Gå til innhold
Morten83

Vehicle dryer

Recommended Posts

Morten83    7
Morten83

Flere som kjøpte biltørker på gruppekjøp for en tid tilbake.

Var ikke dette noen suksess, siden det har vært så lite snakk om den i etterkant.?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arne    88
Arne

Jeg kjøpte etter gruppekjøpet og er kjempefornnøyd med den.Blir bare kos og tørke bilen med den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Janko    59
Janko

Brukte i helga en 4hk + 4 hk dryer.. genial sak.. å når jeg satte på begge motoran.. wow... eneste minuse vist er mye støv i garasjen.. hehe fikk eg smertelig erfare.. (va litt mørkt der. og det va sagspon veggan oppi taket) og så ikke det når jeg gikk over me mf.. ser ut som masse vaske riper.. men ble ok til slutt da :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 520
truhaa

Den fungerer ok, men det er en del støy fra den når den brukes. Bruker ikke min så voldsomt mye, annet en mht opptørking av biler mht polering når det skjer.. da er den genial til å fjerne vann mht blinkere og kriker og kroker på bilen, samt felger og dekksider... så den er i aller høyeste grad en super maskin men jeg tørker ikke hele bilen med den....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bernhard    2 323
Bernhard

Den fungerer ok, men det er en del støy fra den når den brukes. Bruker ikke min så voldsomt mye, annet en mht opptørking av biler mht polering når det skjer.. da er den genial til å fjerne vann mht blinkere og kriker og kroker på bilen, samt felger og dekksider... så den er i aller høyeste grad en super maskin men jeg tørker ikke hele bilen med den....

Ettersom det jeg har hørt så tørker du deg med den etter å ha vært på do?

Den er ett ypperlig verktøy til alle kriker og kroker ihvertfall... Samt som du sier: Felger, dekk osv..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ØHN    5 293
ØHN

Jeg bruker den til grovtørking på egne biler som har godt med LSP. Da går det litt kjappere å tørke over etterpå, Men inkludert tid med å dra frem maskin, skjøteledning og tid brukt på å pakke sammen, sparer man nok egentlig ingen tid. På felgene er den ganske kjekk, siden man ikke behøver gå over med klut etterpå.

Den er kjekk i kriker og kroker på biler som skal poleres. I sprekker, hjulbolthull og glipper bråker den mye. Jeg skulle gjerne hatt enda mer trøkk i den og bredere luftstråle for tørking av hele bilen. Et ok produkt, men ikke et av de produktene man virkelig trenger. Jeg hadde nok heller brukt pengene på padwasher og en DA-maskin f. eks, hvis jeg skulle kjøpt om igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
haads20    1
haads20

Jeg bruker min stort sett etter hver vask ,ettersom jeg har svart lakk som er ekstremt myk. Har intrykk av at det blir mere vaskeriper om jeg tørker med microfiber.

Men man må bruke hørselsvern :)

Fungerer fint til å tørke en hel bil, men da må man ha lakk med beskyttelse. På biler som ikke har beskytelse er det vanskelig å få et panel tørt, tar ihvertfall lang tid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bernhard    2 323
Bernhard

En annen fin måte å tørke biler med en god LSP på er å ta av munnstykket på hageslangen og begynne øverst på panseret og jobbe seg nedover, kun med rennende vann. Da blir det minimalt igjen til enten tørker eller tørkehåndkle..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
rudilgr    200
rudilgr

Jeg kjøpte vac'n'blo for en tid tilbake, blir nok brukt mest som støvsuger. Men den funker bra, savner et bredere munnstykke til den, bredt og flatt så den tar unna på litt bredere område av gangen. Autobahn skulle fikse et slikt til meg men det har ikke kommet enda. Kan gi en tilbakemelding da ny-munnstykket dukker opp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
HHA    36
HHA

Holder meg til kompressor jeg. Den kan brukes til mye annet rart også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hans Marius    1 227
Hans Marius

Holder meg til kompressor jeg. Den kan brukes til mye annet rart også.

x2!

Mye høyere trykk også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig