hmsilset

Photobucket oppgradering.

21 innlegg i emnet

Tror ikke dette er noen svindel egentlig, men synes det er rart at det skal være så vanskelig å betale.Alle opplysningene mine stemte jo..

Every free account with Photobucket is allotted 10 GB of monthly

bandwidth and our records show that you have less than 3 GB of

bandwidth left to your account.

We recommend that you upgrade to a Pro account at this time.

Click here to keep your images and video clips active!

http://photobucket.com/upgrade?src=bandwidth

With a Photobucket Pro account you get unmetered monthly bandwidth, 10 GB

of storage, removal of advertisements for this account, and premium

support. Pro accounts are only $24.95 for a full year -- just a drop in

the bucket!

Upgrading isn't mandatory, but if you exceed the free allotted bandwidth

remaining for your account, your files will be temporarily disabled and

replaced with a "Photobucket Bandwidth Exceeded" icon for the remainder

of the month's cycle.

Your bandwidth usage will reset to zero on the 17th of next

month's cycle based on your original registration date. All your image and

video files will be reactivated at that time.

For more information, please visit the Photobucket FAQ at

http://photobucket.com/faq

Thanks!

Photobucket

Prøvde å betale 2 ganger, men kom ikke igjennom.Måtte verifisere en kode fordi jeg liksom hadde gjort noe feil..

Endret av hmsilset
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det være at du er på grensen til hva du har av plass på den gratis utgaven?

Og at de vil ha deg over til PRO?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det være at du er på grensen til hva du har av plass på den gratis utgaven?

Og at de vil ha deg over til PRO?

Ser sånn ut.. Finnes det andre sider som er gode å bruke til masse bilder, eller bør jeg bruke photobucket? Er fornøyd med den, men

vil jo ikke holde på å betale for sånne tjenester. Altså, greit å betale, men ikke lett når det er vanskelig å føre over penger mange plasser..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes photobucket er veldig bra, og jeg hadde også problemer med å betale, men sendte de en mail og de ordnet opp med en gang..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes photobucket er veldig bra, og jeg hadde også problemer med å betale, men sendte de en mail og de ordnet opp med en gang..

Da får jeg gjøre det :) Takk for tipset. Skal skrive en mail på min Heyerdal engelsk :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt det ikke er Petter Solberg engelsk da :)

I prøvde to pay the penger to your company..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt det ikke er Petter Solberg engelsk da :)

I prøvde to pay the penger to your company..

Haha :) Jeg er ikke fult så ille å prate, men forstår svært få ord. Angrer på at jeg satt Sove på timeplanen isteden for Engelsk på ungdomsskolen..Det provoserte læreren også.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser sånn ut.. Finnes det andre sider som er gode å bruke til masse bilder, eller bør jeg bruke photobucket? Er fornøyd med den, men

vil jo ikke holde på å betale for sånne tjenester. Altså, greit å betale, men ikke lett når det er vanskelig å føre over penger mange plasser..

Jeg bruker Flickr. Har også prøvd "fotobøtta", men synes Flickr er a ) kjappere, b ) lettere å bruke og c ) vel, trenger du flere argumenter? :) Betaling ca 26 us dollar via paypal 1 gang pr år for Pro-konto.

Endret av Essiek
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

c) Flickr er sperret på jobben min, så alle som bruker Flickr er en gjeng med sauer :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker Flickr. Har også prøvd "fotobøtta", men synes Flickr er a ) kjappere, b ) lettere å bruke og c ) vel, trenger du flere argumenter? :) Betaling ca 26 us dollar via paypal 1 gang pr år for Pro-konto.

Takk for tips :) Da skal jeg i det minste prøve flickr. Penger er ikke altid problemet.Problemet er å føre dem over.Noen plasser er det så vanskelig å betale ting at det skulle vært betalt for å bestille varer :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

c) Flickr er sperret på jobben min, så alle som bruker Flickr er en gjeng med sauer :)

d ) bytt jobb

eller

d ) letteste tingen i verden å komme seg rundt hvis man googler litt....

:)

men seriøst - sperret Flickr? Dere har bare tilgang til mobilutgaven av Kristent Ungdomsblad dere altså? Makan...

Endret av Essiek
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan forstå at flickr kan være sperret på en arbeidsplass.Er jo utrolig mye rart der..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og det er det ikke på Photobucket? Hahahahaha

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og det er det ikke på Photobucket? Hahahahaha

hehe,det har jeg ikke sjekket :) Bare ett inntrykk jeg har fordi jeg har fått linker med nasty bilder derfra.Sånne bilder har jeg aldri fått tilsendt fra photobucket av bekjente.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay - det sier kanskje at Flickr er mer søke-vennlig og at det er lettere å finne pervo-bildene. Men det er moderering på Flickr også

Men nok off-topic - bare test gratis-versjonen av Flickr og finn ut om det passer for deg før du går opp til en Pro-konto. Noen liker dattera, andre liker mora - kan hende du fortsetter med fotobøtta, den er ikke dårlig den altså :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen liker både dattera og mora :P Men joda, er nok derfor jeg har sett mye rare bilder derfra. Prøvd litt flickr.Lett å registrere seg, men vanskelig å få lagt ut kode som nybegynner.Teste mer når jeg våkner igjen :) Tusen takk for gode tips!

Flickr test.

5077240825_7126f1cf84_z.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tips til flickr: høyreklikk på bildet du vil legge her, velg f.eks Large. Så høyreklikker du "Download the ... size of this photo" og velger "Copy shortcut".

I tråden du lager så setter du inn "[ img ] [ /img ]" og limer inn (ctrl + v på tastaturet) linken mellom img-koden der (uten mellomrom og "-tegnene

Slik blir det da:

5062863711_6c7e8422c6_o_d.jpg

Endret av Essiek
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Test f.eks http://ocrig.com/

Alt av bildetjenester er blocka på jobben min, så bruker bl.a denne når jeg ser tråder med bilder som ikke er lastet opp på DCN :)

Ontopic:

Hadde ikkeno problem med å betale via paypal når jeg oppgraderte til pro account på Photobucket. Greit med de ekstra funksjonene du får med pro også :)

Endret av Hans Marius
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Photobucket er teh shit! Skal mye til før man klarer å maxe ut kontoen også, men må si jeg fikk samme mail som trådstarter her om dagen. Er også sinnsykt enkelt å laste opp bilder, og enkelt å generere img taggede linker som man bare smokker rett inn i et forum og alt er klart.

Må man wrappe hver link med IMG tagg fra flickr?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det finnes ferdig wrappede linker derfra også - men når man klikker på bildet da så åpnes det i et nytt browser-vindu hvis man ikke gjør det slik som jeg beskriver over her.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive