Hans Marius

Best tools rotrerende manskin = DRITT

Bare for å advare! Prøvde en helt ny Best tools roterende maskin på 1100 eller 1300 W (husker ikke helt i farten) som jeg hadde liggende her med Meguiar's#80,83 og 85 cokmboer med Meguiars 8" padder, og etter ca 10 min (ikke sammenhengende) begynte det å ryke av maskina... Tok ei pause og fortsatte litt igjen. Virket ok da og fortsatte, og plutselig begynte den å ryke noe voldsomt... Stoppet den og det røk fortsatt i mange min etterpå! Etter en halvtime prøvde jeg den igjen, og da kuttet den helt ut... Gnistret og smalt og i det hele tatt... Så med mindre dette var en produksjonsfeil for denne maskina så vil jeg absolutt ikke anbefale denne! Det eneste positive som kom ut av dette var at fattern sa han hadde vurdert å kjøpe en poleringsmaskin, så da kunne vi kjøpe en i sammen og jeg kunne velge hvilke :D Så da blir det i alle fall kvalitet nå ;) Noen som har forslag til maskin?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Makita eller flex. Spørs om du vil ha lett eller tung!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flex med 3M bakplate = Drøm B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hitachi mener jeg er en maskin som er god som bare det.. Vi har hitachi på jobben, veeeeldig holdbart.. Og den har en fin pris :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Makita 9227 får min stemme iallefall.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett litt på maskiner og det virker som om det er disse det går i Makita 9227CB, Flex L3403 VRG, Metabo PE 12-175 og Hitachi SP18VA!(noen flere?) Prisen er i fra rundt 2000 til 4000 så er ikke helt sikker på hvor mye jeg skal legge i det og hvor mye fattern er villig til å legge i det.... Hvor har dere forresten kjøpt maskinene deres?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt begge mine Flex på Wikant

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rakkestad sogneselskap :lol: God pris :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok jeg kommer til å gå for den Hitachi maskina.... Noen som vet hvor du får en god pris på de?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er monter som har de til en ganske bra pris.. Er litt usikker, men hør der..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har faktisk bare brukt makita jeg, og jeg er MEGET fornøyd med den. men det kan være en ide å skaffe seg en ny backing plate.

kjøpte forresten min på vest bilutstyr for 4-5 år siden. var billigere då.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 Makita liv = 5 Flex liv har jeg hørt av en som jobber med bilpleie til daglig..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ble det plutselig ikke hitachi maskina likevel, meeeen det ble makita 9227CB i stede :D :D :D Får den for 3000 med moms så sa var det jo ikke så aller verst ;) Gleder meg til helga da det mest sannsynelig blir testing av maskina da!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer :) Husk bilder!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp skal gjøre det ;) Men har bare møkk kamera så er ikke så godt å se det men skal prøve...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var den nye maskina testet, og for å si det slik; denne kan ikke sammenlignes med den best tools maskina :D Utrolig mye bedre, masse power og konstant fart uansett! Lettere enn best tools maskina var den jo også, så det var lettere å drive lenge med denne. Kommer en tråd med bilder etter hvert da jeg blir ferdig med den bilen jeg har brukt maskina på!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive