Gå til innhold
doofy

1964 1/2 Ford Mustang (Grønn)

Recommended Posts

doofy

Denne Mustangen har en meget dårlig lakk, men tok for moro skyld å polerte opp panseret uten å våtslipe, bare for å sjekke resultatet.

Det ble brukt Rupes Bigfoot 21 DA (pad) og Rupes LHS roterende med Microfiber

Produkter som er benyttet er Rupes, samt en kombinasjon av Meguiars.

IMG_0175.JPG

IMG_0176 (1).jpg

Endret av doofy
  • DCN Poeng 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
doofy
22 timer siden, Magnera skrev:

Dette er vel ikke helt Show and Shine, passer bedre inn under bilpleielogg; https://www.detailersclub.no/forums/forum/40-bilpleielogg/

Skal du leke med slike biler syntes jeg du skal spandere på oss litt mer bilder og snacks ;)

Den grønne er min, og her kommer til å komme mange bilder etterhvert. Bilen skal i utgangspunktet omlakkeres, men bare for gøy så skal jeg se hvor bra jeg kan få det uten å måtte gjøre noe med lakken. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Magnera

Den grønne er min, og her kommer til å komme mange bilder etterhvert. Bilen skal i utgangspunktet omlakkeres, men bare for gøy så skal jeg se hvor bra jeg kan få det uten å måtte gjøre noe med lakken.

Stillig! Da er det bare å opprette en bilpleielogg slik at du kan dele fremdrift og bilder med oss andre
  • DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her finner man det meste man lurer på innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig