Gå til innhold

Forza 3


bjorke

Recommended Posts

  • Svar 96
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • posan

    15

  • Mighty

    13

  • bjorke

    12

  • Hans Marius

    7

Mest aktive i dette emnet

Bilder i dette innlegget

ØyvindBraaten

Fikk min rett før helga, men fadern meg ikke rekki å dratt litt i håndkontrollen en gang :o jækla tøft med minnebrikka og nøkkelringen! Ikke fått noe Live oppe og gå enda heller, så nærmere jul gutta! Da er jeg å finne i all gummirøyken rundt i Forza3!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er moro ja. Kanskje vi skal arrangere et DCN-løp snart, nå som det er så lett å sette opp private løp over nettet :) Er jo mange her som har spillet nå.

Jeg har prøvd å fikle mye med de avanserte tuning innstillingene, men man må jo nesten ha jobba i et racing-mekaniker team for å forstå hvilke parametere du skal gjøre hva med for å få den ønskede effekten. Du kan jo justere ALT! :P

NESTEN så jeg kjøper meg xbox bare pga dette spillet. Vet hvor sinnsykt det er :D

Jeg kjøpte meg xbox pga forza 2 :P Du kommer ikke til å angre :P

Endret av mighty82

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner flere som har chippet xbox 360, men om det er mulig med de aller nyeste vet jeg ikke. Har ikke hørt noe om at det skal være noe annerledes men.

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ØyvindBraaten

Jeg har prøvd å chippe min 360 elite, funker veeldig dårlig. Bare flaks og gull hår i ræ** at jeg fikk den tilbake til gode normalen.

Mighty82: Den er jeg med på! Bare få rota tilbake stolen min så jeg har ratt og pedaler, + noen kvelder til så jeg får opp litt kapitall og får kjøpt meg driftingbil, så er jeg klar! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off-topic.. Men regner med at mange her ser frem til Call Of Duty Modern Warfare 2?

Bestilte 45 stk Call Of Duty Modern Warfare 2 på jobben i dag så burde ha nok til å tilfredstille kundene en liten stund :rolleyes:

Football manager 10 også hvis noen spiller sånt (er ikke glad i fotballspill selv men)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, følte 37" tven ble for liten for Forza,syns jeg.. Så da ble 47" bestilt. Får håpe det blir litt forbedring :lol:

Hvis noen ønsker,så er det bare å legge til gamertag`en min; Han5y :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wreckmaster

Så på et annet forum at man kan kjøre Abarth500, Alfa MiTo og Alfa Brera i det derre spillet :) Hmmmm....jeg har jo veldig lyst på Abarth, så da må jeg jo vurdere og kjøpe meg sånn xbox ting for og prøve :huh:

http://www.lazygamer.co.za/xbox-360/awesome-more-forza-3-screens-eu-cars/

Endret av wreckmaster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjørt Abarth'en mye i forza 3. Veldig god liten bil med mye veigrep, men slipper overraskende lett med baken hvis man kommer litt fort inn i en sving :P Men er jo et hjul i hvert hjørne så :P Beste bilen jeg har kjørt hittil er honda NSX. Veigrep som ingenting annet. BMW M5 f.eks går jo fælt, men alt for tung, for mye power og for lite grep i baken for å få noen gode rundetider. Bruker all konsentrasjonen på å holde rumpa fra å skli ut :P Jeg koser meg som dere kanskje skjønner :lol:

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abarthen er nydelig å bruke, i tillegg kan du bruke 131 :D

Som italiagutt som jeg er, så har jeg både 131, 500, mito, 8c, Brera, Delta Integrale og Stratos. Og noen ferrari da :)

Er par bilder :D

Slik det skal være, supersportsbilene blir liggende bak Alfa :)

Forza27.jpg

Mito med 8c motor og 4wd er kjekt

Forza5.jpg

Brera, nå hvit med svarte felger

Forza.jpg

Fiat 500, "Low but not slow" :D

Forza9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pene biler! Det er helt vanvittig hva man kan få til med utseendet på bilene i dette spillet. Det var jo flere biler som ble designet i forza 2 som ble til racingbiler i real life. Mange med kunnskap om photoshop som har laget helt fantastisk design på mange biler.

Det beste med forza 3 er jo at bilene nå faktisk er blanke! Fulle refleksjoner av omgivelsene og skikkelig wetlook i lakken :P

Endret av mighty82

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror dere om Forza 3 på 50" Plasma TV? Evt spill generelt på 50" Plasma. En TV på jobben som frister litt. HD ready 50" plasma til litt over 6 laken ferdig pruta :P

Forza 3 ser helt greit ut på full hd 55" tv her hjemme, så da funker det sikkert med 50" plasma også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...