trogha

MG#16

34 innlegg i emnet

Som topic sier, hvilken konsistens er det på #16?

Jeg spør fordi jeg har fått en boks som ble kjøpt på Ebay og jeg var veldig sikker på at dette var en hard pastevax, men denne er veldig myk og jeg kan høre det "skvulper" i boksen når jeg rister på den...altså litt sånn kremaktig konsistens og grå/lilla farge.

Måtte prøve å legge et lag i vasken bare for å se om den "fungerer", og den tørket/hazet og beadet fint ihvertfall :D

Men skal den være slik?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min er lys blå i utseend, og ganske tykk konsistens. Lager tydelige merker når du setter fingeren oppi, men ikke slik at den synker nedi. Den har riktig nok "skilt" seg litt, slik at det er bittelitt helt flytende væske oppi, men det er bare under/rundt kantene

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min er lys blå i utseend, og ganske tykk konsistens. Lager tydelige merker når du setter fingeren oppi, men ikke slik at den synker nedi. Den har riktig nok "skilt" seg litt, slik at det er bittelitt helt flytende væske oppi, men det er bare under/rundt kantene

x2. Ganske "svett."

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyseblå og fast den jeg har her... noe luftbobler i den men ikke voldsomt..

Skal vel ikke være en Paste denne her?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min er som krem og stikker du fingeren nedi treffer du bunnen uten problem, så den er tydeligvis ikke helt god :lol:

Da er den vel i teorien ubrukelig som LSP eller?

Ser det står på boksen at den ikke tåler frost....er ihvertfall kaldt her på natta..hvem vet..

Skal sende en mail til avsender og høre litt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er min MG 16, kjøpt på Norsk Prol, var noe usikker på denne også når jeg fikk den da innholdet i boksene jeg kjøpte hadde en del bobler i seg, men har vært bra (dette er den ubrukte boksen jeg har)

post-3-1254177504,6_thumb.jpg.JPG]

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel bare bobler på toppen såvidt jeg vet

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg hadde blitt skuffa hvis jeg hadde åpna en voks som jeg trodde skulle være hard, men så viser det seg at den er veldig, veldig myk. hehe

Truhaa sin så ikke så veldig dum ut, utenom boblene ;)

Mine Natty's

DSC02256.jpg

Sånn mener jeg at en voks skal se ut. Ikke fult av luftbobler osv. Tenk deg voks på størrelse med en luftboble. Tenk hvor mye voks du får på bilen bare ved hjelp av den lille klumpen, hehehe B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg hadde blitt skuffa hvis jeg hadde åpna en voks som jeg trodde skulle være hard, men så viser det seg at den er veldig, veldig myk. hehe

Truhaa sin så ikke så veldig dum ut, utenom boblene ;)

Mine Natty's

Sånn mener jeg at en voks skal se ut. Ikke fult av luftbobler osv. Tenk deg voks på størrelse med en luftboble. Tenk hvor mye voks du får på bilen bare ved hjelp av den lille klumpen, hehehe B)

For min del gjør det egentlig ikke noe om voksen er litt myk sålenge den fungerer, ihvertfall på disse rimelige variantene, er litt værre når innholdet faktisk er ubrukelig. Og dette er vel en av ulempene med å bestille ting fra gokk....altså når man skal reklamere.

Har vel fint lite å si om det er litt luftbobler i boksen så lenge alt innhold er der, men jeg har en del voks i samlinga så jeg vet hvordan en hard pastewax skal se ut ;)

Ps. kanskje noen som har en boks til overs de vil selge? Kanskje Truls? :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For min del gjør det egentlig ikke noe om voksen er litt myk sålenge den fungerer, ihvertfall på disse rimelige variantene, er litt værre når innholdet faktisk er ubrukelig. Og dette er vel en av ulempene med å bestille ting fra gokk....altså når man skal reklamere.

Har vel fint lite å si om det er litt luftbobler i boksen så lenge alt innhold er der, men jeg har en del voks i samlinga så jeg vet hvordan en hard pastewax skal se ut ;)

Ps. kanskje noen som har en boks til overs de vil selge? Kanskje Truls? :D

bare bestille fra Elite Car care.. greie folk å ha med å gjøre.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare bestille fra Elite Car care.. greie folk å ha med å gjøre.

Har sendt mail til ho dama som sendte boksen så får vi se, men har handlet litt fra ECC før og det har jo gått veldig bra.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp har bare gode erfaringer der... bruker DW coden og di skriver ned prisen også vist man vil. Fått en del derfra.. eneste når man tar den billigste transporten så tar det litt tid

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min har lik farge som Truls sin, men ikke bobler. Den er ikke krem eller smør myk, men som sagt før her er den svett

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min har lik farge som Truls sin, men ikke bobler. Den er ikke krem eller smør myk, men som sagt før her er den svett

x2!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så konklusjonen er at den SKAL være stiv? Er det jeg alltid har trodd, og håpa på ;)MG#16 nesten flytende høres litt feil ut i mine ører, hehe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyseblå og fast den jeg har her... noe luftbobler i den men ikke voldsomt..

Skal vel ikke være en Paste denne her?

Samme her....fast, fin, lyseblå - null skvulp. svissj eller skvossj

ståle <_<

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk min fra Usa idag. Fra samme selger tror jeg, Karen Edwards eller noe sånt. Var lyseblå og fin, men ganske svett i toppen. Forholdsvis hard, omtrent som smør i romtemp. Dvs mykere enn f.eks SV Scuderiaen min. Omtrent som CG Petes 53, bare litt mer svett på toppen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan ikke være den har hatt det varmt under transport.. att det er bare å legge den i kjøleskapet ei stund så er den som den skal være igjen????

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive