Gå til innhold
bjorke

Forza 3

Recommended Posts

bjorke    377
bjorke

Andre her som venter i spenning? Demoen var moro. Har forhåndsbestilt LE-utgaven, gleder meg noe forferdelig....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
posan    4
posan

står som nr.1 på ønskelista fra dama!

og jeg får den:p får alltid det jeg vil ha til bursdagen min:)

har ikke testa demoen ennå... må få ordna det...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hans Marius    1 227
Hans Marius

Ser veldig bra ut, men kommer ikke til å kjøpe meg feil-box bare for pga forza desverre...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
wreckmaster    15
wreckmaster

Jepp :) En av verdens beste bilsimulatorer...

http://forzamotorsport.net/en-us/game/default.htm

For deg som liker Italienske biler tenker jeg denne traileren faller i smak: :)http://forzamotorsport.net/en-us/media/videos/default.htm?mediaid=2322#/video/2322/

Fy f@#n så bra bilder :o Er bildene så bra når en spiller også? Så jo kult ut det der altså, men man må ha en sånn xbox for og kunne spille det? Tror ikke jeg har spilt dataspill siden bror min hadde en nintendo på midten av 90 tallet :lol: (nå følte jeg meg gammel her) ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Odd-M    25
Odd-M

Hvorfor ikke gå for the real deal, Gran Tourismo? Kommer straks i ny versjon, nr 5.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lassen    10
Lassen

Straks er vel å ta litt hardt i! Er sagt den japanske versjonen skal komme i mars 2010 så det blir nok en stund til det kommer til det europeiske markedet desverre. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
HHA    36
HHA

Forza 3, Gran Turismo 5, Modern Warfare 2. Mye å se fram til i spillverden. Synd jeg verken har Spillstasjon 3 eller exbåks treseksti :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hakon    1
Hakon

Tror jeg begynner å bli for gammel for spill nå (23? :rolleyes: ) Lastet ned demoen igår men ble fort lei gitt, spill er ikke hva det var lenger hehe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hans Marius    1 227
Hans Marius

Fy f@#n så bra bilder :o Er bildene så bra når en spiller også? Så jo kult ut det der altså, men man må ha en sånn xbox for og kunne spille det? Tror ikke jeg har spilt dataspill siden bror min hadde en nintendo på midten av 90 tallet :lol: (nå følte jeg meg gammel her) ;)

Stemmer det, Forza kommer bare til Xbox 360! Og som det blir sagt her, hvis du har PlayStation 3 er det Grand Turismo 5 som gjelder. Ikke så verst det heller, men så skulle jo det egentlig komme ut "snart" for 1 år siden eller noe... Men grafikken er ikke så verst her heller: :)http://eu.gran-turismo.com/no/gallery/d8502n2.html

Grafikken på Forza er nok ikke så bra som på filmen i virkeligheten, men det er ikke langt unna!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ØyvindBraaten    22
ØyvindBraaten

Bestilte like greit 3'ern i LE sjæl! Dama blir imidlertid ikke særlig imponert :rolleyes:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Essiek    384
Essiek

Har "bare" PS3 sjøl - og har spilt alle GT-utgavene opp gjennom årene. Ble ikke spesielt imponert over GT5:Prologue dog. Men Grid derimot... woah. Den traff innertier hos meg. Må nok få prøvd Dirt2 etterhvert også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ØyvindBraaten    22
ØyvindBraaten

Må nok få prøvd Dirt2 etterhvert også.

Da kan du bare vinke byebye til sosialt liv for i alle fall en helg! Har det selv, med vassekte Solberg GTstol med ratt og pedaler. Etter en tung dag på jobben med polishsiva og masse voks, skal jeg love deg at Dirt2 funker som terapi! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Essiek    384
Essiek

Da kan du bare vinke byebye til sosialt liv for i alle fall en helg! Har det selv, med vassekte Solberg GTstol med ratt og pedaler. Etter en tung dag på jobben med polishsiva og masse voks, skal jeg love deg at Dirt2 funker som terapi! default_biggrin.png

Hehe, hadde jeg dratt inn stol, ratt og pedaler inn i stua så hadde jeg nok blitt godkompis med bilen nede i garasjen litt faderlig fort tror jeg :) Men er enig i at det høyner spillopplevelsen mange hakk - men Grid på 42" og ca 115db i stua sammen med trådløs kontroller holder i massevis for meg :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
wreckmaster    15
wreckmaster

Hva er best eller mest populært av slike spillemaskiner da? PS3 eller xboks? Som sagt tidligere så har jeg ikke spillt slike spill siden bror min sin Nintendo :lol: Men jeg har da eid en Commodore 64 en gang i tida :rofl1:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hans Marius    1 227
Hans Marius

Tror det kommer litt ann på øye som ser! For min del liker jeg best PS3 da Microsoft har det med å ta betalt for alt de klarer. Har blitt gjort en god del tester på området hvem som er best osv. Så vidt jeg vet har det blitt konkludert i at PS3 er billigst hvis du skal sammenligne med likt utsyr(håndkontrollere, størrelse på harddisk osv), mens xbox er best på mediastreaming(noe som egentlig er en selvfølge siden microsoft passer på at de forskjellige platformene dems snakker godt sammen). Nå har jo PS3 kommet i en ny og slankere form også!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig