Gå til innhold

Pirex skal gifte seg..


Bernhard

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Bernhard

    19

  • Bjerknez

    5

  • Sandmo

    5

  • truhaa

    4

Mest aktive i dette emnet

Gratulerer Ketil!

Er det rett til alters etter frieriet da eller? Selv har jeg vært forlovet i 2år nå, samboeren driver å maser hele tiden om at vi skal få gifta oss snart, så mulig det skjer til neste år..

Endret av Morten83

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Gratulerer Ketil

Regner med at ALLE fra forumet som har handlet fra deg får komme til kaffe :P

Tror det avhenger litt på hvor mye man har handlet for.. De som har handlet for mellom 2500-5000kr kommer etter kaffen, de som er mellom 5000-10.000kr kommer til kaffe , 15.000-20.000kr får kaffe, kake og cognac(av den billige sorten(96% og cognac essens)) og 20.000 og oppover får komme til middag og full pakke:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Gratulerer Ketil!

Er det rett til alters etter frieriet da eller? Selv har jeg vært forlovet i 2år nå, samboeren driver å maser hele tiden om at vi skal få gifta oss snart, så mulig det skjer til neste år..

Artig Morten, jeg var på kneet i april.. Men blir ikke med det første.. Jeg har lovet ho mellom 2010 og 2020 engang, greit med litt slingringsmonn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
  • Forhandlere
Bernhard
Gratulerer!

Regner med at vi ser en prisøkning i produkter med tanke på finansieringen av Bernhard sin "besøksplan" :P

Hehe, skulle ikke forundre meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig Morten, jeg var på kneet i april.. Men blir ikke med det første.. Jeg har lovet ho mellom 2010 og 2020 engang, greit med litt slingringsmonn :D

Hehe, jeg har også prøvd meg på: Kan vi ikke bare gifte oss når ungen/evt. ungene har flytta ut da? Da har vi ikke noe stress.

Fikk da til svar at jeg bare kunne finne meg et annet sted å bo :)

For å være helt ærlig ser jeg ikke greia med å gifte seg. Samboer m/barn --> Gift? Hva er forskjellen?

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Ser ikke forskjellen jeg heller, men så er ikke jeg kvinnfolk heller da... Men kanskje greit å gjøre en ærbar kvinne av ho og ikke ha lausunger B)

Kunne godt tenkt meg å gifta meg i Las Vegas el noe ;) Slipper stort selskap, samtidig som det blir en konge ferie... Tatt en tur innom Autogeek, Chemical Guys osv.................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Det er det samme hva jeg planlegger, når det ikke er jeg som bestemmer :rolleyes: Men jeg får sikkert lov til å åpne lommeboka da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...