Gå til innhold

Chemical Guys Citrus Wash & Gloss

Recommended Posts

Skrevet

Bestemte meg for å prøve denne bilsåpen alle snakker så varmt om. Bestilt, mottatt og åpnet. Deilig lukt, men skal innholdet se slik ut som på bildene? Virker som den har skilt seg eller.no.

Ser litt annerledes ved lett risting, men allikevel, har aldri hatt såper som ser slik ut :)

IMG_7210.jpg

IMG_7209.jpg

IMG_7207.jpg

Skrevet

Klarte du å bare kjøpe EN ting? :blink:

Uansett, det skal være slik... Bare gi den en god rist før du heller den i bøtta :)

Brynjar
Skrevet

Sånn ser også min ut om den blir stående en stund.. Rist, rist litt til, så ennå litt så samler det seg nok.. Kan nok ha noe med at flasken er full når du rister også...

Skrevet

Klarte du å bare kjøpe EN ting? :blink:

Rolig, skal ta opp en større bestilling når lønning er på plass ;)

Sånn ser også min ut om den blir stående en stund.. Rist, rist litt til, så ennå litt så samler det seg nok.. Kan nok ha noe med at flasken er full når du rister også...

Good..takk!

Hans Marius
Skrevet

Må nesten si det er rart du ikke har sett at W+G er slik om den ikke er brukt på en stund, da det er utallige innlegg om dette her på forumet...

Men som sagt, bare rist den godt, så er den god som ny! Er vist gloss partiklene i såpa som skiller seg mener jeg...

Skrevet

Må nesten si det er rart du ikke har sett at W+G er slik om den ikke er brukt på en stund, da det er utallige innlegg om dette her på forumet...

Men som sagt, bare rist den godt, så er den god som ny! Er vist gloss partiklene i såpa som skiller seg mener jeg...

Er bare glossen som skiller seg fra såpa ja :)

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår