ShinySaab

Kurs på Østlandet

48 innlegg i emnet

Tenkte jeg skulle sjekke om det var noen som visste om det er noen poleringskurs på østlandet i nærmere framtid ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi gjorde ett forsøk på det nå nylig, men da var det dessverre ikke nok påmeldte.

Så utover nyåret engang regner jeg med at det vil komme noe sålenge vi er mange nok..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi gjorde ett forsøk på det nå nylig, men da var det dessverre ikke nok påmeldte.

Så utover nyåret engang regner jeg med at det vil komme noe sålenge vi er mange nok..

Aha ;)

Den er grei :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi som bor i samme distriktet kunne jo prøve å få til ei samling. Tipper vi alle har noe råd og tips til hverandre. Hadde og vært hyggelig å treffe flere av de lokale detailerene.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med på den om jeg har annledning :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med på den om jeg har annledning :)

X2 :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var ikke dumt TotenJeep :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert forslag.. ! Jeg er med :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt garasjetreff her jeg noen ganger, og det er både hyggelig og lærerikt, ikke noe kurs, men mer et spørre og lure treff... 1 testpanel og litt ymse saker av poleringsmiddel + kaffe, så er det kos... 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir med på den :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg får prøve en maskin da, så kan dere få stå og peke og si " nei ikke slik" :lol:

Har ikke brukt maskin før :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er helt ny i forumet og ganske ny i puss og gnikk verden så jeg vil veldig gjerne være med:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne også trengt litt råd som fersk i gamet Morsomt å kunne treffe likesinnede Så dersom tiden passer er jeg med også

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg klarer sikkert å få leid et par plasser hos Amcar klubben her på Raufoss, slik at vi kan møtes der og få inn et par biler. Kan nok og få tak på et par vrak støtfangere fra jobben slik at godtfolket kan teste ut både poleringsmaskina og våtslip uten å være redd før å gå igjennom. I fra mitt ståsted må nok dette vente til utpå nyåret, da det er turbulent og hektisk i det private liv for tiden.

Vi kan holde liv i denne tråden og folket kan begynne å tenke ut en Lørdag eller Søndag det passer for flest av oss. Er en fordel å være ute i litt god tid når det gjelder å booke lokalene.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For min del så må det bli før 19 Januar for da reiser jeg i militæret! Men blir det noe før det skal jeg se om jeg kan bli med :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vi ikke alle dukke opp uanmeldt hos Truls sent en kveld? :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vi ikke alle dukke opp uanmeldt hos Truls sent en kveld? :lol:

Si ifra på forhånd så vi ikke blir tatt med buksene nede..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men du foretrekker jo å bli tatt med buksene nede?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg klarer sikkert å få leid et par plasser hos Amcar klubben her på Raufoss, slik at vi kan møtes der og få inn et par biler. Kan nok og få tak på et par vrak støtfangere fra jobben slik at godtfolket kan teste ut både poleringsmaskina og våtslip uten å være redd før å gå igjennom. I fra mitt ståsted må nok dette vente til utpå nyåret, da det er turbulent og hektisk i det private liv for tiden.

Vi kan holde liv i denne tråden og folket kan begynne å tenke ut en Lørdag eller Søndag det passer for flest av oss. Er en fordel å være ute i litt god tid når det gjelder å booke lokalene.

Ingen lørdag eller søndag som har blitt pønsket ut enda eller? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har tilgang til et stort verksted med plass til ca 6-7 biler inne... Like ved g.moen

Er mulighet der vis noen er intrissert i dette.?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive