Gå til innhold

Recommended Posts

Vagaddiction
Skrevet (endret)

Tollgebyret på DHL er på fantastiske 200,- pr.dags. dato. Noe som egentlig er drøyt!

Jeg fikk en pakke på 3kg og varer for 800kr fra cleanyourcar og dette ble behandlet av PostNord og de leverer kun på dør. Fikk regning på 900kr 14dager etterpå. 500kr i tollgebyr resten var for frakt og levering. Horribelt.

Endret av Vagaddiction
Skrevet

Jeg fikk en pakke på 3kg og varer for 800kr fra cleanyourcar og dette ble behandlet av PostNord og de leverer kun på dør. Fikk regning på 900kr 14dager etterpå. 500kr i tollgebyr resten var for frakt og levering. Horribelt.

Ring og klag! Det er verdt det!

Vagaddiction
Skrevet

Gjorde et forsøk på det men fikk beskjed om at det her burde jeg vite om når man handler på nett og visst ikke fikk jeg holde meg til norske butikker. Jaggu frekt selskap. Det rare er at de andre pakkene jeg har fått fra cleanyourcar har blitt levert på Posten og da var det et oppkrav på 450kr for 5kg og varekjøp for 2590kr???

Skrevet (endret)

Gjorde et forsøk på det men fikk beskjed om at det her burde jeg vite om når man handler på nett og visst ikke fikk jeg holde meg til norske butikker. Jaggu frekt selskap. Det rare er at de andre pakkene jeg har fått fra cleanyourcar har blitt levert på Posten og da var det et oppkrav på 450kr for 5kg og varekjøp for 2590kr???

Fortsett å ring, spør om å få en skriftlig oversikt på hva grunnlaget for fakturaen er. Husk at om varene kommer på 200 kroner eller mer så vil fraktprisen være momspliktig.

Søker du på Postnord fortolling får du opp en haug med treff som er relevante, kanskje verdt å bruke litt tid på å gå igjennom de for å se om det finnes noen gode råd mot de grådige jævlene.

Edit: Les første post (minst) og den siste siden i denne tråden.

Endret av Fornavn Etternavn
  • 3 months later...
Skrevet

Har foxx og co startet noe nytt, eller bare solgt mailinglista si? Siden jeg stod på shinearama sin mailingliste, så fikk jeg mail fra disse: http://www.slimsdetailing.co.uk

2002 Volvo S60 2.0T
1993 Mitsubishi Lancer GLI (vraket)
19xx Ford Sierra 2.0iS (vraket)

Øyvind G
Skrevet (endret)

Har foxx og co startet noe nytt, eller bare solgt mailinglista si? Siden jeg stod på shinearama sin mailingliste, så fikk jeg mail fra disse: http://www.slimsdetailing.co.uk

Fikk akkurat mail fra Slim Detailing og lurte på hvor dette kom fra og hva dette er. Kanskje det er som du sier at det er gutta bak Shinearama som står bak dette?

Selv digger jeg retro, så må si at siden faller i smak hos meg hvertfall. :D

Endret av Øyvind G
Skrevet

Klipp og lim fra slutten av mailen:

"You are receiving this e-mail as have opted in as a hardcore detailing enthusiast either through www.slimsdetailing.co.uk or www.shinearama.co.uk."

2002 Volvo S60 2.0T
1993 Mitsubishi Lancer GLI (vraket)
19xx Ford Sierra 2.0iS (vraket)

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår