Gå til innhold

Audi A4 B7 2007 S-line


Hans Marius

Recommended Posts

Hans Marius

Flott å lære litt om ruteslip. Virkelig et godt stykke arbeide på en flott bil! Grønn knapp trykket.

Takk for det :) Var absolutt et positivt møte med rutepolering for min del også. Kommer til å prøve mer med disse produktene.

 

Grønn knapp trykket.  :thumbup: 

Lekkert!

Dette er en førsteklasses jobb på alle måter. Grønn knapp er trykket hardt og lenge.

Takk :)

 

Himmel og hav for en jobb! Dette var inspirerende og imponerende! :D CRED!! :thumbs:

Hehe, takk for det :) Hyggelig at jobben falt i smak! 

 

Dette var en grundig utført jobb,og sluttresultatet ble jo mega bra :)

Takk takk. Ble godt fornøyd selv også :)

 

Solid jobb på egen bil, dette var en lang S&S med masse gode bilder og ikke minst et veldig godt resultat :) Deilig å kjøre rundt i en bil som ser så bra ut, cred levert! :)

Tusen takk. Kunne nok fått til en bedre S&S men det ble litt liten tid på slutten, i tillegg til at det er litt vanskelig å få gode bilder av denne lakken :) Absolutt morro å endelig kunne kjøre en bil som lever opp til DCN merket ;)

 

Helt fantastisk :D

Hvilken jobb! Mektig imponert

Takk begge to :)

 

Alltid godt å få sin egen bil løftet så grundig at kun enkelt vedlikehold er det som trengs videre. Flott jobb som trakk fra flere års bruk. Veldig bra! :thumbup:

Takk for det Øyvind :) Har nok en del mer jeg hadde/har planlagt å gjøre, men det for komme etter hvert ;)

Imponerende innsats og flott resultat.

Fikk lyst til å prøve litt våtslip nå :)

Takk takk! Bare å ta slipepapiret fatt ;)

 

Mektig imponert! :)

Imponerende!   :thumbup:

Takk ;)

 

Wow! Dette ble bra :) Imponerende! 

CRED! :D

Takk for det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi S8

Imponerende jobb ut ført her, og kjempe god S&S :thumbs:

Eg har vurdert å test litt glass polering sjøl også på volvoen, såg jo mye dedre ut dette, men kan tenke meg man må ta det roligt ja så den ikke sprekker

Ja dei S line stolene der blir fort slitt på siden, men fine seter, vart bra med ny farge på, hvordan gikk det når du satt inn igjen setene, fikk du feilmelding eller hadde du koblet ut batteriet?

Max Protect Certified Instructor

Max Protect Certified Detailer

 

Grindvikas Gnikkebu samlede S&S

Følg oss på Facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Imponerende jobb ut ført her, og kjempe god S&S :thumbs:

Eg har vurdert å test litt glass polering sjøl også på volvoen, såg jo mye dedre ut dette, men kan tenke meg man må ta det roligt ja så den ikke sprekker

Ja dei S line stolene der blir fort slitt på siden, men fine seter, vart bra med ny farge på, hvordan gikk det når du satt inn igjen setene, fikk du feilmelding eller hadde du koblet ut batteriet?

Takk for det. Ja så lenge en har litt tålmodighet og ikke går på for hardt så er det utrolig hvor mye en kan fjerne. Hadde det ikke vært for at jeg måtte flytte litt på bilen mens setene var ute så hadde jeg nok ikke fått feilmelding. Fikk da feil på airbag, men den ble fort slettet med vagcom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydelig bil og arbeid! =D spørsmål, er det vanskelig å fikse " steinsprut " skader "!? kjøpte flikk lakk til dette men er usikker på hvordan jeg skal gå frem ? =)  

 

takk for svar =)

 

bra jobba! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

johanzen

Kanon bra gjennomført arbeid!! ;)    er interessert i å få vite litt hvor du får tak i Lighterbensin?  hvilke fargeprodukt til stolene brukte du? ble det noe fargeforskjell fra de framstolene til bak eller er det lik farge som originalt? :)

Endret av QuattroSoiner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

nydelig bil og arbeid! =D spørsmål, er det vanskelig å fikse " steinsprut " skader "!? kjøpte flikk lakk til dette men er usikker på hvordan jeg skal gå frem ? =)  

 

takk for svar =)

 

bra jobba! 

Takk for det :) Tja, vanskelig og vanskelig. Kommer an på hva en sammenligner med og hva slags utstyr du har tilgjengelig. Men om du bruker tannpirker/kanyle til å legge i lakk, en egnet våtslipepad, og en maskin med grov polish etterpå så går det som regel fint. Finnes en del guider her inne mener jeg. 

 

Kanon bra gjennomført arbeid!! ;)    er interessert i å få vite litt hvor du får tak i Lighterbensin?  hvilke fargeprodukt til stolene brukte du? ble det noe fargeforskjell fra de framstolene til bak eller er det lik farge som originalt? :)

Takk takk :) Akkurat denne lighterbensinen kjøpte jeg faktisk i Tallinn :P Men som Christer sier så får du tak i det på bensinstasjoner med litt større utvalg bl.a. Brukte Swissvax sin svart farge. Denne fargen hadde perfekt fargematch etter den hadde tørket, så ingen forskjell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

johanzen

Takk for det :) Tja, vanskelig og vanskelig. Kommer an på hva en sammenligner med og hva slags utstyr du har tilgjengelig. Men om du bruker tannpirker/kanyle til å legge i lakk, en egnet våtslipepad, og en maskin med grov polish etterpå så går det som regel fint. Finnes en del guider her inne mener jeg. 

 

Takk takk :) Akkurat denne lighterbensinen kjøpte jeg faktisk i Tallinn :P Men som Christer sier så får du tak i det på bensinstasjoner med litt større utvalg bl.a. Brukte Swissvax sin svart farge. Denne fargen hadde perfekt fargematch etter den hadde tørket, så ingen forskjell :)

Perfekt! har jo slike seter selv bare med alcantara :)tror det skal være lik farge på setene som du har så tror jeg må prøve meg på den svarte fargen fra SV :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Perfekt! har jo slike seter selv bare med alcantara :)tror det skal være lik farge på setene som du har så tror jeg må prøve meg på den svarte fargen fra SV :)

Skal være akkurat det samme ja :) Så vanlig svart skal være gull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...