• 0
pasi

Noen som har prøvd Nanopolish

Spørsmål

6 svar til spørsmålet

• 0

Ingen av de alternativene passet meg egentlig.

Mainstream som i "vet ikke"?

Jeg har prøvd Nano-svamp fra Nanolotus og den funker bra på harde glatte overflater. Virker som dette er samme kategori produkter, men om det virkelig er nanoteknologi som ligger bak, gjenstår å se.

Kanskje du skulle tatt kontakt med de og spurt om de ville sponse noen produkter til testing blant medlemmene her inne? :)

Endret av ØHN
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

"Vi har laget en serie på 3 bilpleieprodukter som dekker behovet for en optimal bilpleie."

Hmm, den dagen noen med hånda på hjertet kan si at de har utviklet bare 3 produkter som dekker absolutt alle behov og bruksområder for komplett bilpleie og i tillegg selger disse billig.......

Jeg er skeptisk.....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Velkommen Pasi/Pål

Der er mange forskellige Nanoprodukter og producenter. Nogen gode nogen dårlige og nogen "main stream" så jeg synes det blir litt feil og ta alt "Nano" som det var det samme.

Ikke ta dette som en kritik det er veldig bra du spørg til produkter men avstemningen ble litt feil synes jeg ;)

Mvh

Rasmus

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Velkommen Pasi/Pål

Der er mange forskellige Nanoprodukter og producenter. Nogen gode nogen dårlige og nogen "main stream" så jeg synes det blir litt feil og ta alt "Nano" som det var det samme.

Ikke ta dette som en kritik det er veldig bra du spørg til produkter men avstemningen ble litt feil synes jeg ;)

Mvh

Rasmus

Må si meg enig her :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Sier meg enig med dere jeg også :-), ble kanskje et litt keitet forsøk på litt humor denne avstemningen her. Men takk til alle for svar vedr. Nano. Vet også at det finnes flere gode nanoprodukter der ute, men kom over akkurat denne her som lovet en hel del på pakningen. Alltid interesert i nye produkter og hvordan disse er i virkelig bruk. Nettopp derfor er dette forumet kjempebra

MVH

Pål

Velkommen Pasi/Pål

Mvh

Rasmus

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Har ikke hørt om dette merket før selv, men kan godt hende det er gode produkter. Ville dog sett på de mer annerkjente og uttestede produktene i stede. Da vet du i alle fall hva du får ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive