Gå til innhold
Walkabout

Utvendig maskinpolering BMW F11 [jobb avtalt]

Recommended Posts

Walkabout

Heisann. Er interessert i å få en 2- eller 3-stegs maskinpolering av min alpinhvite BMW F11 520d 2011-modell med 160 000 kilometer på telleren. Lakken har ikke blitt maskinpolert i mitt eie (de siste fire årene), men er behandlet min. to ganger per år med Swissvax cleaner fluid og Swissvax Shield. Jeg vil påstå at den er pen i lakken og godt vedlikeholdt.

Kan om ønskelig kjøre full stripdown selv før overlevering (Surfex HD, Prickbort, IronX og clay). Kan eventuelt også legge på LSP selv, da jeg benytter Swissvax Shield og er meget godt fornøyd med det. Kun utvendige flater som trenger å behandles, jeg kan ordne voksing av alle kriker og kroer (dørkarmer etc.) selv dersom det er ønskelig. Felger trenger ikke tas, heller ikke glassflater. Innvendig ordner jeg også selv. Så det jeg er ute etter er altså en 2- eller 3.stegs maskinpolering av utvendige lakkflater for å få frem glans.

Ønsker også våtsliping/polering av frontlykter, enten separat eller i forbindelse med maskinpolering.

Må i utgangspunktet være i nærheten av Stavanger (men i perioden 24. mars til 1. april er jeg på Sørlandet, så kan eventuelt avse bilen noen dager i området mellom Kristiansand og Arendal da). Er ikke nødvendigvis avhengig av bil i hverdagen, så det kan godt ta noen dager så det ikke blir stress å utføre jobben.

Ønsker å avtale en mer eller mindre fast pris på forhånd. Ta kontakt ved interesse (en referanse eller to hadde vært kjekt). Jeg er tilgjengelig her på PM og tlf. 473 62 482.

Med vennlig hilsen
Raymond

f11 1.png

f11 2.png

f11 4.png

f11 3.png

Endret av Walkabout

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Magnera

PM er sendt! :D

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Walkabout
56 minutter siden, Magnera skrev:

Til info så er det @Magnera som skal få denne blank og fin - takk for interessen fra dere andre som også har kontaktet meg :) 

• Liker 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Freakshow
3 timer siden, Magnera skrev:

veit det er hvit bil men S&S plix!

• Liker 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Freakshow
22 timer siden, Magnera skrev:

thank you good sir!

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hgnubel

Artig, det gikk en nyere hvit 5-serie stasjonsvogn i Bergen for en tid tilbake med samme "Lawyer" skilttekst bare latvisk-registrert eller lignende :)

• Haha 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her finner man det meste man lurer på innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig