Tyggern

Porsche 911 / 964 Carrera RS 1992mod STOR upd.S3

63 innlegg i emnet

IMG_9721-1.jpg
IMG_0112.jpg

Porsche 964 Carrera RS
(se også side.3 for resten, update 2012)
Fikk en forespørsel via forumet her om å ta en innvendig jobb på denne bilen, det er et samle objekt da det er en original 1992 Porsche 911 Carrera RS en versjon som ikke vokser på trær. Bilen var ønsket å sette i "utstillings" stand da tidligere eier ikke hadde vert like nøye som ønsket.. og bilen har levd et liv i 20år både på vei og ikke minst på bane. Da den har gått noen runder i Porsche/carrea cup.
Vi gjorde en avtale ganske rask at så fort bilen var hjemme i garasjen til nye eier skulle vi ta en runde innvendig på den hjemme i garasjen hans. Og satt av 2 lange kvelder til dette.

Jeg pakket ned alt jeg "trudde" jeg trengte i bilen og satte snuta i retning av bilen.
Vel framme pratet vi litt og jeg ble overlatt til å starte på jobben, eieren hadde allerede vert til med støvsugeren og vasket over litt innvendig så det som møtte meg var absolutt ikke avskrekkende.
Litt skinn farging og rensing var det første som stod på planen.

Etter litt arbeid, ble vi enige om at neste år skal bilen tas en skikkelig runde utvendig. Men at den hadde hatt gått av en liten rask runde utvendig med litt "lett" polering og en god beskyttelse. For å holde den enklest mulig ren gjennom sommeren. Så da ble det slik. Noen dager etter at interiør jobben var ferdig hjemme hos eier dukket bilen opp hjemme i gården. Om runden utvendig ble så lett som først tenkt… nja…

Interiør jobb:

Utstyr:

Swissvax leather cleaner
Swissvax leather cleaner forte
Swissvax leather healer
Swissvax leather milk
Swissvax seal feed
Swissvax alcanta
Ronsol lighter bensin

Chemical guys green clean
Scholl spam
Scholl purple 9000
Scholl ice
Div børster, koster samt en god del Micro fiber
Foma Mimo
Autosol
Chemical guys fabric guard
Chemical guys silk shine dressing

Etter en rask inspeksjonsrunde innvendig i bilen ble det startet på demontering av stoler siden disse skulle farges opp og renses. Samt at alle teppene skulle få smake litt på foma mimo.
Stolene ble så renset i stoffet med Chemical guys greenclean 1:10 og mimo, før skinnrens med swissvax leather cleaner og børste. Når dette var gjort fant jeg ut at jeg hadde glemt lighter bensinen hjemme. Da planen egentlig var å få farget opp disse 1. dag så da ble det rett på rens av alle tepper innvendig i bilen. I denne er alle teppene limt rett på "plåten" med kontaktlim for å spare vekt….
Det var også litt overspray av lim som jeg fikk fjernet det meste av.
Tepper renset med green clean 1:16 og børste før rent vann i mimo, så var det bare å suge til det sluttet å skumme i munstykket….. Og det er ikke akkurat noe mindre "fasong" på disse bilene innvendig… mye hjørner og buer. Så det tok litt tid default_smile.png
Dag 2, ble det farget skinn og løse tepper renset. Mens skinnfargen fikk tørke
ble alt interiøret vasket med purple 9000 og microfiber. Etter støvsuging etter beste evne. Ratt ble renset med alcanta og kost. Så fikk setene seg et godt lag med leather milk.
Men dette fikk stå og trekke inn gikk jeg løs på bagasjerommet, med kost og scholl spam tørket med mf. Syntes ikke fjærbeins staget var så veldig fint så jeg tok en runde med autosol på det, før all plast fikk seg en runde med "silk shine dressing".
Avsluttet dagen med å sette sammen og montere inn seter og gulv tepper igjen.

IMG_9704.jpg

IMG_9705.jpg

IMG_9707.jpg

IMG_9708.jpg

IMG_9710.jpg

IMG_9711.jpg

IMG_9712.jpg

Demontering av stoler og innlegsputer, tror ikke det har vert støvsugd her på en stund..
Og skinn har vel ikke vert renset, setene var i ganske god stand selv om skinnet er veldig utsatt ved inn og ut stigning av bilen, men noen merker var det.

IMG_9715.jpg

IMG_9716.jpg

IMG_9718.jpg

IMG_9719.jpg

IMG_9720.jpg

Noen bilder av interiøret etter hvert som demontering foregår.

IMG_9721.jpg

IMG_9729.jpg

IMG_9730.jpg

IMG_9731.jpg

IMG_9732.jpg

IMG_9734.jpg

IMG_9735.jpg

IMG_9736.jpg

IMG_9738.jpg

IMG_9739.jpg

IMG_9740.jpg

IMG_9741.jpg

Så er det rensing av stoler på gang med mimo og green clean, skal det være så skal det være!

IMG_9744.jpg

IMG_9745.jpg

IMG_9746.jpg

IMG_9747.jpg

IMG_9749.jpg

IMG_9750.jpg

Stoler ferdig renset, nå er det putene sine tur. Det er her det begynner å bli artig å rense skinn.
Ble en runde med "forte" etterfulgt av en runde med vanlig leather cleaner.

IMG_9751.jpg

IMG_9753.jpg

IMG_9755.jpg

IMG_9756.jpg

IMG_9757.jpg

IMG_9759.jpg

Her jobbes det iherdig med leather cleaner "forte"

IMG_9762.jpg

IMG_9763.jpg

Ferdig renset skinn puter. Når dette var gjort var det bare å starte på teppene inne i bilen.
Tynne filtmatter med LANG bust, tar lang tid å få ut vannet og såpen av de. Men så ende de opp så deilige og myke at du kunne sovet med dem default_smile.png

IMG_9778.jpg

IMG_9769.jpg

IMG_9770.jpg

IMG_9772.jpg

IMG_9774.jpg

IMG_9775.jpg

IMG_9777.jpg

IMG_9784.jpg

Så etter litt søvn og vanlig dagjobb er vi over på bilder fra dag 2.
Startet med å rense skinnet med lighter bensin. Mens dette tørket tok jeg 2 runder med greenclean og mimo på de "løse" gulvmattene. Eier har også bestilt nye matter med "carrera RS" logo på default_smile.png
Samme fremgangsmåte her som tidligere. Green clean og børste før mimo og vann.

IMG_9795.jpg

IMG_9797.jpg

IMG_9798.jpg

IMG_9799.jpg

IMG_9800.jpg

IMG_9801.jpg

IMG_9802.jpg

IMG_9803.jpg

IMG_9808.jpg

IMG_9812.jpg

IMG_9814.jpg

Her er det litt bilder av limrester som ble fjernet med god tolmodighet. Tang og et lite barberblad

IMG_9815.jpg

IMG_9817.jpg

Så er det støvsuging på gang, jeg er glad i hestehår munnstykket da det hjelper ganske godt på å få med seg støv de stedene det normalt er vanskelig å komme til. Som f.eks mellom ting oppunder dashbordet……

IMG_9818.jpg

IMG_9819.jpg

IMG_9821.jpg

IMG_9867.jpg

Så var det tid for ratt…… alcanta og detalj kost…

IMG_9825.jpg

IMG_9827.jpg

IMG_9828.jpg

IMG_9829.jpg

IMG_9830.jpg

IMG_9832.jpg

IMG_9833.jpg

Så var vi over i bagasjerommet der vask skjedde med kost og scholl spam pluss microfiber. Og tårnstaget fikk seg en runde med autosol og en gammel microfiber. Og plasten ble etterbehandlet med silk shine dressing,

IMG_9834.jpg

IMG_9835.jpg

IMG_9837.jpg

IMG_9838.jpg

IMG_9839.jpg

IMG_9840.jpg

IMG_9843.jpg

IMG_9845.jpg

IMG_9846.jpg

Over til noen ferdig bilder av interiøret og remontering av tepper og stoler.
Det begynte å bli veldig sent på kvelden/natta så det ble ikke så mange bildene i denne omgang. Hadde jobb dagen etter og noen timer søvn var greit å få til.

IMG_9852.jpg

IMG_9854.jpg

IMG_9855.jpg

IMG_9856.jpg

IMG_9859.jpg

IMG_9861.jpg

IMG_9862.jpg

IMG_9863.jpg

IMG_9866.jpg

IMG_9870.jpg

IMG_9871.jpg

IMG_9872.jpg

IMG_9873.jpg

Så noen dager senere….
Dukket jaggu bilen opp hjemme i gården for en lett runde utvendig, og voks. Slik at bilholdet skulle være så enkelt som mulig i løpet av sommeren. Vi gjorde en avtale om dette og at det da skulle tas en skikkelig og fullstendig runde enten til Høsten eller på samme tid neste år.
Bilen ble beskuet i solen og parkert i garasjen over natten før vask startet neste kveld. Vask claying og maskering ble gjort samt litt testing av komboer før jeg tok kvelden. Ingen av disse ga det resultatet jeg hadde håpet på, så ble liggende å tenke litt men jeg sov. Hadde håpet at jeg skulle klare meg med å kjøre 1-stegs jobb og voks. Men slik ble det ikke. Her kommer det litt mer forklaring sammen og med bildene.

Utstyr til vasking:

Mac 124 Prickbort
Valetpro orange pre wash
Chemical guys glozzworks
P21S wheel gel
2 x SS bøtte
Bernhard mitt
Vikan kost
Swissvax detalj kost
Scholl spam
3M citrus rens

Korrigering:

Swissvax paint rubber (gul)
Optimum no rinse (som clay lube)
Scholl S17+
Scholl S30+
Scholl S40
Scholl sort pad
Scholl orange pad
Swissvax ull
Über grønn pad
Über blå pad
Über sort pad
Swissvax pad washer (gritgard)
En hel HAUG med microfiber.

LSP:
Swissvax Concorso US
Swissvax Pneu
Scholl blue
Scholl SW20
Chemical guys EZ-creame glaze
Autosol

Startet som alltid med vask.. (ikke godt å starte rett på korrigering wink.gif)
Prickbort ble lagt på inne i garasjen siden sommeren hadde meldt seg "nesten" så bilen fikk stå i skyggen mens skumcanon ble gjort klar med OPW og Glossworkz. Trillet den så ut å la på skum som fikk stå noen minutter før avspyling… også fortsetter vasken på vanlig måte med bøtter og mitt før den ble kjørt inn for claying og maskering. Felgene fikk 1 runde med p21s og avspyling samt en runde med vikan kost sammen med skum. Noe mer ble ikke gjort med disse, da magnesium felgene skal av bilen og til renovering før de legges på hylla. Bilen har nye felger i vente som ligger i hjemmet dens og venter på dekk..

IMG_9875.jpg

IMG_9876.jpg

IMG_9877.jpg

IMG_9878.jpg

IMG_9879.jpg

IMG_9881.jpg

IMG_9883.jpg

IMG_9884.jpg

IMG_9887.jpg

IMG_9890.jpg

IMG_9891.jpg

IMG_9892.jpg

IMG_9893.jpg

IMG_9894.jpg

IMG_9895.jpg

IMG_9896.jpg

IMG_9897.jpg

IMG_9898.jpg

IMG_9899.jpg

IMG_9900.jpg

IMG_9901.jpg

IMG_9902.jpg

IMG_9903.jpg

IMG_9904.jpg

IMG_9906.jpg

IMG_9908.jpg

IMG_9910.jpg

IMG_9911.jpg

IMG_9912.jpg

IMG_9914.jpg

IMG_9917.jpg

IMG_9918.jpg

IMG_9919.jpg

IMG_9920.jpg

IMG_9921.jpg

IMG_9922.jpg

IMG_9923.jpg

IMG_9924.jpg

Claying på gang her, var ikke mye skitt igjen i lakken. Men trudde på dette tidspunkt at det kanskje var litt overspray fra noe tidligere lakkering…

IMG_9926.jpg

IMG_9927.jpg

Noen flere inspeksjons bilder etter clay samt demontering av bakre eksosrør som lå inntil bakfangern trolig på grunn av det har vert nedi bakken å subbet et eller annet sted da den hadde merker på undersiden, den ble polert med Autosol og ullpad også fikk den et lag med swissvax Autobahn.

IMG_9929.jpg

IMG_9931.jpg

IMG_9932.jpg

IMG_9933.jpg

IMG_9934.jpg

IMG_9936.jpg

IMG_9938.jpg

IMG_9943.jpg

IMG_9944.jpg

IMG_9948.jpg

IMG_9950.jpg

Så ble det teipet opp for litt testing av komboer.
Den til høyre ble testet med orange scholl og S30+ Det tok ikke i nærheten av det jeg håpet og etterlot seg masse RDS som ble ekstra synlige da noe vaskeriper og matthet forsvant. Så da så det egentlig "verre" ut en før en startet.
Til venstre ble det kjørt S17+ og sort scholl, denne tok noe mer men siden det nå ble bekreftet at dette er rød SS lakk ble padden ganske fort full av det som sansynligvis er eller forresten var "død"/oksidert lakk. Så denne komboen etterlot seg en hel haug med micro swirls men den tok en del RDS og swirls. Testet så å kjøre S30+ og orange over dette igjen og det ga et bedre resultat men var vel ikke helt sikker på om det var rette komboen når jeg gikk å la meg etter å ha kjørt ferdig hele bakskjermen med denne komboen.

IMG_9951.jpg

IMG_9952.jpg

IMG_9953.jpg

IMG_9954.jpg

IMG_9955.jpg

IMG_9956.jpg

IMG_9959.jpg

IMG_9963.jpg

IMG_9966.jpg

IMG_9970.jpg

IMG_9975.jpg

Dagen etterpå dro jeg hjem fra jobb og hadde "kokt" opp en ny plan for korrigering, siden jeg uansett ikke klarte å slå meg til ro med en 1-stegs kombo da jeg følte bilen "fortjente" å få igjen litt av sin tidligere ære… (selv om den skal få igjen alt senere) klinte jeg til å kjørte swissvax ull og S17+ en runde før jeg kjørte scholl s30+ på orange. Noen bilder ute i solen etter test. Her er det kjørt S17+ først også flyttet jeg teipen 7-8cm til høyre og kjørte en runde med scholl S30+ for å se klart forskjellen her. Brukte så det nydelige været ute å kjørte ut bilen å stilte den opp så jeg fikk solen rett fra siden. Det var betydelig bedre nå selv om det kanskje ikke vises så godt på bilder.

IMG_9978.jpg

IMG_9979.jpg

IMG_9980.jpg

IMG_9981.jpg

IMG_9983.jpg

IMG_9985.jpg

IMG_9986.jpg

IMG_9989.jpg

IMG_9990.jpg

Så over på en del "arbeids og randoms" her er det lett blanding av 50/50s, jobb og underveis bilder..

IMG_9992.jpg

IMG_9994.jpg

IMG_9995.jpg

IMG_9998.jpg

IMG_0001.jpg

IMG_0005.jpg

IMG_0006.jpg

IMG_0012.jpg

IMG_0018.jpg

Videre ble det kjørt S17+ på sort scholl og S40 på panser og fremfanger siden disse antagelig hadde fått et strøk lakk for ikke så lenge siden og dannet da ikke masse "klumper" i padden. Hadde slitt mye med orange scholl da det fort ble "tett" av polish og farge som igjen startet å lage micro swirls, så satt å vasket pads hver andre gang jeg hadde på produkt på padden. Etter å ha kjørt panser og fremfanger endte jeg opp med å bruke Über pads til finnishing da disse lettere ga like godt resultat og ikke tettet seg like fort som orange scholl. Mere arbeidsbilder, fra nå er det ikke like fult opp med bilder da klokka dro seg på utover kveld nummer tre og jeg ville bli "ferdig" med korrigering.
EZ-creame glaze ble lagt litt underveis som jeg hold på..

IMG_0029.jpg

IMG_0031.jpg

IMG_0033.jpg

IMG_0036.jpg

IMG_0040.jpg

Dør før kjøring med ull og S17+

IMG_0042.jpg

Etter ull og S17+.. greit med micro swirls

IMG_0043.jpg

Dør etter kjøring av grønn Über og S30+ en runde.
IMG_0047.jpg

Ullpad, med litt lakk i default_smile.png

IMG_0044.jpg

IMG_0051.jpg

IMG_0054.jpg

IMG_0055.jpg

IMG_0056.jpg

IMG_0057.jpg

IMG_0061.jpg

IMG_0062.jpg

Avsluttet kvelden med å kjøre EZ-creame glaze på DA og sort Über før det ble lagt et deilig lag med swissvax concorso US..

IMG_0065.jpg

IMG_0067.jpg

IMG_0070.jpg

IMG_0071.jpg

Så nå er vi over på ferdig bilder default_smile.png Noen inne og noen ute..
Syntes ikke det ble så verst jeg.

IMG_0072.jpg

IMG_0073.jpg

IMG_0074.jpg

IMG_0075.jpg

IMG_0077.jpg

IMG_0078.jpg

IMG_0079.jpg

IMG_0082.jpg

IMG_0083.jpg

IMG_0085.jpg

IMG_0088.jpg

IMG_0091.jpg

IMG_0093.jpg

IMG_0095.jpg

IMG_0099.jpg

IMG_0100.jpg

Lim rester fra teip fjernet med 3M citrus rens. Koffertlokk og motorlokk sprayet og tørket over med scholl "speedwax" SW20
IMG_0101.jpg

IMG_0102.jpg

IMG_0103.jpg

IMG_0105.jpg

IMG_0106.jpg

IMG_0108.jpg

IMG_0110.jpg

IMG_0114.jpg

IMG_0115.jpg

IMG_0116.jpg

IMG_0117.jpg

IMG_0118.jpg

IMG_0119.jpg

IMG_0120.jpg

IMG_0121.jpg

Bilen hadde måtte stå ute i en halv time og var jo derfor full av pollen støv, så da ble det en spylig og tørk før den ble kjørt inn i garasjen igjen, i avvente av henting.

Deilig Concorso beading…. MMMMMmmmmmmmm

IMG_0124.jpg

IMG_0125.jpg

IMG_0126.jpg

Tusen takk for titten, ble MYE bilder denne gangen. Har kastet bort en del men sliter med å fjerne bilder fra S&S siden jeg ikke klarer å bestemme meg for hvilke jeg eventuelt skulle tatt bort, så bildene får dere bare leve med… også for at eieren skal ha muligheten til å se mest mulig av "prossesen".
Og forhåpentlig vis, kommer den tilbake som nevnt til høsten/våren for en skikkelig og FULL detail også utvendig. Da skal alt til pers… Nå er det igjen noen få RDS og på fangerne er det nok noe mer å hente.. Men den ble i det minste mye bedre..

Endret av Tyggern
74

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heftig jobb, det ser lekkert ut.:thumbup:

Flott S&S, det må være såpass med bilder av en slik klasikker.:)

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kjempebra detail på en drømmebil :) Kred for masse bilder og god write up! Trykte visst kred knappen på cotte78 også :) Sånn går det når en er vel ivrig.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Awesome! :thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice work Chewer..

Cred er selvsagt gitt..

Regnet noe på antall timer totalt?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herlig jobbet Torgeir.. Nydelig resultat...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rett og slett vakkert, både bil og resultat :thumbup:

Godt dokumentert arbeid og meget godt utført arbeid i tillegg er en god kombo det B)

Ble en fin tråd dette, ikke kutt ut bilder med mindre de ikke er uvesentlig med tanke på dokumentasjon. Husk vi liker mye bilder her inne av uante grunner :)

+Cred

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heftig jobb, det ser lekkert ut.:thumbup:

Flott S&S, det må være såpass med bilder av en slik klasikker.:)

Takk for det christian, litt surt at den må dra fra garasjen men....

En kjempebra detail på en drømmebil :) Kred for masse bilder og god write up! Trykte visst kred knappen på cotte78 også :) Sånn går det når en er vel ivrig.

hjertlig. fort gjort å trykke på for mange grønne :)

Awesome! :thumbs:

Enig ;) bilen er awsome :)

Nice work Chewer..

Cred er selvsagt gitt..

Regnet noe på antall timer totalt?

Takker mr.B

Timer totalt..

interiør hos eier ca 11-12 timer pluss kjøring til og fra. (2 kvelder)

Eksteriør ca 20 timer kanskje noe mer.. ble tre kvelder og en natt + litt :)

bilen er overraskende "liten" men det er mye kurver som tar tid.

Men det er mere jobb her for å få den opp de siste 5% til helt strøken spessielt på nedre del av fangere og andre detaljer som hadde krevd demontering. som f.eks mellom speil og vindu på døra. der ble det bare gnikket litt for hånd. resten tar vi ved neste korsvei

Herlig jobbet Torgeir.. Nydelig resultat...

Takk Petter

Rett og slett vakkert, både bil og resultat :thumbup:

Godt dokumentert arbeid og meget godt utført arbeid i tillegg er en god kombo det B)

Ble en fin tråd dette, ikke kutt ut bilder med mindre de ikke er uvesentlig med tanke på dokumentasjon. Husk vi liker mye bilder her inne av uante grunner :)

+Cred

takker og bukker, ja det blir gjerne sånn at en har blitt glad i bilder..

Det som ble fjernet var noen bilder som er litt ute av fokus og feil eksponering. ellers så ble det kuttet noen bilder som var litt for like.

Ble vel tatt i området rund 400-450 bilder og selvfølgelig blir det noen bom...

Endret av Tyggern
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Very nice detail! Du går grundig til verks, det skal du ha cred for ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Chewbaca strikes again! Nydelig jobbet - men de "siste 5%" skal du joggu slite med. Da blir det "kjøre hardt på utsatte steder" + heftig juvellering over hele bilen, og da går timene fort :)

Kred-verdig så det jomer etter :thumbs: :thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Chewbaca strikes again! Nydelig jobbet - men de "siste 5%" skal du joggu slite med. Da blir det "kjøre hardt på utsatte steder" + heftig juvellering over hele bilen, og da går timene fort :)

Kred-verdig så det jomer etter :thumbs: :thumbs:

Hehe, takk.

Ja, men det er de som er "prikken" over I en.. og de tar gjerne mye lenger tid en de første 95%.. :)

Men er bil som denne fortjener det også. og tid tilbrakt sammen med den er bare kos...

Very nice detail! Du går grundig til verks, det skal du ha cred for ;)

Takk for det Hans Marius, må jo være litt grundig :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ser meget bra ut. Gleder meg til jeg kommer hjem fra jobb og kan lese hele enda bedre. Drister meg allikevel til å gi cred på forhånd! ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy fader'n. Skikkelig gjennomført jobb det her. Flott writeup, og ikke minst, flott bil!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget bra jobb og veldig godt dokumentert! Masse bilder liker vi :)

Cred er selvsagt gitt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thumbs up, dette var en meget bra jobb og writeup. Cred er levert

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knallbra Tyggern, når du sier at "neste gang skal den bli tatt skikkelig" så sier det litt om nivået du har..

Vanvittig bra jobb dette her, vakkert og rødt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe utført arbeid dette her, Torgeir.

+ :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virkelig en jobb det står respekt av dette. Detaljer, og demontering for å komme dit, er du god på. Milepælen for credverdig, er passert for lengst.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanon bra jobb. Mange og fine bilder liker vi.

Ga meg ny inspirasjon til bilen jeg skal fortsette på i morgen. (sliten, svart, Toyota Rav4)

Takk :)

+Cred

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fenomenal jobb Torgeir. Slik service og oppmerksomhet om detaljer skal man lete lenge etter !! Gleder meg allerede til neste vår hvor vi går for "showcar shine" :D:D nok en gang tusen takk for jobben.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive