Gå til innhold

Forza 3


bjorke

Recommended Posts

  • Svar 96
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • posan

    15

  • Mighty

    13

  • bjorke

    12

  • Hans Marius

    7

Mest aktive i dette emnet

Bilder i dette innlegget

Hans Marius
Hans Marius
wreckmaster

Jepp :) En av verdens beste bilsimulatorer...

http://forzamotorsport.net/en-us/game/default.htm

For deg som liker Italienske biler tenker jeg denne traileren faller i smak: :)http://forzamotorsport.net/en-us/media/videos/default.htm?mediaid=2322#/video/2322/

Fy f@#n så bra bilder :o Er bildene så bra når en spiller også? Så jo kult ut det der altså, men man må ha en sånn xbox for og kunne spille det? Tror ikke jeg har spilt dataspill siden bror min hadde en nintendo på midten av 90 tallet :lol: (nå følte jeg meg gammel her) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Fy f@#n så bra bilder :o Er bildene så bra når en spiller også? Så jo kult ut det der altså, men man må ha en sånn xbox for og kunne spille det? Tror ikke jeg har spilt dataspill siden bror min hadde en nintendo på midten av 90 tallet :lol: (nå følte jeg meg gammel her) ;)

Stemmer det, Forza kommer bare til Xbox 360! Og som det blir sagt her, hvis du har PlayStation 3 er det Grand Turismo 5 som gjelder. Ikke så verst det heller, men så skulle jo det egentlig komme ut "snart" for 1 år siden eller noe... Men grafikken er ikke så verst her heller: :)http://eu.gran-turismo.com/no/gallery/d8502n2.html

Grafikken på Forza er nok ikke så bra som på filmen i virkeligheten, men det er ikke langt unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har "bare" PS3 sjøl - og har spilt alle GT-utgavene opp gjennom årene. Ble ikke spesielt imponert over GT5:Prologue dog. Men Grid derimot... woah. Den traff innertier hos meg. Må nok få prøvd Dirt2 etterhvert også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ØyvindBraaten

Må nok få prøvd Dirt2 etterhvert også.

Da kan du bare vinke byebye til sosialt liv for i alle fall en helg! Har det selv, med vassekte Solberg GTstol med ratt og pedaler. Etter en tung dag på jobben med polishsiva og masse voks, skal jeg love deg at Dirt2 funker som terapi! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du bare vinke byebye til sosialt liv for i alle fall en helg! Har det selv, med vassekte Solberg GTstol med ratt og pedaler. Etter en tung dag på jobben med polishsiva og masse voks, skal jeg love deg at Dirt2 funker som terapi! default_biggrin.png

Hehe, hadde jeg dratt inn stol, ratt og pedaler inn i stua så hadde jeg nok blitt godkompis med bilen nede i garasjen litt faderlig fort tror jeg :) Men er enig i at det høyner spillopplevelsen mange hakk - men Grid på 42" og ca 115db i stua sammen med trådløs kontroller holder i massevis for meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wreckmaster

Hva er best eller mest populært av slike spillemaskiner da? PS3 eller xboks? Som sagt tidligere så har jeg ikke spillt slike spill siden bror min sin Nintendo :lol: Men jeg har da eid en Commodore 64 en gang i tida :rofl1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Tror det kommer litt ann på øye som ser! For min del liker jeg best PS3 da Microsoft har det med å ta betalt for alt de klarer. Har blitt gjort en god del tester på området hvem som er best osv. Så vidt jeg vet har det blitt konkludert i at PS3 er billigst hvis du skal sammenligne med likt utsyr(håndkontrollere, størrelse på harddisk osv), mens xbox er best på mediastreaming(noe som egentlig er en selvfølge siden microsoft passer på at de forskjellige platformene dems snakker godt sammen). Nå har jo PS3 kommet i en ny og slankere form også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...