Gå til innhold

Biltema-roterende vs andre billige roterende?

Recommended Posts

Skrevet

Mange billige maskiner som har elektronisk turtallsreg., men den fungerer ikke som den skal ;)

Stikk inn på blankbil.no og kjøp pakka med M105 og M205, raske produkter som gir veldig bra resultat

Trenger man ikke bruke mere en disse to produktene? først M105 og så M205.?

Skrevet

Rekkefølgen er riktig... men ville vel sett hva 205 klarer først... kommer jo an på tilstanden på lakken det...

Hans Marius
Skrevet
Skrevet (endret)

Holder egentlig med de to ja, samt pads av typen grov, medium og finish så burde du klare det meste ;)

Mye forskjell på å bruke bare M105 og M205 i forhold til Megs step 1-2 og nxt 2.0 ?

Andre alternativer til Megs pads for min biltema roterende?

Endret av Rotwail
Skrevet

Mye forskjell på å bruke bare M105 og M205 i forhold til Megs step 1-2 og nxt 2.0 ?

Andre alternativer til Megs pads for min biltema roterende?

DC 1 og 2 er vel bare kjemisk rens som ikke korrigerer?

M105 er jo rubbing, og 205 en finishing polish :D så det vil være STOR forskjell i positiv retning :D

Skrevet

Jeg hadde kjøpt:

Pad:

Meguiars finishpad (brunbeige), poleringspad (gul) og cutpad (burgunder)

En skal klare de aller fleste typer lakk med det utstyret.

Hvordan er holdbarheten på disse pads`n ved polering 2-4 ganger i året.? (ved bruk av fks M105 og M205 eller forbrukerserien nxt)

Hans Marius
Skrevet

Hvordan er holdbarheten på disse pads`n ved polering 2-4 ganger i året.? (ved bruk av fks M105 og M205 eller forbrukerserien nxt)

NXT skal vel ikke brukes med roterende?

Guest liaklev1
Skrevet

Så Truls og Virtual snakket om Hitachi maskinen litt lenger opp så går litt off-topic og spør hvor denne maskinen kan kjøpes?

Fant ut at min G220 ble litt i svakeste laget når det ble litt hardere lakk :P

challenger
Skrevet

Ferm maskin fra jula da??

Den har jeg også. Synes den er helt grei for en førstegangsbruker som tar en bil i ny og ne og ikke har erfaring fra andre maskiner. Den er også kraftigere enn konkurrenter i samme prissjikt. Men skal du bruke polere mye, er det verdt å legge i noen tusen ekstra for å lette egenvekten 1- 1,5 kg og få elektronisk turtallsstabilisering. Ferm-maskina mi sprer ikke lenger produktet på laveste hastighet, heller. Må skru den opp på 2 til dette nå. :mellow:

Men jeg liker å bruke den :D

Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår