Gå til innhold
olav framvik

Trenger tips til å ta et bilde.

Recommended Posts

olav framvik

Hei har en ide om å ta et bilde hvor jeg gjør flere ting på en gang i samme bilde. Dvs bilen står stille men jeg er flere steder på bilen. Har nikon d7000 hvis det sier noe. Noen som har en link som forklarer hvordan jeg skal gå fram eller kan forklare det selv?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Reidar

Kamera på stativ, ta flere bilder hvor du er på de ulike stedene og legg de sammen i photoshop etterpå :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
shiznit

Søk på f.eks "layer mask photoshop" på youtube, det er masse instruksjonsvideoer på dette :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
olav framvik

Har ikke photoshop men skal se om jeg finner et annet program som kan gjøre samme operasjonen. Men nå vet jeg iallefall åssen utgangspunktet må være, det gjøres nok ganske likt i andre prog. Kan lightroom fungere til dette? Det kan en iallefall kjøpe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Magnera

Du kan ikke bruke lightroom til dette. Prøv heller i GIMP, det er gratis og ett alternativ til photoshop.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
olav framvik
8 minutter siden, Magnera skrev:

Du kan ikke bruke lightroom til dette. Prøv heller i GIMP, det er gratis og ett alternativ til photoshop.

Takk da skal jeg sjekk ut dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her finner man det meste man lurer på innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig