Gå til innhold

Rennende vann fra dørhåndtak etc - Hvordan unngå dette etter tørk?


Geir

Recommended Posts

Jeg plages med at det etter tørking alltid renner vann fra speiler, dørhåndtak og bensinlokk. Hvordan løser dere dette? Bensinlokket løste egentlig seg selv ved å åpne det og tørke inni, men dørhåndtakene og speilene er verre. Det er syyyykt irriterende å se bilen en halvtime etter tørk med striper av vann som har tørket nedover dørene. Fy f**n som jeg blir grinete. Vurderer psykolog nå.

Hjelp? Her trengs det kjerringråd!

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Har samme problem som deg, og er enig at det er litt iritterende hehe.. uansett hvor mye jeg tørker så renner det vann ned litt senere. Trur eneste som hjelper er å blåse det skikkelig tørt. Kan feks bruke en løvblåser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fader...mer utgifter :lol:

Jernia, Felleskjøpet eller noe i den duren har vel noen rimelige løvblåsere, eller? Dette er et produkt jeg gjerne innrømmer at jeg ALDRI har lett etter..

Endret av Geir

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweet.

For et herlig forum dette er. Hadde vi startet et firma sammen hadde vi vært ledende i landet på kundeservice - lett B)

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Jeg bruker også kompressor, men jeg må innrømme at jeg ikke har særlig peiling på trykkluftbruk.. Det virker som om lufta som blåses ut er iblandet litt vann..? Er dette normalt, eller er det noe jeg bør nevne til vedlikeholdsavdelingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Er en dyse ett eller annet sted som må tømmes da er det ikke,? mener jeg gjorde det på kompressoren til airbrushen min

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

General Lee

Avtapping under tanken.

Om du skal bruke kompressor mye til slikt vil jeg anbefale en god vannavskiller, så slipper du rustvann og olje på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Vi er råååååå

Ja se etter en klar boks under kompen din, den kan du sikkert løsne, det var der jeg slapp ut resten av lufta fra kompen når den skulle stå noen dager....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det på lakken el ser det sånn ut når luften kommer ut?

Begge deler. Når jeg blåser kommer det synlig fukt på lakken, men ikke mer enn at det funker. Godt med tipsene om å tømme vannutskiller, har ikke lyst på rustvann på den nyvaskede lakken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
General Lee

Ja, noe sånt.

Vil alltid få vann i trykkluftsystemer om du ikke har lufttørker, dette fordi lufta blir varm når du komprimerer den og kjøles ned når du slipper den ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...