Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Felgene er kule (Har samme sjøl ;) 19" 8,5" framme 9,5" bak, med gull senter istedenfor sølv) Men på M5 Så hadde jo ekte BBS LM vore rått ;) Men for all del, meget pene felger som passerbilen meget godt :) Og må berre sei da igjen; For ein farge på den bilen!! HEILT fantastisk :P

Kjøretøy:

[  ] Kawasaki Z800E, 2013, hvit/svart/mattsvart.

[  ] Ford Mondeo Ghia Titanium X stv, 2008, Panther Black...

[X] BMW 320d E46 Sedan 2005, Black Sapphire,Fargekode: 475

[X] BMW 320i E36 Sedan 1997, Cosmos Black, Fargekode: 303
[X] Opel Vectra A 2.0 8v 1994 kvit/grå

Christoffer H
Skrevet

Rått, HM!! :D Sinnsyk glas du fikk opp her :D Meget godt jobba!

Cred kommer levert på sølvfat ;)

cotte78
Hans Marius
Skrevet

M5 er utrolig tøff, men syns denne var ikke helt min smak. Skulle gjerne brukt brekkjern på vingen bak - samt originale M5 felger.

Jeg liker S&Sene dine hmsilset, koser meg igjennom bildene! Creds! :thumbup:

knut_olestad
Skrevet

Jeg aner ikke noe om BMW, men er godt mulig.Jeg kjørte jo M3 CSL for ett år siden.Kosa meg og jobba med den innimellom.Når det kommer folk å sier: CSL,CSL for faen og ser de måper, så blir jeg jo nervøs.Da skjønner jeg jo at det ikke er en helt vanelig bil :P Tack!

Hmm, skal tro hvem det var :rolleyes:

Ser lett at Øystein kosa seg på bildene og :)

Og jeg skal love at det er første og siste gang jeg legger vinyl på slike splittere!! :angry:

Dette var fantastisk lesestoff, i motsetning til Finansanalyse-eksamen. Cred servert på fat (behandlet med Divine)

Litt ot, men jeg er ganske sikker på at jeg så logoen din på ei ordre på jobb i dag :thumbup:

hmsilset
Skrevet

Tusen takk igjen allesamme :fun:

Knut Du var en av de som maapte mest ja, og jeg skjonner deg etter aa ha holdt paa med bilen litt,hehe.

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-Silset bilpleie 

Simen
Skrevet

Beeelankt! :D Bra jobba HM, tenker eier er fornøyd nå, spesielt siden du gav bilen CR. Får bare mer og mer lyst på den selv. :)

Meringdal
Skrevet

Hmm, skal tro hvem det var :rolleyes:

Ser lett at Øystein kosa seg på bildene og :)

Og jeg skal love at det er første og siste gang jeg legger vinyl på slike splittere!! :angry:

Litt ot, men jeg er ganske sikker på at jeg så logoen din på ei ordre på jobb i dag :thumbup:

Fortsatt OT (Beklager HM), men hvor jobber du? :)

On topic igjen så må jeg igjen skryte av jobbene til Silset :)

hmsilset
Skrevet

Møtte eieren av M5en her på en bensinstasjon i stad.Han nevnte at det var feilkode på airbag og en ting til etter at jeg hadde holdt på med bilen.vi rørte jo ikke noe annet enn deksler i motorrom, og tok en lett shine innvendig.Bilen skal uansett innom GS i Bud om en liten stund, og regner med at dette er bare feil å nulle eller en liten bagatell.Ellers kan jeg bli bra blakk ;) Noen som har tips for at jeg skal unngå sånt ? Koble av en batteripol eller sette på vedlikeholdslading f.eks? Får jeg ikke gode svar her så lager jeg en egen tråd for dette :) Vi får jo lest litt i S&S, men bør vite alt om sån med tanke på all elektronikk vi skal hanskes med i fremtiden.

Facebook-Silset bilpleie 

Kenneth78
Skrevet

Utrolig bra - cred gitt :)

Ser frem til å svinge innom "garasjen" en dag du har noe på gang!!

hmsilset
Skrevet

Utrolig bra - cred gitt :)

Ser frem til å svinge innom "garasjen" en dag du har noe på gang!!

Er der på søndag :) Aner ikke hvilken bil, hehe.Tipper det er du som er på setnesmoen.Detailere er altid velkommen!

Facebook-Silset bilpleie 

Meringdal
Skrevet

Airbaglampa lyser enten dersom det er noe virkelig galt, eller ikke noe galt i det hele tatt... Som oftes vil denne lyse dersom batteriet blir koblet av, og deretter koblet på igjen. Det skal gå an å fjerne disse feilmeldingene med eget diagnoseutstyr, men jeg tror nok at kunde bør sjekke det nærmere når han skal til Bud slik at man får se at det ikke er noe galt .) (evt om det er noe galt med dem)

hmsilset
Skrevet

Airbaglampa lyser enten dersom det er noe virkelig galt, eller ikke noe galt i det hele tatt... Som oftes vil denne lyse dersom batteriet blir koblet av, og deretter koblet på igjen. Det skal gå an å fjerne disse feilmeldingene med eget diagnoseutstyr, men jeg tror nok at kunde bør sjekke det nærmere når han skal til Bud slik at man får se at det ikke er noe galt .) (evt om det er noe galt med dem)

Ja, det jeg tenkte også.bare rart at sånt skjer når vi var ganske så forsiktig med bilen :) Skal få spørt han hva det var om ett par uker.

Facebook-Silset bilpleie 

Skrevet

satan for en rå maskin!! veldig bra jobba, det ble bra med glans i denne ;) jævlig pen farge på det der.

• 2 months later...
ColdFusion
Skrevet (endret)

Rå bil og RÅTT resultat! Hvis denne bilen (kjøpt ny i Norge) har gått i Kristiansand så kjenner jeg sønn av første eier. Så han som kjøpt den etterpå (svært erfaren på motorsykkel også)... M5en måtte bare selges, for han ble helt "idiot" ;) hver gang han skulle kjøre den - det var rett og slett FOR rått til å være bil :D

Endret av ColdFusion

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår