Gå til innhold
Øyvind G

trenger en god ullpad

Recommended Posts

Øyvind G    2 073
Øyvind G

Noen som har en ullpad å anbefale?

Jeg må ha det tilgjengelig etterhvert og da er det greit å hvite hva man skal kjøpe. Hvilken bør jeg gå for?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mikael    6
Mikael

Jeg synes Menzerna ull i liten størrelse er fin til spot korrigering, og Scholl ull for "finere" ullkjøring.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hans Marius    1 227
Hans Marius

Godt fornøyd med Metabo ull! Ganske aggresiv dog, så kan hende du får kjørespor og en god del hologrammer av den. Scholl sin er fin på plastfangere osv!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Øyvind G    2 073
Øyvind G

Jeg synes Menzerna ull i liten størrelse er fin til spot korrigering, og Scholl ull for "finere" ullkjøring.

tenker du på en av disse?

http://www.shinearama.co.uk/product.php?id=SCH-SOFTOUCH-L

http://www.shinearama.co.uk/product.php?id=SCH-WOOL-L

hvem selger Menzerna pad's?

Mirka. Billig og gullegod.

hvem selger disse? har du link?

Godt fornøyd med Metabo ull! Ganske aggresiv dog, så kan hende du får kjørespor og en god del hologrammer av den. Scholl sin er fin på plastfangere osv!

ser flere har nevnt at de bruker metabo ull. er det en pad som følger med metabo maskin. eller er den å få kjøpt løs? eventuelt hvor?

jeg glemte å nevne det at i første omgang så blir det ikke så mye polering av lakkert plast (er ikke så mye av det på mine biler da jeg bare har gamle biler), men det blir vel litt etterhvert så det er fint med erfaringer om det og :)

så jeg er på utkikk etter en som er god å bruke på oksidert SS lakk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hirobofly    49
Hirobofly

Metabo ull er helt konge!

Finnes på eks Byggmakker, Bauhaus etc der dem selger Metabo.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mikael    6
Mikael

Vet ikke hvordan de to Scholl ullpadene der er, eneste jeg har er de fra Scandicshine. Husk at de på Shinearama er 6" og 7" og :)

Vet desverre ikke hvem som forhandler Menzerna pads. Kjøpte min av en her på forumet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hans Marius    1 227
Hans Marius

Scholl har to typer, den hvite som er av lammeull er den mest aggresive! Vet ikke hvordan denne er, da jeg ikke har testet den selv, men den andre er som sagt god på plast da den ikke tar så mye og er meget lett å kjøre.

Metabo ull kjøpte jeg på Godkjemi! Om du sender en PM til Øyvind kan det hende han har igjen noen på lager :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Øyvind G    2 073
Øyvind G

mye fine svar her :)

vurderer å prøve dodo sine ullpader fra blank bil. noen som har erfaringer om de?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig