26. november

Endret av Frank S.
Skrevet

Da var pakken i hus.Alt på plass i pakken.ting tar tid med bil som sagt. Tror nok eg heller holder meg til norske forhandlere :)

Men de leverer varen og servicen er god.

Mvh Erik W
03 Volvo S40. Jobb bil

Skrevet

Hmm , ser det tar tid ja....

Jeg som trodde jeg var smart å la inn bestilling i håp om å ha varene i neste uke :D

Jaja , men greit å høre at shinearama er seriøs da :)

Skrevet

Min pakke er i Oslo nå, men ble holdt igjen pga noe ID papirer :)

Men fikk beskjed at om leveransen tok lengre enn 5 dager neste gang skulle han dekke frakten min :)

EspenHamre
Skrevet

Ikke værst det da!

Synest dere får pakkene rimelig fort jeg.. Vist han er villig til å få de fort gjennom tollen så er det jo bare lekkert, er jo det som er det værste med utenlandsbestillinger.

Må få ut noen bilder av pakkene deres nå da :D

• Admins
truhaa
Skrevet

Har skjønt at pakker kan ta tid om dagen pga klimamøtet og mr pjesident åf the uesaaaaa`s besøk, strengere i tollen fikk jeg beskjed om...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Skrevet

Jeg har fått e-post fra shinearama der de ber om mit ID nummer for at de skal kunne sende varene med transportøren. Er det noen som vet hvilket ID nummer de snakker om ?

Skrevet

opas, jeg fikk den samme mailen som du, det er personnummeret ditt de vil ha :)

Jeg ga dem personnummer, men ikke mitt :)

Skrevet

opas, jeg fikk den samme mailen som du, det er personnummeret ditt de vil ha :)

Jeg ga dem personnummer, men ikke mitt :)

Skummelt , men det funket altså med et falskt nummer ??

Skrevet

Pakken min ligger nå iallefall i Oslo ;)

Jeg skrev nesten riktig fødselsnummer, fikk bare en ukontrollert rykning så noen tall ble byttet :) uups :)

Skrevet

Pakken min ligger nå iallefall i Oslo ;)

Jeg skrev nesten riktig fødselsnummer, fikk bare en ukontrollert rykning så noen tall ble byttet :) uups :)

Supert... og takk for hjelpen så sent på natten. Men nå er det bingetid etter at mailen er sent til shinearama ;)

Skrevet (endret)

Noen som vet om det er TollPost disse pakkene blir sendt med videre i Norge??

Ser pakken nå er i Kristiansand og skal egentlig videre til Flekkefjord, men jeg er i Kristiansand ;)

Edit:

Var ikke værre enn å prøve å spore pakken hos TollPost :)

Woho, pakken hentes om noen strakser :)

Endret av iDuddits

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår