Han5y

AG EGP under MEG #16

Holder på med en bil som trengte oppglossing og langvarig beskyttelse.

Siden jeg sitter på 2 vokser i holdbarhetsskala 6mnd (+/-), da MEG 16 og Collinite 915. Collinite 915 VET jeg fjerner sealeren under ved påføring siden denne er peteroliumsbasert (eller noe slikt, etter hva jeg har skjønt).

Hvordan er dette med MEG 16? Inneholder den noe som fjerner sealeren?

Har lagt Autoglym Extra gloss protection under, siden det er den eneste sealeren jeg eier, og den har imponerende holdbarhet i seg selv.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så vidt jeg vet er det nok også en del løsemidler i MG#16 også som jeg ville tro fjernet sealeren... Må nok ha en helt naturlig voks om den skal legge seg over uten å forstyrre laget med sealer!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet man fint kan bruke mg21 under mg16....

om det er behov for sealer under 16 er en annen sak.....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

MG#16 er nok litt for løsemiddel-basert til å klare å ligge oppå der uten å ta vekk sealeren.

Men behovet for å ha en sealer under MG#16 er vel liten?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg på AG EGP og bruk en ren voks. Da har man beskyttelse i laaaaaaaang tid. AG EGP er faktisk overraskende bra!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt dere ikke vet, da blir det Nattys Blue, denne er vel naturlig? Har gode erfaringer med den fra før av, så tror den og EGP er en goodgood-kombo :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt dere ikke vet, da blir det Nattys Blue, denne er vel naturlig? Har gode erfaringer med den fra før av, så tror den og EGP er en goodgood-kombo :)

Brukte AG EGP og Natty's Red på 2 biler i 2009 før vintersesongen satt inn for fullt. Funka knall det. Klint inn fatterns Ford Kuga (hvit) i dag med maaasse Natty's Red. Lukta godt av bilen etterpå :lol:

Er veldig fornøyd med alle Natty's voksene jeg har. Har hvit, rød og blå ;) Eazy on, eazy off, popper flakes, fin dybde. Er egentlig veldig fornøyd med alle voksene mine, men på hver sin måte. Har nå Dodojuice purple haze pro, Petes 53 black pearl, swissvax onyx og swissvax autobahn, samt natty's B)

Har jo den stooore versonen av Natty's red, så er nok ikke noen fare at jeg skal gå tom for voks de neste 20 - 30 åra..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive